הכירו את סוגי האריזות השונות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/6/2017 12:27 ● ערב ערב 2814
עולמנו מתפתח וגם תחום האריזה מתחדש בכל עת. כיום ניתן להבחין בין סוגים שונים של שקיות אריזה. הללו מתאימות למטרות שונות ומציעות שימוש נוח ומועיל.
הכירו את סוגי האריזות השונות

כמה פעמים במשך היום חיפשתם שקית? רציתם לארוז את הכריך בתוך שקית למזון, לארגן את החפצים הנחוצים לכם בתוך שקית ולהחזיר את הפריטים שלוויתם - בתוך שקית כמובן. ואיך ארזה לכם המוכרת את הפריטים שרכשתם אם לא בתוך שקית? נסו לדמיין לעצמכם יום ללא שקיות... נראה כמו אתגר בלתי אפשרי. אכן, השקיות משמשות אותנו בצורה יומיומית ומאפשרות לנו לבצע מגוון פעולות בצורה נוחה ופרקטית ביותר. קראו להלן על סוגים שונים של שקיות ועל מארזים שונים. כאשר לכל שקית יש מטרה וצורך ייחודיים. לכן במקרה בו את מוצאים את עצמכם מתלבטים – כדאי שתכירו את הסוגים השונים של השקיות. כך תדעו במה לבחור בעת הצורך. השקית המתאימה תועיל ותאפשר לכם לבצע את המשימה הנדרשת על הצד הטוב ביותר.

 

סוגים שונים של שקיות למטרות שונות

 

  • שקיות אריזה מניילון פשוטות – בכל חנות מכולת או צרכנייה תקבלו את השקיות הללו. אם בעבר הם חולקו חינם אין כסף, הרי כיום יחויב הלקוח בתשלום בגין השימוש בשקיות הללו. וזאת במטרה לשמור על הסביבה הירוקה ולמנוע שימוש מופרז בשקיות. מדובר בשקיות המכונות "גופיה". יש חנויות בהם יקבל הלקוח שקית חלקה ובמקומות אחרים על השקיות יודפס הלוגו של החנות. השקיות הללו קיימות במספר גדלים וכן בעוביים שונים. עבור כל מטרה תיבחר השקית המתאימה. לכל שקית דרגת חוזק שונה וקיבולת משתנה.
  • שקיות נייר – חנות שמחפשת למתג את עצמה ולרומם את התדמית שלה בעיני הלקוחות שלה תספק שקית מנייר. מדובר במארז שעשוי מניר צבעוני או מנייר קרטון חום. השקית אמנם אינה חזקה מאוד אך כן מתאימה למוצרים קלים כמו אביזרי אופנה או ביגוד. גם על שקית זו ניתן לבצע הדפסה של שם החנות או המותג. כמובן שעיצוב מוצלח של שקית הניר יעשה היטב את העבודה וימתג את העסק כראוי.
  • שקיות פלסטיק – כאשר יש צורך לספק שקיות מעוצבות ויפות ניתן לבחור בשקיות מפלסטיק. גם בסוג זה ניתן לבחור בשקיות בהדפס מתאים לבית העסק לעומת שקיות סטנדרטיות. יש שקיות חלקות וכן שקיות בעלות הדפסים ודוגמאות שונות.
  • שקיות בד – בין מגוון האפשרויות ניתן לזהות גם את שקיות הבד. מדובר בשקיות בעלות מראה אלגנטי ויפה. שקיות אלו עשויות לשמש למגוון מטרות ולהועיל רבות בארגון ובנשיאת חפצים. כמובן שגם אותן ניתן למתג באמצעות הדפסה של שם העסק.

עבור כל צורך יש לבחור בשקיות מתאימות למטרה. ניתן לבחור מבין שלל האפשרויות את השקית הזו שתספק את השימוש הנוח והמוצלח לצד המראה המתאים והייחודי. כך ניתן להשיג את המטרה הרצויה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש