עורך דין גירושין וההסכם שלכם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/5/2017 08:24 ● ערב ערב 2810
ההחלטה לשים קץ למערכת היחסים הזוגית ולחיי המשפחה שבניתם יחד, היא לא החלטה קלה. למעשה, היא אחת ההחלטות הקשות ביותר, בוודאי כשמעורבים בתהליך גם ילדים צעירים. אם קיבלתם את ההחלטה לדאוג לאושר שלכם ולהתפצל איש איש לדרכו, ניהול התהליך כולו ישפיע במידה רבה לא רק על הילדים, אלא גם עליכם >>
עורך דין גירושין וההסכם שלכם

ההחלטה לשים קץ למערכת היחסים הזוגית ולחיי המשפחה שבניתם יחד, היא לא החלטה קלה. למעשה, היא אחת ההחלטות הקשות ביותר, בוודאי כשמעורבים בתהליך גם ילדים צעירים. אם קיבלתם את ההחלטה לדאוג לאושר שלכם ולהתפצל איש איש לדרכו, ניהול התהליך כולו ישפיע במידה רבה לא רק על הילדים, אלא גם עליכם. ההסכם שעליו תחתמו בליווי עורך דין גירושין מנוסה, הוא הסכם שיקבע במידה רבה את הרווחה הכלכלית שבה תחיו ואת האופן שבו ייראו חייכם מרגע החתימה ואילך. הטיפים שלפניכם יעזרו לכם לפעול בצורה מושכלת יותר כבר עכשיו.

 

בחירת עורך דין גירושין מנוסה

 

לפני הכל, ודאו שאתם מפקידים את האחריות לניהול התהליך כולו בידיים מקצועיות ועתירות ניסיון. חברים ומכרים יוכלו אולי להמליץ על עורך דין גירושין שליווה אותם כשבחרו להתגרש, אבל לפני שאתם מקבלים החלטה בדקו כמה משתנים חשובים נוספים. הוותק של עורך הדין הוא משתנה משפיע מאוד, שכן ניסיון רב יותר משמעו היכרות טובה ומעמיקה עם המערכת וגם כמה טריקים חשובים שנלמדו לאורך השנים. בנוסף, עורך דין גירושין המתמחה בהסכמים מהסוג הזה יהיה חיוני לכם, ולכן העדיפו אותו על פני עורכי דין שאמנם מנוסים בדיני משפחה, אבל קצת פחות בהסכמי גירושין, מזונות וכיו"ב.

 

אסטרטגיה ומוניטין

 

שני מרכיבים חשובים נוספים בבחירת עורך דין גירושין הם האסטרטגיה שעומדת לנגד עיניו, והמוניטין שצבר לארוך השנים. במידה רבה שני המרכיבים הללו אף קשורים זה בזה, שכן עורך דין גירושין מנוסה ובעל מוניטין מצוין יידע להמליץ על מספר גישות ודרכי פעולה מהן תוכלו לבחור את הדרך הנכונה לכם. הבחירה שלכם תהיה טובה יותר ככל שתבינו לעומק מה המשמעות של כל חלופה, מה עשויה להיות התוצאה ומה הסיכוי שתרוויחו יותר אם תפעלו בדרך כזו ולא אחרת.

 

שירות אישי ואיכותי

 

לבסוף, השקיעו עוד כמה רגעים בבחינת המשרד של עורך הדין, ולא רק את עורך הדין עצמו. אם עורך הדין מחזיק צוות מקצועי שיוכל להעניק לכם ליווי אישי ושירות מקצועי בתהליך כולו, זוהי בהחלט נקודה משמעותית. אנשים רבים נוטים לבחור עורך דין גירושין כפי שהם בוחרים כל נותן שירות אחר – על פי מחיר – אבל זוהי לא תמיד הנקודה המשמעותית, אלא היא עשויה להטעות מאוד. עורך דין יקר מאוד הוא לא בהכרח הטוב ביותר, ואילו הזול ביותר לא בהכרח יביא לתוצאות הטובות ביותר מבחינתכם. לכן, השאירו את המחיר לסוף, והתמקדו במשתנים איכותיים יותר, שהם חשובים הרבה יותר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש