הראל משקאות - מתחייבים למחיר הכי נמוך בארץ

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 10/5/2017 11:11 ● ערב ערב 2810
מתכננים אירוע? מסיבת רווקים, יום הולדת? מסיבות גיוס או סתם ערב חברתי? ● אם טרם הצטיידתם במשקאות מכל הסוגים, יש לנו טיפ בשבילכם: 'הראל משקאות' - מקום חדש שנפתח לפני חודש בלבד ומציע את כל המשקאות במחירים נמוכים במיוחד
הראל משקאות - מתחייבים למחיר הכי נמוך בארץ

במיקום מצוין במרכז העיר, צמוד ללב הרחב, פתח שלומי בניסטי את הסניף הרביעי של רשת 'הראל משקאות' -  רשת צעירה ודינמית שלה סניפים בצפון ובמרכז שתופסת תאוצה וכבר הצליחה לרכוש לעצמה מוניטין של מקום המוכר משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים וגם משקאות קלים במחירים מצוינים. 
החנות, שעוצבה על ידי שלומי, היא יפה, מזמינה וממוזגת היטב והמבחר בה גדול מאד. תוכלו להצטייד בה לקראת כל מסיבה ואירוע מבלי ללכת לבנק ולבקש משכנתא. בואו לחנות, בידקו את המחירים ותבינו שאם אתם קונים כאן, אתם קונים במחיר הכי טוב שאפשר. 
לא מתחשק לכם לצאת בחום הזה מהבית? המקום מציע גם שירות משלוחים הפועל בשעות הפתיחה של החנות. אפשר להזמין בטלפון, והמשקאות יגיעו אליכם עד לבית. ערכת משקאות במשלוח כוללת חבילת קרח, קשים וכוסות, והמחירים נמוכים מאד. לדוגמה-  ערכת וודקה 'גרייגוס' ליטר 145 ₪, ערכת וודקה 'רוסקי' 700 מ"ל 89 ₪ ועוד.  

 


"העובדה שאני חלק מרשת מאפשרת לי למכור את המוצרים במחירים נמוכים מאד", אומר שלומי, "אנחנו מציעים ללקוחות משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים - יינות, ויסקי, וודקה, קוניאק, ליקרים, שמפניה ועוד במחירים נמוכים ביותר, ובקרוב תוכלו למצוא כאן גם מגוון גדול של פיצוחים להשלמת החגיגה. בואו ל'הראל משקאות', השוו למחירים של מקומות אחרים ותווכחו לדעת שאנחנו הכי זולים בשוק. דוגמה למחירים שתוכלו למצוא בחנות: בקבוק ויסקי ליטר 'בלאק לייבל' 119 ₪, עארק 'איילת' 700 מ"ל 47 ₪, 'רויאל סלוט' 70 מ"ל 340 ₪, 'סמירנוף' 700 מ"ל 45 ₪, 4 בירות 'קורונה' 20 ₪, ארגז 'גולדסטאר' 99.90 ₪ ועוד. אין אצלנו מבצעים משום שהמחירים שלנו נמוכים יותר מכל מבצע שיציעו לכם המתחרים, ואצלנו תוכלו להחזיר בקבוקים סגורים לאחר האירוע".
איכות מעולה, מחירים הכי נמוכים שאפשר ושירות מצוין. אז למה אתם מחכים? בואו ל'הראל משקאות' ותיווכחו שהסיסמה שלהם 'אל תהיה תייר - הראל משקאות' מצדיקה את עצמה. כאן  ב'הראל משקאות' קונים משקאות בזול ולא במחירים לתיירים.


הראל משקאות

 

0527037631


כתובת: שדרות התמרים 43 מרכז סולל בונה, 
צמוד ל'לב הרחב', 
פתוח: א-ה 11:00-23:00, 
שישי וערבי חג 11:00-18:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש