כך תוכלו לבצע בדיקות האזנה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2017 14:14 ● ערב ערב 2807
אנחנו רוצים להאמין שאיש אינו מאזין לנו, שכל מילה שיוצאת מפינו נשארת בחלל שבו היא נאמרת, וכל סוד עסקי, תכנית מקצועית או שיחה פרטית – כולם זוכים לחיסיון מלא
כך תוכלו לבצע בדיקות האזנה

אנחנו רוצים להאמין שאיש אינו מאזין לנו, שכל מילה שיוצאת מפינו נשארת בחלל שבו היא נאמרת, וכל סוד עסקי, תכנית מקצועית או שיחה פרטית – כולם זוכים לחיסיון מלא. אלא שבפועל ישנם שלל מצבים שבהם אנחנו חוששים בצדק שיש אוזניים לכותל ויש מי שמקשיב לכל מילה. הבשורה הטובה היא שאתם לא חייבים לפתח שפת קוד מתוחכמת, ללמוד את שפת הסימנים או לתקשר עם דף ועט בלבד. בדיקות האזנה הן דרך מצוינת ויעילה הרבה יותר שתאפשר לכם לדעת האם קיימים בחדר מכשירי האזנה, האם מישהו מקליט את שיחות הטלפון שלכם ואם במקרה הותקנה מצלמה נסתרת שמתעדת את הפגישות האישיות ו/או העסקיות שלכם.

 

בבית, במשרד או ברכב

 

אם יש לכם סיבה לחשוד שמישהו מאזין לכם, נסו לחשוב באילו מקומות הוא עשוי לרגל אחריכם. מכשירי האזנה יכולים להיות מותקנים במשרד, ברכב או בבית, וגם מכשירי הקלטה וצילום עשויים להסתתר בפינות שלא חשבתם לחפש בהן. אם יש לכם סיבה טובה לחשוש, אם אתם עובדים על פיתוח עסקי שיכול להשפיע על הצלחת העסק, או אם אתם חושדים שבן או בת הזוג דולקים בעקבותיכם וחושדים במידת הנאמנות והמחויבות שלכם לקשר, אתם יכולים להפסיק לחשוש ולגלות בעצמכם אם יש בסיס לחששות האלה. עם ציוד טכנולוגי מתקדם ועם צוות מקצועי ומיומן אפשר לבצע בדיקות האזנה יסודיות שיעזרו לכם להבין אם אתם צודקים. ברשות החברות שמבצעות את  אותם בדיקות , מכשירי בדיקה מקצועיים במיוחד הכוללים בודק תדרי רדיו , בודק תדרי סלולר להאזנה סלולרי , בודק מתכות למציאת מכשירי הקלטה , בדיקה של מצלמות נסתרות והקלטות בטלפונים ותוכנות לבדיקת מחשבים .

 

סיבות טובות לחשוד

 

אנשים רבים מבקשים לבצע בדיקות האזנה כשהם מתחילים לחשוד שמישהו מקשיב להם. יש למעשה שתי סיבות עיקריות שעשויות להוביל אתכם למסקנה שהמילים שלכם יוצאות מהחדר מבלי שתכננתם. הסיבה הראשונה היא שהמוצר שעליו עבדתם, השירות שהחלטתם לנסות או הקמפיין שאתם עומדים להשיק – כבר לא חדשני כפי שהיה. זאת משום שהמתחרה הגדול שלכם השיק מוצר דומה או קמפיין שמזכיר מאוד את זה שאתם עמלים עליו שבועות רבים. אם התרחיש הזה מוכר לכם, סביר להניח שיש מי שמקשיב לכם עם מכשירי האזנה, מצלמה זעירה או פתרון טכנולוגי אחר שניתן לאתר באמצעות בדיקות האזנה. סיבה שנייה היא שקשר שהתנהל באופן חשאי כבר מרגיש לכם חשאי פחות, ונדמה לכם שהוא עומד להתגלות. רגע לפני שזה קורה תוכלו לאשש (או להפריך) את תחושת הבטן שלכם, עם בדיקות האזנה ובעזרת בעל מקצוע מנוסה ומיומן.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש