חדרי בריחה באילת - הנאה לכל המשפחה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2017 14:06 ● ערב ערב 2807
אילת היא עיר המציעה מגוון אטרקציות לתושביה ולמבקרים הבאים מחוץ לעיר. כל מי שבא מרחוק לא יכול שלא לרחוץ בים האדום הצלול שבו שוחים דגים ססגוניים לרוב, לבקר במצפה התת ימי, ללמוד על ממלכת החי התת-מימית או לרכוב על גמלים בהרי אילת >>
חדרי בריחה באילת - הנאה לכל המשפחה

אילת היא עיר המציעה מגוון אטרקציות לתושביה ולמבקרים הבאים מחוץ לעיר. כל מי שבא מרחוק לא יכול שלא לרחוץ בים האדום הצלול שבו שוחים דגים ססגוניים לרוב, לבקר במצפה התת ימי, ללמוד על ממלכת החי התת-מימית או לרכוב על גמלים בהרי אילת. מעבר לכך, מי שמעוניין ללמוד על ההיסטוריה של אילת, יוכל לבקר במוזיאון כדי לצפות בדגמים ולצפות בסרטונים דוקומנטריים. בנוסף לאטרקציות המגוונות האלה, הוקמו לאחרונה חדרי בריחה באילת המספקים חוויה מנטלית מאתגרת לכל המשפחה.

 

מהו חדר בריחה

 

חדר בריחה (או חדר מילוט) הוא חדר בעל תפאורה מיוחדת ובו פזורות בו משימות שונות. ברגע שהמשתתפים נכנסים לחדר, הם ננעלים בתוכו והמשחק מתחיל. לרשות השחקנים עומדות בדרך כלל 60 דקות כדי לעמוד בכל המשימות, לפתור את כל הרמזים ולצאת מהחדר לפני שייגמר הזמן. כמו כן, תפאורת החדר מתאימה לנושא שנבחר. אם אתם צריכים לברוח מספינה טובעת, תפאורת חדר הבריחה תכלול מבנה של ספינה תוך שימוש בתאורה חלשה כדי להגביר את האפקט של ספינה העומדת לטבוע. מנגד, אם המשימה שלכם היא לצאת מג'ונגל סבוך, התפאורה עשויה לכלול עצים גבוהים, בעלי חיים האופייניים למקום זה ומשימות הישרדות שונות שתצטרכו לעמוד בהן.

 

מה צריך לדעת על חדר בריחה

 

אם מעולם לא הייתם בחדר בריחה ואתם מעוניינים לארגן פעילות לכל המשפחה, הדגשים האלה יעזרו לכם בהכנה לקראת האתגר:

  • לבחור חדר בריחה – בשלב הראשוני עומד בפניכם האתגר הגדול של בחירת חדר בריחה. אם במשפחה שלכם יש ילדים קטנים, מומלץ לבחור בחדר בריחה בדרגת קושי קלה שיתאים לכולם. לא כדאי לבחור חדר שעשוי להפחיד את הילדים, כמו חדר בריחה שהמשימה בו היא הימלטות מהכלא או ממקום רדוף רוחות.
  • להתכונן לאופי החדר – חדר בריחה הוא לא מבחן שצריך ללמוד אליו ועם החידות תצטרכו להתמודד במקום עצמו, אך חשוב לברר מראש על מאפיינים מיוחדים של חדר הבריחה. לדוגמה, אם החדר כולל כניסה למים, מומלץ להביא בגדים להחלפה. אם הוא כולל פעילות ספורטיבית כמו קיר טיפוס, חשוב להביא נעליים נוחות. כמו כן, רצוי לברר אם החדר מתאים לכל סוגי המשתתפים. אם למשל החדר כולל מעבר צר באחד השלבים, הוא עשוי שלא להתאים לאנשים בעלי מבנה גוף גדול. לבסוף, אם יש לכם שאלות נוספות שמטרידות את דעתכם ולא מצאתם תשובה באינטרנט, כדאי לפנות למארגני חדר הבריחה
  • חלוקה לרמות – על פי רוב, חדרי הבריחה נחלקים ל-3 דרגות קושי: מתחילים, בינוני ומתקדמים. אם מעולם לא התנסיתם בחדר בריחה ויש לכם ילדים קטנים במשפחה, מומלץ להתחיל מרמת המתחילים ולאחר מכן לעבור לרמה מתקדמת יותר. לעומת זאת, אם אתם משפחה למודת חדרי בריחה, תוכלו להיענות לאתגר הגדול ולהשתתף בחדר בריחה בעל דרגת קושי למתקדמים.
  • הזמנה מראש - ייתכן שתגלו במהרה כי הזמנת חדר בריחה היא משימה בפני עצמה. לאור הביקוש ההולך וגובר לחדרי בריחה, לא אחת יש צורך להזמין מקומות כמה ימים מראש. נוסף על כך, אם אתם מתכוננים להשתתף בחדר בריחה עם כל המשפחה בסופי שבוע או בחופשות חול המועד, ייתכן שתגלו כי המקומות לחדרים כבר אזלו, בייחוד אם מדובר בעיר עתירת תיירים ומבקרים כמו אילת.
  • עניין של מחיר – מחירי חדרי הבריחה משתנים בסוג הבריחה. הפטור ממע"מ שממנו נהנית אילת עשוי לזכות אתכם במחיר זול יחסית. כמו כן, ככל שמספר המשתתפים גדל, כך יורד המחיר שתצטרכו לשלם, ולכן חדרי בריחה משתלמים כאטרקציה למשפחה מרובת נפשות. לעתים ניתן לקבל הנחה על ילדים מתחת לגיל מסוים, ומוצעות גם הנחות לסטודנטים ולחיילים.


להזמנות כנסו לאתר: אסקייפ רום חדר בריחה באילת


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש