לא מבוטחים? לא טסים! – הכל על ביטוח נסיעות לחו"ל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/4/2017 22:01 ● ערב ערב 2806
מתכננים טיסה לחו"ל אל תשכחו את הביטוח! במאמר זה תקבלו את כל הסיבות, בגללן אסור לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל בשום מחיר.
לא מבוטחים? לא טסים! – הכל על ביטוח נסיעות לחו''ל

 

מה זה בכלל הביטוח הזה?

 

בניגוד למה שאתם מכירים מישראל, כאשר אתם טסים לחו"ל אינכם מבוטחים על ידי קופת החולים שלכם, המוסד לביטוח לאומי, ביטוח הבריאות וכדומה ולכן, כדי להיות בטוחים ומבוטחים גם בחו"ל יש להצטייד לפני כל נסיעה בביטוח המתאים, שיאפשר לכם לטייל ולנפוש בראש שקט וללא דאגות.

 

למה אנשים נוטים להזניח את הביטוח הזה?

 

לנו, הישראלים, יש נטייה לחשוב ש"לנו זה לא יקרה" וש"הכל יהיה בסדר". ובאמת, רוב הנסיעות לחו"ל מסתיימות בחיוך גדול וחוויות נפלאות. אבל מי יכול להבטיח לכם שכך יהיה גם אצלכם וגם בחופשה הבאה? נכון, שכאשר נוסעים לחופשה, הדבר האחרון שרוצים לחשוב עליו הוא מקרים מצערים, אבל המציאות היא, שמקרי חירום עלולים לקרות בכל זמן ובכל מקום ולא ניתן לצפות אותם מראש.

 

הכיסוי של ביטוח נסיעות לחו"ל

 

בדומה לביטוחי הבריאות, המוצעים לנו על ידי קופות החולים וכן על ידי חברות הביטוח השונות, כך גם לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל. רגע לפני שאתם רוכשים לעצמכם ביטוח לקראת נסיעה לחו"ל עליכם לקחת בחשבון, שמה שמציע לכם ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס לדוגמה איננו זהה למה שתציע לכם חברת ביטוח אחרת. כלומר, כמו בתחומים אחרים, גם בתחום זה לערוך סקר שוק לפני קבלת ההחלטה.

 

מה בכלל מציעים לכם?

 

כאמור, חברות ביטוח שונות יציעו לכם ביטוחים שונים, אשר יכסו אתכם במקרים שונים. יחד עם זאת, יש איזשהו קו מנחה, שמטרתו היא לכסות את המבוטח כנגד מקרים נפוצים במיוחד. לדוגמה, במידה ותזדקקו לטיפול רפואי כלשהו, היות שקופת החולים שלכם אינה מבטחת אתכם בחו"ל תצטרכו להיעזר בביטוח הפרטי, או שתיאלצו לשלם סכומים אסטרונומיים בשביל טיפולים רפואיים ולו הקלים ביותר.

 

מסומן בכוכבית

 

כולנו מכירים את המסמכים הרשמיים שאנו נדרשים לחתום עליהם מול גופים גדולים כמו בנקים וכדומה. כך גם לגבי חברות הביטוח. מסמכים אלו עלולים להיות מתישים ומבלבלים למדי, אבל בהחלט כדאי לקרוא אותם כולל הכוכביות והאותיות הקטנות. כך לא תגיעו למצב, שבו אתם רוצים להפעיל את הביטוח שלכם ונתקלים בסירוב מפני שהמקרה המסוים בו נתקלתם איננו כלול בביטוח שלכם ואתם חתומים על כך.

 

בחירת הביטוח

 

בחירה של ביטוח נסיעות לחו"ל  של חברה מסוימת נעשה פעמים רבות לפי המחיר שלו. יחד עם זאת, חשוב לבדוק מה בדיוק הביטוח מכסה וכך לא תמצאו את עצמכם במצב כזה, שבו אתם משלמים עבור ביטוח שאינכם מעוניינים בו ואינכם זקוקים לו ולעומת זאת, אינכם מקבלים ביטוח עבור משהו שאתם כן מעוניינים בו כמו ביטוח של הכבודה שלכם וכדומה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש