יוצאים לחופשה באילת? השכירו רכב!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/4/2017 13:11 ● ערב ערב 2806
משפחות, זוגות ובודדים אשר טסים לאילת למטרות נופש או עסקים, לרוב נאלצים להתנייד עם תחבורה ציבורית. לא עוד! בעזרת שירותי השכרת רכבים ניתן ליהנות מחופשה ממצה ומספקת ולהגיע בקלות לכל מרכזי הבילוי והאטרקציות של העיר.
יוצאים לחופשה באילת? השכירו רכב!

העיר אילת היא אחד היעדים היותר אטרקטיביים לנופש ובילוי ולכן מושכת אליה המוני מבקרים מדי שנה בשנה. אולם בעוד שבעבר הנופשים היו עושים את דרכם לאילת עם רכב ונאלצים להתמודד עם נסיעה של כמה שעות, כיום לרשותם עומדות טיסות רבות וזמינות אשר מקצרות את זמן הנסיעה, חוסכות בזמן יקר ומאפשרות להתחיל את החופשה מהר יותר משמעותית. עם זאת, המשמעות של טיסה לאילת היא השארת הרכב הפרטי מאחור, דבר המוביל לצורך להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להתנייד ממקום למקום.

 

לא עוד תחבורה ציבורית, כי אם רכב פרטי

 

אם אתם מתלבטים באם לטוס לחו"ל או לא בשל העובדה שצוינה לעיל, הסירו חשש מליבכם. כיום אינכם חייבים להתפשר על הנוחות שלכם, כי באפשרותכם לשכור רכב באילת וליהנות מעצמאות לאורך כל החופשה, ממש כאילו הגעתם לאילת עם הרכב הפרטי שלכם. מלבד מבחר של רכבים המאפשר לכם ליהנות מכל סוג רכב בו תחפצו, שירות זה מציע יתרונות נוספים ובעיקרם: חוסר התלות בתחבורה ציבורית. באילת ישנם סניפים של חברות השכרת רכב בעלות ותק כמו למשל קל אוטו השכרת רכבים, אשר בעזרת שירותיה תוכלו ליהנות משקט נפשי, להגיע כמה רחוק שאתם רוצים וליהנות ממגוון האטרקציות ומוקדי הבילוי של העיר.

 

יתרונות של השכרת רכב

 

אילת היא עיר תוססת ודינמית ובה שפע של אטרקציות, מרכזי בילוי ופעילויות שיש להספיק במהלך החופשה. כאשר אינכם ניידים, סביר להניח כי ישנם מקומות עליהם תאלצו לוותר, אך לא כך כאשר אתם שוכרים רכב פרטי. הרכב הפרטי מאפשר לכם להגיע ממקום למקום ברחבי העיר ואף לבקר באתרים אשר הנם מעט יותר מרוחקים. כמו כן, בל נשכח שאילת מוקפת בטבע פראי, כך שבאפשרותכם לשכור רכב 4X4 ולצאת לטיול שטח קטן אל תוך הנוף המדברי. עם זאת, חשוב להקפיד לשכור רכב מחברה מוכרת ובעלת מוניטין אשר מלבד מבחר איכותי של רכבים פרטיים או מסחריים, רכבי שטח ומיני-ואנים, תציע לכם טווח רחב של מחירים, הטבות ומבצעים וכן כיסוי ביטוחי.

מהיום אינכם צריכים להיות תלויים בתחבורה ציבורית בעת חופשה באילת. באפשרותכם לשכור רכב וליהנות מניידות ונוחות מקסימלית בהתאמה מלאה לצרכים שלכם. כך תוכלו לשדרג את החופשה שלכם ולהפוך אותה לבלתי נשכחת ואתכם להרבה יותר ספונטניים והרפתקנים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש