מסע היסטורי מיוחד לאתרי השואה באירופה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/4/2017 13:43 ● ערב ערב 2806
אריאל בן דוד, בעל סוכנות הנסיעות 'דרך שלמה המלך' מזה חמש שנים, שמביא תיירים לישראל ומארגן להם חופשות מיוחדות בארץ ובחו''ל, יוצא במבצע חסר תקדים ● הפרויקט המוכר כ'מסע לפולין' כולל, מעבר לביקורים ביעדים המוכרים מתקופת השואה, גם סיורים בערים האירופיות: קרקוב, פראג ווינה בליווי צמוד של צוות מקצועי ● והמחירים? נמוכים ביותר
מסע היסטורי מיוחד לאתרי השואה באירופה

 

מה בתוכנית ומתי?
"המסע יתקיים בחודש נובמבר. בדרך כלל, כשאנחנו שומעים על טיול מסוג זה, אנחנו יודעים שזה מסע בכמה מחנות השמדה בפולין, חלקם השתמרו כפי שהיו במלחמת העולם השנייה, אך חלקם האחר מונה בעיקר אנדרטאות ומוזיאונים. בסיורנו, שונה המסלול לחלוטין וכולל אופציות רבות ומגוונות: סיור בשני מחנות השמדה בפולין: 'אושוויץ', 'בירקנאו'  ו'מטנחאוזן' באוסטריה. מעבר לכך, נוספו סיורים ולינה בערים אירופיות בהן חיו יהודים בטרם עליית הנאצים לשלטון ובהן: פראג, קרקוב ווינה (כאשר הנסיעה ביניהן נעשית באוטובוס מפואר). כמובן שיהיה גם זמן לסיורים עצמאיים, לקניות ואף לבילויים".

 

הייתכן מסע משודרג במחיר נוח?
"כולנו יודעים, שבדרך כלל הטיולים הללו יקרים מאוד. כל הזמן שמעתי על המחירים הגבוהים ולא הבנתי מדוע זה צריך להיות כך, וכשבתי בת 17 החליטה שהיא רוצה לנסוע למסע לפולין במחיר כזה גבוה, הבנתי שיש מקום לשינוי, הרי לא ייתכן שלכל אחד יש סכום שכזה לממן את הטיול. המטרה שלנו, כאמור, הייתה להוזיל את עלויות המסע החשוב הזה ככל האפשר, כדי לתת לכל אחד הזדמנות להצטרף. בהיותי בעל סוכנות נסיעות מזה חמש שנים, אני מכיר את תחום התיירות מבפנים היטב ויודע שניתן להוזיל עלויות - של למשל טיסות ואף להוסיף תכנים. לאחר כל הנ"ל, החלטנו שאנחנו יוצאים עם המסע המיוחד שלנו. עכשיו צוות הסוכנות עובדת על בחירת תאריכים והזמנת מקומות. המחיר יפורסם בעתיד. כמו בשנה שעברה, התכנית תכלול כרטיסי טיסות הלוך ושוב מעובדה, לינה בבתי מלון 3 כוכבים על בסיס חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב), כאמור הסעות באוטובוס מפואר, טיולים/סיורים מודרכים על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים. 
המטרה האישית שלי היא לתת לכל אחד את ההזדמנות הזאת למסע לחיים שכל אחד חייב לעבור כדי לזכור ולא לשכוח, שהרי אנו נמצאים בימים בהם הולך דור השואה ופוחת ונותרו מעט מאוד ניצולים שיספרו את אשר היה שם, עד כי גדלו ורבו סביב העולם מכחישי שואה וזה דבר עצוב ומסוכן כאחד, בבחינת - עם שאינו זוכר את עברו - אין לו עתיד". 

 


עד סוף מאי מתבצעת הרשמה ללא התחייבות. מחירים אטרקטיביים ביותר בהרשמה מעל 30 איש.



איך מצטרפים? 
"ברצוני להדגיש, שמחיר המסע יהיה די נמוך ובנוסף 10% הנחה לבני משפחה באותו חדר.


למעוניינים במסע ולפרטים, יש להתקשר לאריאל בן דוד אחר התאריך 25.04.17 ללא התחייבות. 
אנחנו עונים גם בדוא"ל: kingsolomonway@gmail.com
ואטסאפ ווייבר: 054-8140303.
להתרשמות: סרטון ביוטיוב - Holocaust in Europe - Educational Tour

 


או בדף הפייסבוק: MASALEPOLAND.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש