רואה חשבון בפתח תקווה – דה סבן חשבונאות ופיננסים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/4/2017 14:50 ● ערב ערב 2804
מציאת רואה חשבון בפתח תקווה דומה לבחירת שותף בעסקים. רואה חשבון בפתח תקווה הנכון יהיה כמו עמית שאתם תוכלו לסמוך עליו, והוא יעזור לכם לטפל בעסק שלכם.
רואה חשבון בפתח תקווה – דה סבן חשבונאות ופיננסים

 

מה הכי חשוב במציאת רואה חשבון בפתח תקווה?

 

  • לבחור רואה חשבון מוסמך – כלומר, מישהו עם הידע וההסמכה. הוא יעזור לעסק שלכם מההתחלה. אם אתם רוצים שהחברה שלכם תגדל, וברור שאתם רוצים שהיא תגדל, כדאי לכם לשכור את השירותים של רואה חשבון בפתח תקווה מקצועי ומוסמך כבר מההתחלה. זה אחד מהדברים החשובים ביותר במציאת רואה חשבון בפתח תקווה.

 

  • לבחור רואה חשבון עם הניסיון הרלוונטי – אתם צריכים מישהו עם ניסיון וידע שיודע לטפל בחברות שדומות לכם. אפילו יותר טוב – אם הם עבדו יחד עם חברות מאותו הסוג שלכם, ככה הם יבינו את הצרכים המיוחדים שלכם. כדאי גם לבדוק אם יש להם לקוחות גדולים יותר מכם. לכן אתם צריכים לשאול את רואה החשבון מיהם הלקוחות שלו.

 

  • להתייעץ עם ארגונים ממשלתיים וארגוני עסקים – הכלכלה של המדינה תלויה בעסקים קטנים. לכן המדינה אוהבת לעודד את הצמיחה של עסקים קטנים. כדאי לכם לנצל את מה שאפשר לקבל מארגוני ממשלה השונים. הם יכולים לעזור עם מציאת רואה חשבון בפתח תקווה.

 

  • להשתמש בקשרים שלכם – לפעמים יכול להיות רואה חשבון בפתח תקווה שאתם מחפשים נמצא ממש בקרבתכם. קודם כל כדאי להתחיל מלשאול חברים ומשפחה אם הם ממליצים על הרואה חשבון שלהם. אם הם לא מרוצים, תשאלו אותם מדוע הם לא מרוצים. חשוב גם להתחשב בהבדלים העסקיים בין העסק שלכם לשל הקרובים שלכם.

 

  • להשתמש בקשרים הווירטואליים שלכם – אולי פייסבוק זה לא המקום, אך LinkedIn כן יכול לעזור במקרים כאלו. עשו חיפוש לרואי חשבון שקיבלו המלצות. כך תוכלו לבדוק למי הם מקושרים והאם יש להם רשת חזקה וענפה של קשרים מקצועיים. תוכלו לבדוק איך הם משווקים את עצמם, אם הם מקבלים המלצות, כמה ניסיון יש להם ואיזו הכשרה הם עברו.

 

  • לחלק את העבודה בצורה הנכונה – הרואה חשבון יכול לטפל לכם בכל הדברים שקשורים לראיית חשבון. אבל זה לא תמיד חכם. לפעמים רואה החשבון לוקח כסף לפי שעה ואולי תרצו לעשות את המטלות הקלות יותר הקשורות לראיית החשבון בעצמכם.

 

  • כדאי לכם לעבוד עם מישהו שחוסך לכם כסף – רואה חשבון טוב הוא רואה חשבון פעיל. הוא לא רק ינהל לכם את הכספים אלא גם יחסוך לכם כסף.

 

  • חשוב לדעת באיזו תוכנה הוא משתמש – בדרך כלל כל רואה חשבון משתמש בתוכנה ספציפית אותה הוא מעדיף. חשוב לשים לב באיזו תוכנה הרואה חשבון שלך משתמש ולוודא שזו אותה התוכנה שאתה משתמש בה. זה משהו שחשוב להתחשב בו במציאת רואה חשבון בפתח תקווה.

 

  • תיפגשו עם כמה שיותר מועמדים לפני ההחלטה עם איזה רואה חשבון אתם תעבדו – לא כדאי לבחור את רואה החשבון הראשון שאיתו אתם נפגשים. תשוו כמה רואי חשבון. כך תוכלו להחליט באמת מי רואה החשבון הטוב ביותר לביצוע העבודה.

 

  • נהלו משא ומתן לגבי התשלום – חלק מרואי החשבון לוקחים כסף לפי שעה וחלק לוקחים תשלום חודשי. בכל מקרה חשוב לדעת כמה בערך תרצו להוציא ולנהל על כך משא ומתן.

 

חשוב שתבחרו רואה חשבון שיענה על כל הקריטריונים הנזכרים למעלה. רואה חשבון טוב יעזור לחברה שלכם לגדול ולצמוח. אז קחו את הזמן ותבחרו את הבן אדם שמתאים לכם. שיהיה לכם המון בהצלחה!


חדשות אילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש