אופנועי אילת - אופנועים אמינים במחירים סבירים

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 24/3/2017 11:37 ● מה נשמע 488
בתאריך 31/3/17 , בין השעות 11:00-16:00, תתקיים ב'אופנועי אילת' ברחוב התבונה 14 באילת, ליד מרכז החלפים, פתיחה חגיגית של המקום והשקה של אופנועים המיובאים על ידי 'אשל מוטורס', יבואנית S.W.M האיטלקי ו-HYOSUNG הקוריאני, המיוצגת בעיר על ידי 'אופנועי אילת' ● בואו לחגוג, לקבל שוברי מתנה וליהנות מנסיעות מבחן ומהנחות משמעותיות ● ההרשמה לנסיעת מבחן ביום האירוע מתחילה כבר עכשיו 053-3311481
אופנועי אילת - אופנועים אמינים במחירים סבירים

לאחר סקר שוק מקומי, ראו בעלי 'שחף בריכות וספא' באילת, צורך לפתוח עבור האילתים חנות ומוסך אופנועים מסוגים שונים ואביזרים נלווים תוך מתן שירות איכותי במחירים סבירים. החליטו וגם עשו, פתחו לפני מספר חודשים את 'אופנועי אילת' והרכיבו צוות מקצועי ואמין שנותן שירות מעולה ובמחירים אטרקטיביים, והם כאן לרשותכם בכל הנוגע לאופנועים שלכם, בין אם מדובר באופנועי שטח, אופנועי כביש או קטנועים. 

ב'אופנועי אילת' אולם מכירות גדול המשמש למכירה וקניה של אופנועים וקטנועים ומגוון רחב של אביזרים נלווים, וצמוד אליו - מוסך מרווח, המנוהל על ידי יינון, מכונאי למעלה מ- 20 שנה, שהינו מנהל מוסמך לכל האופנועים והקטנועים. במוסך של אופנועי אילת מתקנים את האופנועים שלכם, מעניקים טיפולים שוטפים, מכינים לטסט, מחליפים צמיגים ומבצעים בדיקות למכירה וקניה של אופנועים, והכל במחירים סבירים.

בנוסף לשירותים אלה, תוכלו ליהנות ב'אופנועי אילת' ממבצעים מתחלפים שונים. לדוגמה: בין המבצעים המוצעים כעת - שמן מנוע איכותי במחיר 39 ₪, דגמים שונים של קסדות ב- 180 ₪, וגם מבצעים על טיפולים לאופנוע כגון טיפול קטן ב- 190 ₪ בלבד. 

מאז פתיחת 'אופנועי אילת', פקדו את העסק לקוחות רבים המכירים את שירלי ויובל  מ'שחף  בריכות' ויודעים עד כמה השירות שהם מעניקים ללקוחותיהם הוא אמין ומקצועי והמחירים הם תמיד הטובים בשוק. 'שחף בריכות', הנותנת שירות ומענה בכל הקשור לבריכות לבתי מלון וגם עוסקת במכירת בריכות על עמודים כגון 'אינטקס', משאבות וכל הציוד לבריכה ללקוחות פרטיים, פעלה עד כה באזור התעשיה שחורת. ההחלטה להעביר את החנות לרחוב התבונה הייתה כדי לאפשר גישה נוחה ללקוחות האילתים, בעיקר בימים אלה בהם מזמינה 'שחף בריכות' את תושבי אילת להתחדש לקראת הפסח המתקרב בבריכות ובציוד חדיש במחירי טרום עונה שלא כדאי לפספס - המחירים הכי אטרקטיביים נשמרים עד פסח.

החנות החדשה ברחוב התבונה ליד מרכז החלפים משרתת גם את 'שחף בריכות' וגם את 'אופנועי אילת'. שתי החברות העוסקות בהנאות החיים פועלות מעתה כאמור באותה כתובת, ברחוב התבונה 14 ליד מרכז החלפים, ושם מחכים לכם בארוע ההשקה ב- 31/3/17 בין השעות 11:00-16:00 יובל, יינון בר, שירלי ו'אשל אופנועים' כדי לחגוג יחד איתכם את הפתיחה החגיגית של המקום. 


'אופנועי אילת', כתובת: התבונה 14, פתוח: א-ה 8:30-17:30, שישי 8:30-13:00. טלפון: 08-9364246
בפייסבוק: אופנועי אילת. אתר: WWW.ESHELMOTORS.CO.IL.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש