זודיאק

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/3/2017 20:39 ● מה נשמע 488
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 23-29/3/17
זודיאק

 

טלה


יום ההולדת השנה יוצר הרהורים והכרה במתרחש בחייכם. אתם ממגנטים אליכם שפע וטוב.  בעבודה זהו זמן מתאים לזוז ולהתנסות באתגר חדש. קיים בכם צד דרמתי שעדיף למתן כך שדברים לא יצאו מהקשרם, אחרת לא תצליחו לתקן את ההשפעה שתיווצר אצל אדם קרוב.


 

שור


קיימת הזדמנות טובה עבור השוורים להתנסות בחוויה רומנטית שונה מהרגיל. גם אם אינכם מאבדים את הראש, הוא יהיה בעננים.. הקלפים מזכירים לכם שזוהי אנרגיה שמאפיינת פלרטוט וזהו. התדרים שלכם שקטים ומדויקים.


 

תאומים


נראה כי אתם מרימים כפפה ומנצלים בחוכמה הזדמנויות, כך שכל צעד בא לשרת את צעדכם הבא. בעיקר בתחום הזוגי. זהו עבורכם זמן מעולה לתכנן ולקבוע זמנים לשותפות והרחבה מכל סוג.


 

סרטן


לסרטנים מומלץ להתרחק מעט מתחום המשפחה ולבלות בנופים אחרים. האנרגיה שלכם זקוקה להטען מחדש. צאו לטייל בטבע, הימנעו מנסיעות ארוכות, בלו יותר בים, ובעיקר הרפו ממחשבות. תנו דעתכם לכך שאתם עלולים לשכוח ארנקים או לאבד חפצים.


 

אריה


הקלפים שלכם מאירים ויפים, לאחר תקופה של מאמץ להשיג את מה שיבוא כעת בקלות יחסית. שוב נראה שאתם מחוברים לציר כוחכם ופועלים מתוך עוצמה פנימית נכונה. מסגרת הבית דורשת תכנון מחדש, וזהו זמן מתאים מכל בחינה אפשרית. 


 

בתולה


ישנו מוטיב של אש בימים אלה בתדרים שלכם. אתם מרגישים דחיפות לשינוי מקום, כאילו שאתם בורחים מהאש. הקלפים שלכם ממליצים לפתוח את ליבכם לחבר קרוב ולנסות להקשיב לדעתו. תנו את המושכות הפעם לאלו שאוהבים אתכם. תדרים של השתקפויות מכל סוג.


 

מאזניים


מרכז הבמה ממגנטת אליה את המאזניים בזכות ההתנהלות המלכותית שלכם. ישנן הזדמנויות נדירות להרוויח הון יחסי מפעולה חדה ושכל ישר כשלכם. מובטחת לכם התעוררות רגשית והרמונית. התקשורת שלכם תשרת את כל התחומים. רכישה יקרה ומפנקת תתברר כמשתלמת וראויה.


 

עקרב


הרבה עשייה צפויה בימים אלה לעקרבים, עד למצב של תשישות. להורים שבכם העייפות נובעת מקשיים שקשורים לילדים בבית. הרגישות שלכם מדירה שינה מעינכם. כן צפויה התמודדות סביב דמות ההורים. ישנו ענן מעיב בכל הקשור ל"הורות". גם הורים וגם ילדים.


 

קשת


ישנה בעיה שדורשת פתרון מעמיק וכבר לא ניתן לדחות את ההתעסקות סביב בעיה זו. למעשה כל הסביבה תפנה אליכם במטרה לקבל פתרונות ועצות. חוש הצדק שלכם יסייע לכל הקשורים בדבר. כל פעולה שתבצעו תתאפיין בהגינות רבה מצדכם. משפט דין וצדק יביאו בעיה מעיקה לידי פתרון.


 

גדי


הרגישות שלכם לקרובים יוצרת אצלכם אכזבות מיותרות. תבקשו מה שאתם רוצים, וכך תמנעו מאי הבנות. התמודדות מול הממסד תניב תוצאה צודקת, אך ההתעסקות בזה תגרום לכם למפח נפש.


 

דלי


אתם מוקפים חברים וכולם מחפשים את חברתכם הממגנטת בימים אלה. הזרימה בשיאה. הפתעות נעימות וסכום כסף חיוני מגיע ממקור בלתי צפוי לחלוטין. צפויה התקדמות גם בנושא הרומנטי ותתכן הגדרת תפקיד בכיר בעבודה.


 

דגים


הפתעות בתחום הרומנטי רגשי כובש כל חלקיק. הקלפים מלמדים שאתם בוחשים ומדשדשים בתוך המערך הזוגי בחייכם. אתם חווים צפייה הכרתית רוחנית על כל הבית הזוגי לאורך החיים. אתם צפויים לחוות הארה ותובנה בתחום כך שהמועקות סביב נושא זה ינשרו. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש