קידום אתרים של אינסטלטורים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:07 ● ערב ערב 2801
לכל בעל מלאכה יש אתר מקצועי המיצג אותו ומספר על השירות שלו, היכן ממוקם האתר בתוצאות גוגל? האם הוא מקודם בגוגל?
קידום אתרים של אינסטלטורים

התחרות העיקשת בתחום האינסטלציה מעמיד אינסטלטורים רבים בפני אתגר. ואם פעם די היה בהקמת אתר שישמש ככרטיס ביקור של בעל המלאכה, הרי כיום אין די בהקמת אתר. חייבים לבצע קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים בשביל להיות נוכח.

הלקוחות מחפשים אותם, בוודאי. תקלות במערכת האינסטלציה הביתית או המוסדית הדורשות שימוש במשאית ביובית, או לחילופין הצורך להקים מערכות אינסטלציהלבצע התקנות שונות - מזמנים לקוחות רבים לחפש אחר אינסטלטור. הם פותחים את הדפדפן, ובהקשה ספונטנית מקישים את הצורך שלהם. הם מחפשים שרברב. הם מציינים מילים נוספות בשביל לדייק את תוצאות החיפוש. יש מי שמחפש אינסטלטור במרכז ואחרים מחפשים עבודה מקצועית. ויש את אלו שמחפשים אינסטלטור בזול. גוגל בנאמנות מבצע להם חיפוש, ולאחר מספר שניות עולה דף התוצאות. מה רשום שם?

 

התוצאות בדף החיפוש – קידום אתרים בגוגל של אינסטלטור

 

התוצאות המוצגות בדף החיפוש הן רבות, והדף המוצג הוא הראשון מבין רשימת הדפים. הלקוח ככל הנראה יעיין בשורות הראשונות וייכנס לאתרים. יתרשם, ייצור קשר ויזמין עבודה! אם אתה אינסטלטור, והאתר שלך ממקום אי שם בירכתי הדפים האחרונים, דע לך שזו הסיבה לכך שהלקוחות לא מוצאים אותך. וכי איך יגיעו עד אליך? אתה כן מעביר דפים בשביל למצוא תוצאה זנוחה בירכתיים? נכון שלא? זהו. מי שמחפש בעל מלאכה לא טורח לדפדף ולהעביר דפים. הוא מוצא את מבוקשו בדפים הראשונים ומזמין שירות.

גם אתה יכול להביא את האתר שלך לתוצאות החיפוש הראשונות, ולטפס מעלה עד לדף הראשון. רוצה לדעת איך עושים את זה? בדיוק זה מה שיעשה עבורך קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים. קידום אתרים של אינסטלטורים יבחן את מילות המפתח המתאימות לשירות שלך, יאפיין ויחקור את השוק ואת המתחרים. ויקדם את האתר שלך! קידום אתרים של אינסטלטורים וכן קידום אתרים בגוגל של אינסטלטור זה חשוב ונחוץ ביותר!

בשביל להיות נוכח -  חשוב לבצע קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש