קידום אתרים של אינסטלטורים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:00 ● ערב ערב 2801
לבעלי עסק נהוג לומר שאם אתה לא בגוגל, אתה לא קיים, לכן בעלי עסק ממהרים להקים לעצמם אתר, במחשבה שהוא יביא להם לקוחות. אולם ברגע האמת, הם מגלים שאף אחד לא נכנס לאתר שלהם, והוא בכלל בעמוד 5 בגוגל, במקרה הטוב.
קידום אתרים של אינסטלטורים

מחקרים שנעשו מראים שרוב המוחלט של הגולשים לא מחפשים מעבר לעמוד 1-2 בתוצאות החיפוש שלהם, לכן אם אינסטלטור רוצה להיות "קיים" בגוגל, ולהביא לקוחות דרך האתר שלו הוא צריך קידום אתרים של אינסטלטורים, ולהיות ממוקם גבוה מספיק ברשימת התוצאות באלגוריתם.

 

מהו קידום אתרים אורגני?

 

ישנם שני סוגי קידום אתרים בגוגל, האחד הוא קידום בעזרת פרסום ממומן, בפרסום זה, כל הקלקה על מודעה עולה כסף למפרסם. הפרסום השני, והטבעי יותר הוא קידום אתרים אורגני. קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים הוא דרך שבה מומחה קידום אתרים, מקדם מילים מסוימות בעלות ערך לפרסום זה, וכך כאשר מחפשים את המילים בגוגל, האתר יקפוץ ויקבל תוצאה גבוהה ברשימת התוצאות של החיפוש. חיפוש זה נחשב לחיפוש טבעי יותר, ואמין יותר, ומביא יותר הפניות אל האתר, ויותר סגירות עבור בעל העסק- ולכן קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים עדיף עבורכם יותר מאשר קידום על ידי מודעה ממומנת שעליה יקליקו הלקוחות שלכם.

קידום אתרים של אינסטלטורים חשוב במיוחד בתחום שבו יש לא מעט אינסטלטורים. התחרות הגבוהה, והחיפוש אחר אינסטלטור נעשה או דרך האתר, או דרך המלצות מפה לאוזן. לכן אם אתם רוצים להיות אלו שתופסים את הלקוחות דרך האתר, אתם חייבים שהוא יהיה ממוקם גבוה מספיק ברשימת התוצאות. אחרת, עוד בשלב החיפוש אחרי אינסטלטורים על ידי הלקוח- הפסדתם לקוח פוטנציאלי. בעזרת שימוש במילות מפתח באתר שלכם, תוכלו להיות ממוקמים מספיק גבוה, ולקבל יותר לקוחות כל יום.

קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים עושים על ידי אנשי מקצוע, שמתמחים בתחומם- מומחי קידום אתרים של גוגל. אם אתם רוצים להתקדם, ולהשקיע בקידום האתר שלכם, ובשיפור היחס הקלקות- המרה שלכם, אל תתפשרו על קידום אורגני על ידי מומחה בתחום.

http://seo-google.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש