ריצוף דמוי פרקט – היתרונות בהתקנת ריצוף זה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/3/2017 10:27 ● ערב ערב 2800
בשנות התשעים התחילו בעלי מבנים רבים, הן מבני מגורים והן מבנים מסחריים ועסקיים, להשתמש ברצפת פרקט לצורך ריצוף. הברק והסטייל של הפרקט הפך אטרקטיבי בעיניי רבים, מה עוד שחברות רבות החלו לייצר ולשווק פרקטים והמחירים ירדו.
ריצוף דמוי פרקט – היתרונות בהתקנת ריצוף זה

 

לא עבר הרבה זמן, ואל מול רצפת הפרקט הופיע סגנון חדש של ריצוף דמוי פרקט, הרעיון היה מאוד פשוט, מדובר על חומר אחר אך הנראות והברק דומים. כמובן שאופן ההתקנה והתחזוקה של ריצוף דמוי פרקט הוא אחר מזה של הריצוף המקורי, מאחר והחומרים ממנו עשוי ריצוף זה שונים.

ריצוף דמוי פרקט משך אף הוא גורמים רבים, בזכות שורה של יתרונות אותם נציג בהמשך המאמר. ריצוף זה ניתן למצוא כיום בלא מעט חנויות שמוכרות ריצוף למבנים, כולל מקומות שמוכרים את הדבר האמיתי, קרי פרקטים. מעצבים רבים ממליצים על שימוש בריצוף דמוי פרקט ומוצר זה הפך לא רק אטרקטיבי אלא גם מאוד פופולארי בקרב חוגים רבים.

לפני שנציג את היתרונות של ריצוף דמוי פרקט, חשוב להבהיר, בדומה לפרקטים שיכולים להגיע בצבעים ובצורות שונות, כך גם ריצוף דמוי פרקט, כלומר ניתן לקבל את אותם דברים בדיוק כמו שמשתמשים בדבר האמיתי, רק בעלויות יותר נמוכות ובהרבה פחות צרכים שיש להתייחס אליהם לפני ואחרי ההתקנה.

 

יתרונות של ריצוף דמוי פרקט

 

היתרון המוביל של ריצוף זה, שהוא מגיע בחומרים שונים, זה יכול להיות עץ, גרניט פורצלן ועוד שורה של חומרים. במקום להסתפק בחומר אחד ניתן ליהנות פה ממבחר ממנו ניתן לבחור על פי היכולות הכלכליות וכן על פי העיצוב והמבנה של המקום.

יתרון אחר חשוב הוא, ששימוש בריצוף דמוי פרקט הוא הרבה יותר קל ונוח. בעוד שרצפת פרקט דורשת מאיתנו התקנה מיוחדת, כולל המתנה של 48 שעות לפחות לפני שמבצעים את ההתקנה בפועל, הרי שכאן מדובר בהליך הרבה יותר פשוט וקל, הליך מהיר שניתן לסיים אותו עוד באותו יום.

ריצוף דמוי פרקט גם נחשב לחומר הרבה יותר עמיד מאשר חומרים אחרים, הוא מעיד מפני שריטות, מים וחומרים אחרים. בעוד שפרקט עצמו איננו עמיד כל כך מפני חומרים מסוימים וצריך לשמור שלא יפגע, הרי שבכל הקשור לריצוף דמוי פרקט אין חשש שנרטיב או נגרור רהיטים, שכן שום דבר לא יקרה למרצפות.

מבחינת עיצוב, כמו שאמרנו, ניתן ליהנות מאלמנטים שונים של סגנונות ועיצוב. אנחנו לא חייבים להסתפק במודל אחד, אלא אנחנו יכולים להשתמש בשורה של מודלים ותצורות. עלינו רק לבחור את הצבעים המתאימים וכן את המידות הנכונות של כל חלק.

כמובן שריצוף דמוי פרקט יכול להתאים למבנים שונים, החל ממבני מגורים, מסחר, תעשייה ועוד, וכן לחדרים שונים, למשל, סלון, חדרי שינה, חדר עבודה וכל אחד אחר במבנה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש