5 מסעדות הבשרים המומלצות באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/2/2017 09:13 ● ערב ערב 2797
אם יש משהו שבטוח לא חסר באילת, זה מסעדות בשרים ברמה גבוהה. בתור יעד תיירותי מעולה, אילת מושכת אליה המון שפים מכל רחבי הארץ, והם מרימים מסעדות גורמה עם אוכל ערב לחך שיגרום לכם לחזור ולבקש עוד >>
5 מסעדות הבשרים המומלצות באילת

אם יש משהו שבטוח לא חסר באילת, זה מסעדות בשרים ברמה גבוהה. בתור יעד תיירותי מעולה, אילת מושכת אליה המון שפים מכל רחבי הארץ, והם מרימים מסעדות גורמה עם אוכל ערב לחך שיגרום לכם לחזור ולבקש עוד. בכתבה הבאה נסקר לכם חמש מסעדות באילת שמתמחות בבשרים ושאתם חייבים לבקר בהן בזמן החופשה שלכם.

 

1. קאסה דו ברזיל

 

אחת מהמסעדות המוכרות והמפורסמות בעיר. מסעדת קאסה דו ברזיל מציגה תפריט אכול כפי יכולתך משובח עם המון סוגי בשרים ופסאדורים אשר מגישים לכם את הבשר הישר מהשיפוד ממש בשולחן.

המסעדה ממוקמת בסמוך למלון נובה במרחק קצר מהתחנה המרכזית של אילת, והיא מעוצבת בסגנון ברזילאי ייחודי, והיא מהווה אבן דרך בתור אחת המסעדות באילת שאתם חייבים לבקר בחופשה שלכם בעיר.

 

2. אל גאוצ'ו

 

רשת מסעדות הבשרים אל גאוצ'ו הבינלאומית מתגאה מאוד בסניף המוצלח שלה באילת. המסעדה נמצאת בכניסה לעיר והיא נקראת על שם הבוקרים בדרום אמריקה הנקראים 'גאוצ'וס'. המסעדה מעוצבת בסגנון ייחודי בשילוב של עץ ולבנים חומות אשר נותנות הרגשה חמימה וביתית. אל תשכחו לנסות את מנת האסאדו, אחת ממנות הדגל של המקום.

כל תהליך צליית הבשר במסעדה הארגנטינאית הכפרית הזו נעשה על גריל פחמים ומבטיח הנאה צרופה.

 

3. אנטריקוט

 

מסעדת אנטריקוט המפורסמת הוקמה בשנת 2006 והיא מציגה תפריט בשרים ייחודי במחירים אטרקטיביים. כל הבשרים נחתכים במקום והם באים במנות של עד קילו שלם! תוכלו לסגור אפילו חדר פרטי אם תרצו של עד 12 אנשים במקום. אם אתם מגיעים לחופשה עם ילדים תוכלו להיות רגועים, המקום מציע גם מנות במיוחד לילדים בתפריט.

 

4. ברזיל הקטנה

 

ברזיל הקטנה מהווה את אחת המסעדות באילת האהובות ביותר על המטיילים הרבים והיא אפילו זכתה בתעודת מצוינות מאת טריפ אדוויזור בשנת 2015. היא מושלמת לחובבי בשר וכל המנות מגיעות עם הפסאדורים לשולחן שם הם יחתכו לכם כמה בשר שתרצו. המסעדה פועלת בסגנון שיפוד רץ והיא מעוצבת בסגנון ברזילאי כובש.

 

5. המחבוא של אדי

 

אחרי שהמסעדה נשרפה כליל בשנה שעברה אחרי 37 שנים של פעילות קולינרית איכותית, המקום יפתח מחדש באזור התעשיה ברחוב המסגר ויציג עם התפריט הקיים גם מספר מנות חדשות. בנוסף, במקום החדש יפתח גם באר אשר יוכל לשחק תפקיד מרכזי עם קוקטיילים ייחודיים.  

לא משנה לכמה זמן הגעתם לחופשה באילת, אתם חייבים לבקר לפחות באחת מן המסעדות האלו, אחרת על מה תוכלו לספר בעת החזרה?


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש