עולם הקולנוע - מביאים את הקולנוע אליך הביתה

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 31/1/2017 17:59 ● מה נשמע 480
החורף הגיע וממש לא מתחשק לצאת מהבית ● למרות שרוצים לראות סרט, מאוד מפתה להישאר מתחת לפוך, מה גם שהיציאה לסרט כרוכה בהוצאה ● מה עושים? נכנסים ל'עולם הקולנוע', שעברה למשכנה החדש (בצמוד ל'פנצ'רייה הכתומה) ותמורת סכום שאינו בשמיים, רוכשים מערכת קולנוע ביתית, נשארים מתחת לשמיכה ונהנים מסרט - לבד, עם בת או בן זוג. או עם כל המשפחה, ללא הוצאות מיותרות
עולם הקולנוע - מביאים את הקולנוע אליך הביתה

אם פעם לרכוש מערכת קולנוע ביתית היה בגדר הוצאה גדולה, הרי שכיום המחיר כבר לגמרי לא בשמיים. בהתחשב בעובדה שאינכם מוגבלים בכמות הסרטים בהם תצפו, בסופו של דבר תחסכו כסף רב. בימינו, כשמאגר אינסופי של סרטים להורדה נמצא באינטרנט, תוכלו למצוא ולראות כל סרט שרק תרצו. אם בחרתם במערכת קולנוע ביתית בתלת מימד, או מסך SMART, מחכה לכם חוויה מיוחדת במינה, שכן לצפות בסרט תלת מימד במערכת ביתית, זה כמו להיות חלק מהסרט. אפילו המשקפיים שחייבים להרכיב, כדי ליהנות מטכניקת התלת מימד, הרבה יותר סימפטיים, בעיקר כי הם שלכם, ואיש לא משתמש בהם מלבדכם.

 

איכות ושירות ללא פשרות

 


רשת 'עולם הקולנוע' היא הרשת הגדולה בארץ, וידועה גם כרשת זולה הנחשבת למקצועית ביותר.  את הסניף האילתי של הרשת פתחו רוני פורינזון וג'קי בונומו לפני כעשר שנים. רוני מנהל את הסניף וג'קי מטפל בהתקנות ובמכירות, והשניים דואגים שתושבי אילת ייהנו מכל ההוזלות, ההנחות והמבחר הגדול שהרשת מציעה ללקוחותיה. "אנחנו מביאים לאילת את כל החידושים בתחום, עובדים עם כל החברות המובילות בשוק, ואצלנו אפשר לרכוש את כל המותגים: LG,  סמסונג, וכעת גם מסכי סוני, פיליפס ועוד", אומר רוני. כשאתם רוכשים  מכשיר ב'עולם הקולנוע', הם דואגים שהוא יותקן בביתכם בצורה מקצועית, ואתם מקבלים אחריות לכל מכשיר בהתאם לאחריות היצרן. במידה ויש תקלה, נציגי החברה מגיעים לבית הלקוחות, מנסים לפתור את הבעיה, אם אפשר מתקנים במקום ואם לא, יזמינו עד אליך שירות של היצרן.
בימים אלה עובר סניף 'עולם הקולנוע' האילתי למעונו החדש, בצמוד לפנצ'ריה הכתומה (על כביש הכניסה לאילת) ברח' המלאכה 2. המקום החדש גדול ומרווח יותר ותמצאו בו את כל החידושים בשוק: מסכי קולנוע רגילים ומסכי קולנוע תלת מימד בכל הגדלים, ביניהם גם מסכי סוני ופיליפס, מסכים חכמים, רמקולים מוגברים לקריוקי, מקרנים ומערכות סאונד. כמו כן תמצאו בעולם הקולנוע במיקומו החדש גם חדר תצוגה לסטריאו, מבחר גדול של אופניים חשמליים במחירים מנצחים וגם טלפונים סלולריים של החברות המובילות.
ב'עולם הקולנוע' מסכי טלוויזיות מכל הגדלים, עד גודל שמונים אינץ' של החברות LG , סמסונג,  פירלס,סוני ופיליפס, והמחירים נוחים במיוחד. להלן מספר דוגמאות: מסך 50 אינץ' -1499 ₪/ מסכים בגודל 65 אינץ' במחיר -3690 ₪/ מערכות קולנוע ביתי, מקרני קול, מקרנים לחצר במחיר החל מ -399 ₪.
מבצעים מיוחדים על מערכות קריוקי במחיר החל מ -289 ₪ בלבד. ולחדרי שינה - מערכות מוסיקה מיני עם רמקולים בלוטוס החל מ -399 ₪.
בחנות גם מחלקה לאביזרי עזר שונים כמו אוזניות, רמקולים ומחלקה לטלפונים סלולריים של LG , סמסונג ובה גם מבחר של אביזרים נלווים לניידים, הכל במחירים זולים ביותר.

 

אופניים חשמליים כבר אמרנו?

 


'עולם הקולנוע' הייתה החנות הראשונה שהביאה לאילת את בשורת האופניים החשמליים ובמעונה החדש של החנות תמצאו מחלקה גדולה ומרווחת המוקדשת לאופניים החשמליים ובה תמצאו אופניים מתוצרת חברות שונות: סמרט, BMW,  גרין בייק וקל אופן במחירים נוחים. אופניים 36 וולט במחיר של החל מ -2100 ₪ ואופניים 48 וולט במחיר החל מ- 3590 ₪. אחריות מקבלים על כל זוג אופניים שרוכשים בהתאם לאחריות היצרן. אם תקרה תקלה באופניים שרכשתם כאן, ג'קי  שהוא איש מקצוע מעולה, אמין ואדיב יטפל בה לשביעות רצונכם. אז אל תגידו שלא ידעתם ומהרו להצטייד.


'עולם הקולנוע’
מיקום חדש: בצמוד לפנצ'ריה הכתומה (על כביש הכניסה לאילת) ברח' המלאכה 2. טל: 08-6325355
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00, שישי- 09:00-14:00, 
שבת סגור.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש