מכונת קפה במשרד – החיים במשרת הייטק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/1/2017 19:58 ● ערב ערב 2794
אפשר למצוא אותן בבתי הקפה, במסעדות ולאחרונה גם בלא מעט משרדי חברות הייטק מצליחות, קטנות וגם גדולות. מכונות הקפה הפכו לפופולאריות מאד והן פתרון מצוין לחובבי הקפה, המעוניינים בקפה איכותי וטעים במהלך היום.
מכונת קפה במשרד – החיים במשרת הייטק

אפשר למצוא אותן בבתי הקפה, במסעדות ולאחרונה גם בלא מעט משרדי חברות הייטק מצליחות, קטנות וגם גדולות. מכונות הקפה הפכו לפופולאריות מאד והן פתרון מצוין לחובבי הקפה, המעוניינים בקפה איכותי וטעים במהלך היום. ישנם סוגים שונים של מכונות קפה, יש מכונות משוכללות מאד ויש פשוטות. איזו מכונת קפה מומלצת ומה כדאי לקחת בחשבון כשבוחרים מכונת קפה למשרד? הנה כמה עצות טובות שתעזורנה לכם בבחירה:

  1. הגדירו את הצרכים שלכם – אם אתם מחפשים מכונת קפה מומלצת ומתלבטים במה לבחור, חשוב תחילה שתגדירו את הצרכים שלכם, ובעיקר של העובדים שלכם. האם העובדים נוהגים לשתות קפה לא מעט במהלך היום? האם המכונה צפויה לשרת כמות רבה מאד של עובדים או שמא מיועדת לחברת הייטק קטנה, בתחילת הדרך? האם מדובר בעובדים שאוהבים קפה איכותי או שקפה פשוט יספיק להם באותה המידה? הגדרת הצורך תעזור לכם למצוא את המכונה המתאימה, זו שתשרת אתכם ואת העובדים שלכם נאמנה.
  2. מה התקציב – כשמחפשים מכונת קפה למשרד, כדאי לקחת בחשבון שמדובר בטווח רחב מאד של מחירים. אפשר למצוא מכונות קפה במחירים גבוהים וגם מכונות קפה זולות. כדאי לכם להגדיר מראש את התקציב, כמה כסף אתם יכולים להרשות לעצמכם להקדיש לטובת הרכישה, ובהתאם לחפש מכונה בעלויות הרלוונטיות. מומלץ, במקביל, לערוך סקר שוק, לבחון מכונות שונות וכמובן גם להשוות מחירים.
  3. איך עובדת מכונת הקפה – ישנן כיום מכונות קפה המתבססות על קפסולות, כאלו הכוללות שימוש בקפה טחון שמגיע בתפזורת או פולי קפה. לכל שיטה יתרונות אחרים וכל אחת מוצעות בעלויות שונות. אחד היתרונות, למשל, של הקפסולות, הוא הכמות המדודה של הקפה בהן ואת היותן חד פעמיות. לאחר השימוש הן נשלחות לפח. היתרונות בקפה טחון בתפזורת היא האפשרות לבחור בכל פעם סוגים אחרים של קפה וגם טעמים שונים ללא הגבלה, כמעט.
  4. השימוש במכונה – בין אם מדובר בכוס קפה אחת ליום או כמה כוסות, לא משנה מהי הכמות, חשובה הפשטות שבשימוש. מומלץ לבחון את מידת נוחות השימוש במכונת הקפה ולחפש מכונת קפה מומלצת שקלה ונוחה לתפעול. ישנן מכונות ידניות, ישנן מכונות חצי אוטומטיות וישנן מכונות משוכללות מאד, הכוללות מפרט טכני עשיר. מרבית חובבי הקפה מעדיפים מכונות שקל לתפעל אותן, גם אם הדבר בה על חשבון מספר הפונקציות שהן מציעות. מכיוון שמדובר במשרד ולא בבית קפה, אפשר להתפשר ולחפש מכונה פחות משוכללת, אך כזו שמספקת את המענה המדויק לעובדי המשרד.
  5. מי החברה שמייצרת את המכונה – חשוב גם לבדוק מי היא החברה, שמייצרת את מכונת הקפה. כדאי לחפש מכונות קפה המיוצרות על ידי חברות מוכרות בתחומן, כאלו הנחשבות למובילות ומצליחות. כך תדעו שיש כתובת שאפשר לפנות אליה במידת הצורך וגם ניסיון וידע מקצועי רב, שעומד מאחורי אותן מכונות.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש