זודיאק

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/1/2017 08:54 ● מה נשמע 480
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 26/1-1/2/17
זודיאק
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 26/1-1/2/17

 

טלה


נראה כי אתם מתפקדים בשני עולמות מקבילים. חיים את הדרישות מכם וגם לוקחים על עצמכם אחריות לרווחתו של בן הזוג. חולשה פיזית מלווה את תחילת השבוע ומוטב לגשת להיבדק אם זה מלווה בחום. הקלפים  מלמדים על דחף להוציא לפועל את שלל הרעיונות במקום העבודה.


 

שור


הדלת מובילה לאפיק חופשי ומשוחרר. אתם מתרחקים מכל מקום מעיק ומחפשים הנאה וקלילות. תכנון נסיעה מאפיין ימים אלה. התמונה בחייכם מתבהרת. אתם בשלב בו הצורך בשינוי בכל רמות החיים הינו גבוה. אם תתבוננו בדרך שעברתם, תגלו שדרככם די סלולה גם לכיוון השינויים.


 

תאומים


אצל התאומים שבוע זה מאופיין בהתקהלות סביבכם. מומלץ  למצוא מעט זמן בכדי לפגוש את הרצון האמיתי שלכם. כולם מבקשים לגלות מה החלטתם, בזמן שאין לכם תשובה אחת נכונה לגבי המשך הדרך. הקלפים מבקשים מנוחה (תנועה בלתי מופרת).


 

סרטן


שוב נראה כי שואבים אתכם למרכז הבמה המשפחתית, ואצל רובכם זה נכון גם לגבי מרכז העניינים בעבודה. התחושה הנפלאה שאתם חווים בזמן שאתם דואגים לשפר את רווחת האחר מעניקה לכם את הכוח להמשיך ולתת. אתם בהחלט מקסימים את כולם.


 

אריה


הצעות נישואין ומיסוד. אתם בטוחים יותר מתמיד בנוגע לעתידכם הזוגי. הרבה שיחות נפש חמימות, יצריות ומין. התקשורת בשיאה וזהו זמן מתאים ללבן דברים גם בתחום העבודה ששם יתכנו חילופי דברים לא נעימים. צפויים גם טרדות בתחום הכספי והתמודדות רגשית בעניין בריאותו של אדם קרוב.


 

בתולה


יתכן שמזג האוויר גורם לכם לרצות להיות בבית ולהזמין ולפגוש חברים אפילו בספונטניות לא אופיינית. התחום הכלכלי מתברר כמפתיע לטובה ואתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם פינוק יקר כמו עיסוי או ספא. לא מומלץ לבטל תוכניות לטובת צרכי הבית והמשפחה. 



מאזניים


המוטיב המוביל אצל המאזניים מרמז על הצורך לפרוץ מסגרות או מוסכמות ולעשות פעולות יוצאות דופן. ישנה אנרגיה בהירה וטובה לקראת כל מה שמאפיין טיפולי גוף נפש. מסע קניות ונסיעה תתברר כחיונית ומפנקת.


 

עקרב


מגמת החיזור, המין והאהבה עדיין במקום הראשון בתוך ליבכם. למרות שהאנרגיה שלכם בדעיכה עקב דברים פעוטים שלא מסתדרים במהירות לה ציפיתם, סבלנות. הכל יסתדר לשביעות רצונכם לקראת סוף השבוע. שיחה גלויה על הספקות שיש לכם תפתור ימים של מצבי רוח ירודים.


 

קשת


אי הבנות ותחושת קורבן והקרבה מאפיינים את הימים ובעיקר את הלילות של הקשתים, שבדרך כלל זורמים ולא מתעכבים. מוטב לכם להניח לאי בהירות לחלוף כי אז תגלו שהפתרונות נמצאים כבר כאן בהישג ידכם. נסו לשלוט במחשבה ואל תתנו למחשבות שלכם לשלוט בכם. 


 

גדי


אתם משתדלים לחגוג את האנרגיה החגיגית של ימי הולדת אך בעיה משפחתית מטרידה את מנוחתכם ואתם בוחרים לשבת על הגדר ולקוות שהדברים יסתדרו מאליהם. קיימת בכם נטייה כעת לשמר את הקיים וזה בסדר אך למנוע את הטוב שבא לקראתכם מיותר.


 

דלי


מדובר בשבוע נפלא, מאופיין ברומנטיקה וגילויי רגש. הזדמנות טובה לרכישה או מכירה של בית או החלפה של כלי רכב. הצעות נישואין והריון. מומלץ לכם לשמר את האנרגיה הטובה במסגרת הביתית. רגשנות נוסטלגית תביא עימה אורחים מהעבר הרחוק.


 

דגים


אתם מאוד בתדר של עצמכם וישנה התרפקות בכל הקשור לבית, ילדים הורים וחברים כמשפחה. אתם כנראה בשלב של שיפוצים בבית שלכם, הפיסי הרוחני והמנטאלי. אתם נהנים להתחבר לעצמי. הקלפים מובילים לאנרגיה הרוחנית שבכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש