השכרת אוהל וציוד לאבלים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:32 ● ערב ערב 2793
ישנם מצבים בחיים בהם אנו נאלצים להתמודד עם פטירה של מישהו שקרוב אלינו. התמודדות עם פטירת קרוב משפחה הינה קשה במיוחד וכורכת עימה המון סבל וכאב.
השכרת אוהל וציוד לאבלים

אחד הדברים בהם נאלצים להתמודד המשפחה הוא לשבת שבעה על פי היהדות חובה לשבת שעה על קרוב משפחה שנפטר ולקבל תנחומים. מלבד הקבורה ושאר הדברים הכרוכים מסביב יש צורך גם לארגן את השבעה כאשר מגיעים לסידורים הנצרכים לשבעה אחת הבעיות שהרבה משפחות נתקלות בהם היא היכן לשבת שעה? במיוחד שמדובר במשפחה גדולה ויש צורך לקבל הרבה מנחמים שמגיעים לנחם את האבלים.

הפתרון הקל והפשוט ביותר הוא השכרת סוכת אבלים. כאשר משכירים סוכת אבלים כבר אין צורך לחפש מקום ניתן להקים את סוכת האבלים בקרבת בית המנוח ושם לערוך את השבעה כך ניתן להגיע ולנחם את האבלים בצורה נוחה ומרווחת וכך יורד הרבה מן הנטל הכרוך בהכנות לקראת השבעה.

סוכת אבלים מגיעה בכמה צורות וגדלים וניתן לקבל את הסוכה לפי מידת הצורך והגודל של המשפחה.

כאשר מדברים על השכרת סוכת אבלים מיד עולה המחשבה איך להתמודד עם תנאי מזג האויר אך גם לזה ישנו פתרון בסוכת אבלים ניתן להשכיר מיזוג לקיץ וחימום לחורף וכך אין צורך להתחשב בתנאי מזג האויר.

כאשר פונים אל חברת השכרת סוכת אבלים חרבה מקצועית יכולה לספק אף את כל הציוד הנדרש לניחום האבלים כסאות להשכרה לאבלים, שולחנות,  מיחם למים חמים, פלטות חשמליות, מקררים למזון ועוד..

 

מה חשוב לבדוק כאשר פונים לחברת השכרה של ציוד לאבלים?

 

ראשית כל הזמינות הינה הדבר החשוב ביותר ברוב המקרים יש צורך להקים סוכת אבלים תוך כמה שעות כדי שהאבלים השבים מבית הקברות כבר יהיה להם היכן לשבת ולקבל את המנחמים, חברה מקצועית תספק שירות מהיר ותוך מספר שעות כבר סוכת האבלים תהיה מוכנה ועומדת לשם קבלת האבלים.

שנית, חשוב שלחברה המספקת את סוכת האבלים או את אוהל האבלים יהיה את כל הציוד הנדרש לבית אבלים לא כדאי ולא מומלץ להשכיר סוכת אבלים מחברה אחת ואת שאר הציוד מחברה אחרת דבר זה גורם לבלבול רב ולהתחיל להתרוצץ מחברה לחברה.

בנוסף, חשוב שסוכת האבלים או האוהל יהיו איכותיים ובמצב תפקודי מעולה ללא חורים או יריעות קרועות ועוד..

לסיכום, השכרה של סוכת אבלים תקל במאוד מעל האבלים עצמם ומעל כל המשפחה ואלו הבאים לנחם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש