אם חוגגים – לא נוהגים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/1/2017 10:07 ● ערב ערב 2792
אם יש מרכיב אחד שהופך אירוע למוצלח, זהו מרכיב הקהל. ככל שמספר המשתתפים באירוע רב כך גם האווירה נעשית חמה יותר. אלא שאם נודה על האמת, אלה הם האורחים הצעירים שמקפיצים את האנרגיות וממלאים את הרחבה עד אפס מקום. הבעיה היא שלחלק גדול מהקהל הצעיר אין רכב או לחלופין, יש להם רכבים אבל אחרי כוס בירה אחת הם לא ממש יכולים לנהוג הביתה. הבשורה הטובה היא שאפשר למנוע בעיות מהסוג הזה ולהבטיח שרחבת הריקודים שלכם תתמלא בחוגגים נלהבים וחסרי מעצורים.
אם חוגגים – לא נוהגים

 

משאירים את הרכב בבית

 

השכרת שירותי הסעות לאירועים היא לא אופציה חדשה במיוחד, וזוגות רבים משלבים אותה באירועים שלהם בשנים האחרונות. היתרונות שלה ברורים: האורחים שלכם יכולים לוותר על הרכב וליהנות מהערב כמו שצריך, ואתם גם יכולים להרים ביחד כוסית לחיים ולרקוד בראש שקט. אגב, זה בהחלט נכון לחשוש מכך שקבוצה גדולה של אורחים תעזוב את האירוע בעת ובעונה אחת, אבל אם תתאמו את שעת היציאה של האוטובוס מראש תוכלו לתכנן את האירוע כולו בהתאם.

 

פתרון לוגיסטי חכם

 

חשוב לזכור שלשירותי ההסעות הללו יש עוד יתרון חשוב, והוא שמדובר בפתרון לוגיסטי חכם לבעיות פוטנציאליות אחרות. למשל, באירוע רב משתתפים נרשמת לא פעם מצוקת חניה. גם במקומות שבהם קיים חניון מסודר או סדרן שמנווט את התנועה – העומס מכביד על תנועת הרכבים ואורחים רבים נאלצים לחנות רחוק, ולצעוד במיטב מחלצותיהם. הסעה מסודרת של חברת אוטובוסים מנוסה ומקצועית היא פתרון שיטפל עבורכם גם בסוגיה הזו. האורחים שלכם בהחלט ישמחו לוותר על הנסיעה, לחסוך את חיפושי החניה ולהגיע בראש שקט עד לפתח האולם ובחזרה.

 

טיפים לבחירת חברת אוטובוסים

 

רגע לפני שאתם מזמינים שירות הסעות לאירוע שלכם יש רק עוד כמה פרטים קטנים שחשוב להתעכב עליהם, ורצוי לבדוק מראש. ראשית, ודאו שאתם בוחרים בחברה אמינה ומקצועית, כזו שמתחזקת את האוטובוסים שלה היטב וגם מקפידה על רמת השירות של הנהגים שלה. חברה כזו תדאג לגייס לשורותיה רק נהגים מנוסים וזהירים, שאפשר לסמוך על ערנותם ולהיות בטוחים יותר כשם יושבים מאחורי ההגה. אגב, אם יש יצא לכם להשתתף לאחרונה באירוע שבו הוצעו גם שירותי הסעות לאורחים, אתם בהחלט יכולים להתייעץ עם המארחים שלכם. מי יודע, אולי חברת ההסעות שלהם תהיה אידאלית גם עבורכם ועבור משתתפי האירוע שעליו אתם עמלים רבות כל כך.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש