ישיר לצרכן - הכל לבית תחת קורת גג אחת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 26/12/2016 14:37 ● ערב ערב 2791
למרות היותה אחת החנויות הוותיקות בעיר, 'ישיר לצרכן', שזה לא מכבר מלאו לה 43 שנים, מתעדכנת ומתחדשת כל הזמן ● תמיד תמצאו כאן מגוון עשיר של מצעים אופנתיים, מפנקים ויפים מסוגים שונים ובאיכות מועלה, שטיחונים, מגבות, וילונות, גם וילונות בהתאמה אישית, מפות, כריות, שמיכות ועוד ● תושבי אילת כבר יודעים היטב, שאם צריך לחדש את הטקסטיל בבית - 'ישיר לצרכן' הוא המקום לעשות זאת וליהנות ממחירים נוחים ושירות חם ואישי
ישיר לצרכן - הכל לבית תחת קורת גג אחת

המחלקה הגדולה ביותר ב'ישיר לצרכן' היא מחלקת המצעים. במחלקה זו תמצאו מגוון גדול של מצעים מתוצרת החברות המובילות בשוק: 'ורדינון', 'כיתן', 'תודן', 'הום סטייל' ועוד. את המצעים ניתן לרכוש במקום בסטים שלמים או בחלקים בודדים: סדין, ציפיות וציפות. בנוסף לחברות אלה, תמצאו בבלעדיות ב'ישיר לצרכן' מצעים מתוצרת 'אטלנטיק' ו'עירוני טקסטיל'. "מי שקנה מצעים של 'אטלנטיק'", אומר משה דמרי, הבעלים, "ימשיך להשתמש בהם גם בעתיד. המוצרים שלהם זולים ממוצרים של חברות אחרות, אבל ללא ספק עולים באיכות ובטיב על מוצרים של חברות רבות".

 


גם חברת 'עירוני טקסטיל', שאותה מוכרים בבלעדיות ב'ישיר לצרכן', ידועה כיצרנית מצעים מכל הסוגים, באיכויות גבוהות ביותר. בחברה זו ניתן להשיג סטים מכל הגדלים עד למידות 2*2 מ'. בין המוצרים של 'עירוני טקסטיל', אפשר למצוא גם סטים של מצעים למיטה יהודית/ מתכווננת (שני סדינים בגודל יחיד), וכן סטים של חמישה חלקים הכוללים שתי ציפות יחיד. 
מחלקת המצעים לילדים גדלה והתרחבה, והמגוון גדול כאן במיוחד. ב'ישיר לצרכן' תמצאו מצעים למיטת ילדים רגילה וגם למיטה וחצי, הכל במחירים שווים לכל כיס.
גם את המצעים של חברות היוקרה, שנמכרים בחנויות היוקרה בהנחות ומבצעים, תמצאו כאן במחירים זולים אפילו יותר. "אני עושה הכל כדי להוזיל מחירים לטובת תושבי העיר, ואני יכול לעמוד במחירים כאלה, בשל העלויות הנמוכות הכרוכות באחזקת החנות – עלויות נמוכות בהרבה מאלה הכרוכות באחזקת חנויות פאר או החנויות בקניונים", מסביר משה.


מגוון ענק של וילונות גם בהתאמה אישית


'ישיר לצרכן' התמקצע מאוד בתחום הוילונות, במיוחד בתחום הוילונות בהזמנה מיוחדת בהתאם לצרכי הלקוח, כולל התקנת הוילונות. המגוון והמבחר גדולים ביותר הן בסוגי הבדים והדגמים, וניתן למצוא כאן גם פתרון לכל בעיה של הצללה/האפלה. העבודה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מעולים והתוצאה היא תמיד ברמה גבוהה ביותר. 

 


בנוסף למבחר הגדול של המצעים והוילונות, תמצאו כאן מבחר גדול של כריות, ביניהן כריות קשות וגבוהות, כריות רכות, כריות אורטופדיות, כריות לטקס יוקרתיות, וכמובן כריות נוצות. כל אחד יכול למצוא כאן את הכרית הנוחה והמתאימה לצרכיו. כמו כן תמצאו ב'ישיר לצרכן' פריטים כמו ריפודיות ומגני מזרון, ממתחי גומי לסדינים ועוד. במחלקת המגבות והמפות תמצאו מגוון מגבות איכותיות בכל הגדלים והצבעים מתוצרת החברות המובילות בתחום, וגם מפות מסוגים, צבעים, גדלים ודגמים רבים ושונים. ולאמבטיה מגוון רחב של וילונות אמבטיה ושטיחונים בשלל צבעים.
אז אם רציתם משהו לבית, אל תחשבו פעמיים, בואו ל'ישיר לצרכן', כאן תקבלו שירות אדיב, מקצועי ואמין ומשה יעזור לכם למצוא כל מה שאתם צריכים, והכל במחירים שווים לכל כיס ובהתאם לתקציב שקבעתם לעצמכם. (תדמית)


’ישיר לצרכן'
מיקום: הסתת 2 (צמוד ל'בראשית') טלפון: 08-6336706
פתוח: א'-ה' 09:00-20:00 , שישי וערבי חג 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש