רימקס רויאלטי אילת - השער לשוק הנדל"ן הכלל ארצי והבינלאומי

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/12/2016 13:41 ● מה נשמע 476
לפני כשנתיים פתח גיל דנינו את סוכנות הנדל"ן "רימקס רויאלטי" באילת ובפני תושבי העיר נפתח השער לשוק הנדל"ן הכלל ארצי והבינלאומי לעסקות נדל"ן.
רימקס רויאלטי אילת - השער לשוק הנדל''ן הכלל ארצי והבינלאומי

 

מדוע כדאי לעבוד עם רימקס רויאלטי?


לרשת "רימקס" סניפים במעל מאה מדינות בעולם והיא רשת תווך הנדל"ן בעלת היקף העסקאות הגדולה בעולם -  בכל 14 דקות מתבצעת עסקת נדל"ן באמצעות  "רימקס" במקום כלשהו בעולם. בארץ קיימים כ 120 סניפים של רימקס  בפריסה ארצית , מקרית שמונה ועד אילת וכ 1200 סוכני נדל"ן  ברשת ,ומעל 100000 בעולם העובדים בשיתוף פעולה מלא, יתרון גדול לכל בעל נכס אילתי המוכר את הנכס שלו בעזרת "רימקס רויאלטי" אילת,שכן באמצעות "רימקס רויאלטי" באילת  נחשף הנכס שלו לשוק הכלל ארצי והעולמי ואינו מוגבל לשוק האילתי בלבד. ב”רימקס רויאלטי" אילת עובדים כ-16 סוכנים שכולם עברו השתלמויות/הדרכות בתחום הנדל"ן וממשיכים לקבל הדרכות באופן שוטף, וזאת כדי שיוכלו לתת ללקוחות שירות מקצועי אמין והוגן ללקוחותיהם. הוכחה לכך שההשקעה בשירות ללקוחות ובסוכני נדל"ן מקצועיים ביותר אכן משתלמת, הם העיטורים הרבים, תעודות ההצטיינות ותעודת חברות במועדון הזהב של "רימקס" בהן זכתה "רימקס רויאלטי" באילת מאז נפתחה, התלויים על הקיר במשרדו של גיל דנינו. 

 

בלעדיות זה שם המשחק


רימקס עובדת עם לקוחותיה אך ורק בבלעדיות , דבר הנותן יתרון גדול לבעל הנכס, שכן ברגע שמסר הלקוח את הנכס שלו ל"רימקס רויאלטי אילת" הוא פטור מהתנהלות שוטפת בשיווק הנכס כמו מענה לטלפונים בכל שעות היום ולעתים גם בשעות מאוחרות של הלילה, סינון לקוחות לא רלוונטיים, השקעת משאבים ניכרים בשיווק ופרסום הנכס במדיה הכתובה והאינטרנטית (עיתונים, פייסבוק, אתרי נדל"ן למיניהם ובאתר רימקס העולמי). את כל אלו מבצעת בשבילו "רימקס רויאלטי".  בנוסף עובדת סוכנות "רימקס רויאלטי" האילתית בשיתוף פעולה עם רוב משרדי התווך בעיר  ועל ידי כך ממקסמת את החשיפה של הנכס, מגדילה את הביקוש באופן ניכר ובכך מגדילה גם את הסיכוי לקבל עבור הנכס את המחיר הטוב ביותר.
לרימקס רויאלטי באילת יש מאגר של מעל מאה נכסים בבלעדיות – היצע גדול ומגוון מאד המוצע לקונים פוטנציאלים מכל רחבי הארץ והעולם  המחפשים באילת נכס לרכישה. במאגר הנכסים תמצאו פרויקטים חדשים, מגרשים, עסקים ודירות  יד שניה רבות, בין אם למגורים ובין אם להשקעה.

 

 

לעבוד עם מתווך מנוסה - הדרך הטובה לעסקה מוצלחת.


"אחת השאיפות של "רימקס רויאלטי" באילת ורימקס בכלל היא לשפר את התדמית של סוכן הנדל"ן בעיני לקוחות פוטנציאלים ובכך להגדיל מספר הפונים לקבלת שירותים של משרדי תיווך" אומר גיל דנינו "בארץ רק כ 30% מעסקאות הנדל"ן מבוצעות על ידי משרדי תיווך וזאת כאשר בארה"ב ובקנדה  95% של העסקאות מבוצעות על ידי משרדי תיווך. אני  מאמין שאם לקוחות יקבלו שירות אמין, שקוף, הוגן ומקצועי מסוכני הנדל"ן, יעדיפו גם הם להשתמש בשירותים אלו  ואף ימליצו לקרוביהם לעשות כך.ישנם אנשים הנרתעים מקשר עם משרד תיווך בשל העמלה שהם צריכים לשלם, אך חשוב מאד לזכור שסוכן נדל"ן מקצועי חוסך ללקוח כאבי ראש והתרוצצויות, יכול לייעץ ולכוון את בעל הנכס כך שבסופו של דבר העסקה שתבוצע  בעזרת סוכן נדל"ן תהיה משתלמת יותר מעסקה שיבצע הלקוח בכוחות עצמו, למרות שיצטרך לשלם עמלה לסוכן. סוכן נדל"ן מקצועי מתמחה בניהול המשא ומתן, יודע את דרכי חשיפת הנכס וכיצד להגיע לקהל רחב ככל האפשר ולהציג אותו באופן המקצועי ביותר כך שהתוצאה ברוב המקרים טובה יותר.  כל סוכני הנדל"ן ברימקס חתומים על הקוד האתי של החברה שחרתה על דגלה לתת ללקוח את השירות השקוף המקצועי וההגון ביותר,מה שהוכיח מעבר ללא ספק שזאת הדרך להצליח-ועם הצלחה לא מתווכחים.


כתובת: שד' התמרים 477/1 
מרכז סולל בונה (ליד הלב הרחב) אילת
טלפון במשרד: 08-6523777  
נייד גיל דנינו 0528388358


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש