המדריך המקוצר לרכישת מערכת ישיבה

מאת: ● 11/12/2016 09:13 ● ערב ערב 2788
הסלון הוא ככל הנראה החדר המרכזי והחשוב ביותר בבית, משום שיש לו תפקיד כפול – מצד אחד אנחנו מארחים בו את החברים ואת בני המשפחה, ומצד שני אנחנו מבלים בו זמן איכות עם עצמנו, עם בן או בת הזוג, ועם הילדים. אם כן, אין ספק שלכל פרט בו יש משמעות רבה, שכן הוא ישפיע לא רק על מראה החלל, אלא גם על המידה שבה אנחנו נהנים לשהות ולארח בו. הטיפים שלפניכם יעזרו לכם להתמקד טוב יותר ולקבל החלטות מושכלות לקראת רכישתה של מערכת ישיבה חדשה.
המדריך המקוצר לרכישת מערכת ישיבה

 

נוחות קודמת לכל

 

עוד לפני שנגיע על סוגיית העיצוב, שהיא בהחלט משמעותית כשלעצמה, חשוב שתזכרו בעודכם תרים אחר ספות ומערכות ישיבה, שהנוחות היא מילת המפתח. כדאי לדעת כי קיימות מערכות ישיבה המותאמות לבעלי מוגבלויות המרותקים לכסא גלגלים (מידע באתר משרד הבריאות) ספה בעלת מראה עתיק, יוקרתי ועשיר אולי תשתלב נפלא בחלל ותעלה חיוך מסופק על פניכם, אבל סביר להניח שהחיוך הזה ייעלם כשתרצו להישען לאחור עם כוס יין וקערת פופקורן מול הסרט האהוב עליכם. זאת משום שהספה הכבדה והקשיחה תהיה הרבה פחות נעימה למי שמבקש לייצר לעצמו פינת זולה מפנקת ורכה. מצד שני, אם אתם לא מתכוונים לשהות בחדר הזה יותר מדי והוא לא יותר מאשר חלל צדדי שמארח בני משפחה וחברים מפעם לפעם, יכול להיות שהספה הכבדה תהיה דווקא אידאלית.

 

סוג הספה

 

השאלה הבאה שחשוב שתשאלו את עצמכם היא מה סוג הספה שתרצו, כאשר סוגי ספות שונות משפיעות לא רק על העיצוב אלא גם על הנוחות. למשל, ספת עור היא בהחלט יפה ומרשימה יותר, ולרוב גם פשוט יותר לנקות אותה אם נשפך עליה נוזל או רוטב, אבל מי שאוהב להירדם על הספה ימצא שהיא הרבה פחות נעימה – בוודאי בקיץ הדביק. מצד שני, ספת בד תספוג לכלוך בצורה קשה יותר, מה שיחייב אתכם לניקיון בתדירות גבוהה יותר, וגם את זה מומלץ לקחת בחשבון מראש.

 

מה הצבע שלכם?

 

כעת, כשאתם יודעים מה הסגנון המועדף עליכם ואיזה סוג ספה אתם רוצים, נותר לכם לקבוע את המראה שלה ובעיקר את הצבע. מי שמחפש ספה או מערכת ישיבה למשרד או לחדר ההמתנה בעסק יעדיף בדרך כלל ספות עור בצבעים כהים יחסית, למשל חום או שחור. לעומת זאת, ספות ומערכות ישיבה בהירות יותר ורכות יותר יתאימו היטב בסלון הביתי והאינטימי שלכם. מצד שלישי, אם אתם מעדיפים ספת עור שחורה לסלון הפרטי שלכם וזה הסטייל שלכם – אין ספק שזה גם מה שיתאים לכם יותר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש