אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/12/2016 17:23 ● ערב ערב 2788
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

הנושא שבשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודשים הקרובים יתפוס את התאוצה המשמעותית בחייכם הוא הצורך שלכם בהתחלות חדשות. כבר תקופה ארוכה שאתם מרגישים שאתם דורכים במקום ושום דבר לא מצליח לעורר אתכם באמת. הגיע הזמן שתבדקו עם עצמכם בצורה מאוד נוקבת על מה אתם מוכנים להתפשר, על מנת לספק לעצמכם גם את החלקים שעדיין נשארו חסומים בעיניכם.

הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם ויגרום לכך שיכולת התקשורת שלכם תהייה גבוהה מהרגיל, כך שתוכלו לפתור בעיות ישנות שהציקו לכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לבדוק מה נכון לכם לעשות עם אנשים קרובים שעדיין אתם לא בטוחים שהם האנשים הנכונים לכם בחייכם. מומלץ לכם לנסות להיות קצת יותר פשרניים עם הסביבה על מנת שתוכלו ליהנות מכל העולמות. זהו זמן שבו אתם מרגישים צורך להיות יותר מכונסים בתוך עצמכם.


 נראה שבתקופה הקרובה לא תוכלו לממש את כל תוכניותיכם האישיות והרגשיות, ולכן יהיה זה נכון לא לשתף את כולם בכל מה שאתם חושבים ובעיקר עושים. הכוכב וונוס עומד להיכנס למזל שלכם, עובדה שתגרום לכם לבדוק היטב עם עצמכם מה התוכניות שלכם לעתיד ומה כדאי ונכון לכם לעשות ובעיקר בנושא היחסים הבין אישיים בתחומים המקצועיים.


בתקפה הקרובה, תרגישו צורך פנימי להגיד את דעתכם מתוך קונפליקט פנימי בצורה הכי נחרצת ושאנשים יקשיבו לכם. נראה שגם במהלך החודש הקרוב לא תהיו מוכנים לוותר על עמדותיכם, בניגוד לפעמים אחרות שבהן הייתם בדרך כלל פשרנים גדולים. הבעיה היא שאתם לא אוהבים מריבות ולכן אתם רגילים לוותר - נראה שהפעם דעתכם תישמע וגם תילקח בחשבון בצורה הנכונה עבורכם.

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חווים התעוררות חברתית בעקבות העובדה שוונוס הכוכב, המלמד על הצורך שלנו במערכות יחסים, נכנס אליכם אל בית החברים והחברה ומביא לחייכם אנשים חדשים שמביאים לכם נופך מרענן וחדשני. בעקבות זאת, תוכלו לשדרג את החיים החברתיים שלכם ולהשאיר בחייכם את הנכונים לכם ולנפות את אלה שכבר אינם מתאימים לסגנון חייכם החדש.

הכוכב וונוס נכנס לבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן להיעזר בחברים ומכרים על מנת לשווק את יחסי הציבור שלכם בדרך טובה יותר. מומלץ לכם לנסות ולמנף את העסק שלכם ברמה שונה ממה שהורגלתם עד היום ולתת גם לאחרים שעליהם אתם סומכים, לעזור לכם על מנת לגרום לכך שתגיעו למקומות היותר מתאימים ונכונים לכם. הקשיבו לאני הפנימי שלכם בכל פעם שלא תהיו בטוחים בעשייתכם.


הכוכב המביא איתו התחלות חדשות בכל הנוגע למערכות יחסים ושותפויות נמצא אצלכם בבית המקושר עם חו"ל. כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם רוצים לבדוק מדוע היחסים שאתם מעוניינים בהם עדיין אינם מגיעים לרמה שהייתם רוצים. עשו זאת בעזרת אנשי מקצוע שמבינים בתחום. כל זה קורה בגלל העובדה שעכשיו אתם מבינים שהבטחות לחוד ומעשים לחוד, וזאת מצד אנשים שציפיתם מהם ליותר. צאו לחופשת התרעננות.

הכוכב יופיטר שנמצא בבית המשפחה שלכם לא נותן לכם מנוח, אלא גורם לכם לתהות שוב ושוב מהו הדבר הנכון עבורכם לעשייה. כוכב זה נותן גם שפע של מזל והתחלות חדשות לאנשים קרובים לכם בתחומים החשובים של חייהם. ואולם, כרגע כוכב זה, למרות שהוא מקושר עם הצלחה, הרי שהוא למעשה נמצא בזווית שלילית למזל שלכם ומקצין כל מצב עד אשר תגיעו לפרופורציות הנכונות. 

הכוכב וונוס נכנס אליכם אל בית הזוגיות וגורם לכם לתהיות ביחס לשותפויות שלכם בחיים. אתם תוהים מי האדם המתאים לכם ועל מי אתם יכולים לסמוך בכל הנוגע לתפקודכם האישי במצבי לחץ. זהו שבוע שבו תוכלו לבחון את המהימנות של האנשים הקרובים לכם ברמה שתוכלו לדעת האם שווה לכם לקחת אותם כשותפים שווים להמשך הדרך. רק בעוד כמחצית השנה תוכלו להגיע להחלטות באופן סופי. 

אתם שולטים בסביבה בכל הנוגע למצב הכלכלי על ידי דרך התנהלותכם. ייתכן שאנשים קרובים לא תמיד מסכימים איתכם, ולכן אתם לא אוהבים את ההתנהלות של האחרים בנושאים אלה, ובעיקר אם עובדה זו סותרת את תוכניותיכם האישיות שלדעתכם הן הנכונות יותר. כל עוד כוכב השפע נמצא בבית הכספים שלכם השנה, זה בדיוק הזמן הנכון להיפתח ליוזמות והתחלות חדשות. 


הכוכב יופיטר המביא איתו צורך בהתקדמות ועשייה משמעותית נכנס למזל שלכם וייתן לכם את התנופה לה אתם מחכים מזמן. מאחר ובאופן בסיסי אתם מרגישים שלוקח לכם יותר זמן מאחרים על מנת לבצע מטלות, אתם בדרך כלל זקוקים לדחיפה על מנת לממש את עצמכם ולהגיע לעשייה בונה ויוצרת. החודש הוא חודש מאוד משמעותי עבורכם בתחום תכנון פעולות של הסביבה בה אתם יכולים להתפתח. 


הכוכב יופיטר נמצא במקום המקושר אצלכם עם כל הקשור לתת המודע, ולכן אתם מוצאים עצמכם תוהים לגבי המניעים של האחרים, כיצד הם יכולים לעזור לעצמם על ידי התחברות לצרכים הפנימיים והכי עמוקים שלהם. מומלץ לכם בפרק הזמן של החודשים הקרובים להיות יותר סלחנים ואמפאתיים לאנשים קרובים כיון שייתכן וקשה להם והם לא אומרים לכם דבר על  מנת לא להכביד עליכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש