דלתאקדמי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/12/2016 16:13 ● ערב ערב 2788
מעוניינים להרוויח כסף ללא השקעה ראשונית והכל מול המחשב? ● רוצים גם אתם להפוך לסוחרים באינטרנט בזמנכם החופשי? = הגעתם למקום הכי נכון שיש – דלתאקדמי – המרכז ללימודי מסחר אלקטרוני באילת - יזמות חדשה ואפשרות נוספת להכנסה
דלתאקדמי

החזון של כולנו הוא די ברור: להתקדם למקום בו יהיה לנו טוב יותר, להיות מפוקסים במטרות שלנו ומסוגלים להתמקד בחלומות שלנו, בשאיפות שלנו, והחשוב ביותר - בייעוד של כל אחת ואחד מאיתנו. אם נצליח להתפתח ולצמוח מבחינה כלכלית בכוחות עצמנו, אם ניקח את המושכות לידיים, נוכל להגשים את כל החלומות הנ"ל. בכדי לעשות זאת, אנו צריכים להשתנות, להפסיק ללכת אחרי העדר כמו עיוורים ולצאת מהמטריקס לעצמאות כלכלית - כל זאת על ידי צעד פשוט של כניסה לעולם המסחר האלקטרוני. 

לאחר שנים של ניסיון, ידע והתמקצעות בתחום של המסחר האלקטרוני, לאחר המון מיזמים ופרויקטים, ירידות ועליות, צמיחה מחדש ובעיקר רווחים והגשמת החזון, חברת 'דלתאקדמי' מסוגלת לסייע לאנשים כולם לצמוח ולתת אפשרות הגיונית לבנות חיים ללא לחץ וללא מורא וחששות: מהנדסים, מורים, רואי חשבון, אנשים ללא מקצוע אקדמי, תזונאים, עקרות בית, אנשי תקשורת, חיילים משוחררים מבולבלים המחפשים דרך ואפילו קשישים, ובעצם מי לא, מגילאי 16 ומעלה. חזון חברת 'דלתאקדמי' הוא לתת לכולם הזדמנות שווה לסחור באינטרנט בפלטפורמות ידועות כמו לדוגמה: 'אי ביי', 'אמזון', 'שופיפיי' ועוד.

 

מה זה מסחר אינטרנטי


לדוגמה ניקח את פלטפורמת 'אי ביי' המוכרת, החברה הגדולה בעולם, מותג אמין, שאין כמעט איש שלא מכיר אותה ורכש ממנה לפחות פעם אחת. 'אי ביי' הינו אתר מכירות פומביות וישירות באינטרנט. האתר הוא שוק עולמי מקוון המאפשר מסחר מקומי ובינלאומי. המוכרים/סוחרים (מעל 450 מיליון איש מכל רחבי העולם, ביניהם גם ישראלים) הם אנשים פרטיים ועסקים קטנים עד בינוניים המציעים מיליוני פריטים ושירותים דרך הפלטפורמה המקוונת. מדוע משתלם להפוך את המכירה ב'אי ביי' למקור פרנסה? מכמה סיבות: אין צורך להשקיע כסף התחלתי, לא צריך לקנות מוצרים חדשים, אין צורך בתשתית, בבניית אתר אינטרנטי, בבלוג או בפרסום, לקוחות תמיד חוזרים, החגים בעולם הם הזדמנות לעשות המון כסף ועוד ועוד. 'דלתאקדמי' מכשירה את הסטודנטים שלה להפוך לתותחי מכירות ב'אי ביי' (ובכל שאר הפלטפורמות) ולהגיע להכנסות מכובדות.


כולכם יכולים להגשים את עצמכם ולצאת לחופש הכלכלי עליו מדובר עוד היום! וכל זה בקורס במתכונת אחד על אחד, של 10 מפגשים (מפגש לשבוע) פרונטליים או אינטרנטיים בני 60 דקות (90 דקות של השקעה ביום) במסחר אלקטרוני, בבניית העסק שלכם, מהבית, מהמיטה ומחוף הים, והכל תוך ליווי צמוד (זמינות המנטורים - מדריכים ברוב שעות היום), באמצעות קבוצת פייסבוק ייחודית, קבוצת וואטסאפ ועוד. בקורס תלמדו בין היתר: מציאת מוצרים מנצחים למכירה, בניית דף מוצר ייחודי, פרסום וקידום המוצרים בפלטפורמה הרצויה, פתרון תקלות ושירות לקוחות, טיפול בפתרון בעיות מול הפלטפורמה הנבחרת, כאמור תוך ליווי צמוד לאורך הקורס וגם לאחריו.

אז למה אתם מחכים? בואו לעשות כסף – זה הזמן שלכם להצליח!


ליצירת קשר: מרכז הלימודים של 'דלתאקדמי' :  053-5554400. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש