אודליה משה - עיצוב שיער ומכון יופי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/12/2016 16:07 ● מה נשמע 473
אין משהו שאשה אוהבת וצריכה יותר מאשר שיקשיבו לה ויעשו בדיוק מה שהיא מבקשת ● אצל מעצבת השיער אודליה משה, להקשיב ללקוחה זה המוטו ● תוסיפו לזה אישיות כובשת, מקצועיות ואת החומרים הטובים שיש, ומובטח לכם שמרגע שתנסו - לא תעזבו ● וגם - חיפשתם ימי הולדת מיוחדת לבנות? הגעתם למקום הנכון - ה'ליידי יומהולדת' ויום ההולדת בסגנון ה'פרוזן' כובשים את הבנות
אודליה משה - עיצוב שיער ומכון יופי
מקשיבה ללקוחות. אודליה משה

מרגע שתכירו את מעצבת השיער אודליה משה, תבינו שיש כאן משהו אחר. פצצת האנרגיה הזו תכבוש אתכן בין רגע, ותיתן לכן להבין שאתן בידיים הכי טובות שיש, וזה עוד לפני שראיתן את התוצאות.
סיפורה של אודליה מתחיל איי שם בגיל 13.5 בחדרה, אז עברה ליד חלון ראווה של מספרה והתאהבה. כבר אז היה לה ברור מה תעשה לכשתגדל. אבל אודליה לא חיכתה. בתיכון היא למדה בבית הספר המקצועי לעיצוב שיער, ובין השיעורים הייתה מוצאת זמן לעזור במספרה שהסכימה לקבלה על בסיס של טיפים ועזרה כללית. מטיטוא המספרה היא הגיעה לחפיפה, לייבוש והכנת הלקוחה ואפילו לפן. את כספי השחרור שלה היא הקדישה, איך לא, ללימוד התחום, ועשתה את זה בבית הספר לעיצוב שיער של 'מישל מרסייה 'בתל אביב כשהיא מגשימה חלום וחוזרת לחדרה עם התעודה המיוחלת, מתקבלת לעבודה פול טיים.
אלא שאז היא החליטה לחיות עם אביה באילת (הוריה היו גרושים), ותוך שלושה ימים בעיר החדשה מצאה לעצמה עבודה כששמה כמעצבת שיער מוכשרת הולך לפניה. היא התחתנה עם ירון משה, בן אילת (בהווה מאמן קבוצת הכדורגל מכבי בני אילת), ורק כשיצאה לחופשת הלידה שלה ובני הזוג רכשו דירה חדשה, העלה ירון את הרעיון לפתוח בקומה העליונה לאשתו האהובה מספרה.

 

חלום שהתגשם


היום בקומה השנייה שבביתה ברחוב הפטל, שמעוצבת כמו סלון יופי לכל דבר, נעים, נקי ומטופח, מגשימה אודליה את כל חלומותיה. לכאן היא מביאה את כשרונה הרב בתחום עיצוב השיער, כשהמוטו שמוביל אותה הן בשיער והן בטיפוח בכלל הוא להקשיב לרצון הלקוחה. "זה הסוד שלי", היא אומרת בחיוך מדהים. "אין סיבה שלקוחה לא תקבל בדיוק מה שהיא מבקשת". תמצאו כאן את כל מה שחיפשתן בתחום עיצוב השיער: החל מתספורות, כשאודליה מתמחה בתספורות ארוכות, כי האחרונה שתמהר לקצץ לכן את השיער שאתן כל כך אוהבות, אומברה, כל סוגי הצבע והגוונים, תסרוקות שיער לכלות ולערב, פנים, בייביליס וצמות, שכן שנת 2017 הצמות כובשות כל תסרוקת. אודליה מתמחה בעיצוב גבות בחוט, שעוות שרף בכל הגוף, היא תעשה לכן את הפדיקור הכי מושקע שאפשר, ג'ל ידיים ורגליים כשהכל נעשה עם החומרים הכי טובים ואיכותיים שיש. במילים אחרות- כאן תקבלו את כל הטיפוח שאתן זקוקות לו תחת קורת גג אחת ועם המון אהבה.

 

לא שוקטת על השמרים. עם תעודת התמחות חדשה

 

בימים אלו ממש חוזרת אודליה לעבודה לאחר חופשת לידה ב'פול גז' והאנרגיות שלה בשמיים. לאחרונה היא עברה השתלמות אצל מעצב השיער עדי היקרי בעיצוב שיער כלה וערב ויחד עם השתלמות בהלחמת ריסים- הטרנד החם היום בשוק האופנה, תהיו בטוחות שיש לה הרבה מה לחדש לכן.

 

להגשים להן חלום


כמי שגדלה לאמא גרושה עם חמישה ילדים, לא חוותה אודליה מימיה יום הולדת מושקעת. זה בדיוק מה שגרם לה להגשים את הפנטזיה שלה כשביתה שירז חגגה שמונה (היום היא כבר בת 11). "החלטתי לחגוג לה יום הולדת כמו שתמיד חלמתי", היא מודה. יד ביד עם שירז הן בנו קונספט מנצח וכשחברותיה הגיעו לסלון היופי והתפנקו, וכשביתה הודיעה לה שלעולם לא תשכח את החוויה, הבינה אודליה שעלתה על משהו. מאז היא משווקת את 'ליידי יומולדת' שלה כטרנד שכובש את בנות העיר. לכאן הן מגיעות בנות בלבד, מגיל חמש ואילך, ונהנות מיום הולדת חווייתית שלא ישכחו לעולם. סלון היופי עצמו עובר שינוי פנים והופך לממלכת הבנות. כלת יום ההולדת מקבלת כתר ועיצוב של 'בלונים' עם שמה ומספר יום ההולדת, הצלם אורי רון, מתעד את האירוע ומעניק למשפחה דיסק עם כל התמונות פלוס 30 מגנטים. הבנות שיושבות על כסאות צבעוניות ומפנקות זוכות לשעתיים של פינוק וטיפוח- החל ממלפפונים על העיניים, להרגעה, דרך איפור המתאים לילדות, טבילת רגליים בגיגיות, מריחת לק בידיים וברגליים, ולאחר שהן יפות, הן עוטות על עצמן שלל אקססוריז מטריפים ועורכות תצוגת אופנה על שטיח אדום שנפרס עבורן, לצלילי מוסיקה קצבית. ילדת יום ההולדת מרגישה בעננים וחברותה נהנות יחד איתה. "בכל פעם אני מתרגשת מחדש כאילו זה יום ההולדת שלי", מודה אודליה. בסיום האירוע עוטות הבנות קשתות זוהרות על ראשן ולצלילי מוסיקה הן קופצות ורוקדות בחושך כשהן מאירות לכל עבר. עכשיו נפתח להן שולחן מתוקים וכל טוב כשלסיום נערך טקס הדלקת הנרות על העוגה. בכל החלום הזה של הילדה, כל שנשאר לאמא הוא להביא עוגה בלבד. החבילה מיועדת ל-15-20 בנות.

 

חגיגה שהבנות לא שוכחות. ’ליידי יומולדת’


ואז, כשיצא הסרט 'לשבור את הקרח' עלה במוחה הקודח של אודליה הרעיון לקיים ימי הולדת בסגנון ה'ליידי פרוזן'- וזה אומר רקע כחול, פתיתי שלג מיוחדים נתלים על התקרה. הבנות נהנות מאותם פינוקים של יופי, אלא שבמקום תצוגת אופנה הן מכינות את 'אולף', חברה הטוב של אלזה, בובת שלג אותה הם מכינים מקלקר. התלבושות הן תלבושות של אנה ואלזה והחוויה עצומה.
בחוויית ימי ההולדת ניתן לצפות בדף הפייסבוק ליידי יומולדת - בסרטונים ותמונות שממחישים את גודל החוויה.    (תדמית)


אודליה משה - עיצוב שיער ומכון יופי
מיקום: הפטל 4.
ימים ושעות פתיחה - א',ב',ד' - 8:00-16:00,
ג', ה', 8:00-22:00, יום ו' - 8:00-12:00, 
מוצ"ש - מצאת שבת עד אחרית הלקוחות.
חובה לקבוע תורים מראש - בפלאפון - 053-5591119


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש