כך תקנו וילונות שמתאימים לכל חדר בבית

מאת: אופיר וחן אריה - קידום אתרים ● צילום: אופיר וחן אריה - קידום אתרים ● 1/12/2016 15:43 ● ערב ערב 2786
עיצוב הבית דורש את השלמתו באקססוריז המתאימים מטקסטיל, בהם וילונות, ריפוד, כריות ושטיחים. וילונות הם אולי החלק המשמעותי ביורת משום שלא מחליפים וילון בכל כמה חודשים ולכן מנסים להתאים אותו מראש בצורה מדויקת ולהשקיע בו מחשבה ככל האפשר. לשמחתנו, היצע הווילונות שיש בימינו יכול לענות על טעמים רבים מאוד, על מגוון של אפשרויות כספיות ועל סגנונות הבנייה והעיצוב השונים שנוהגים היום יותר מאשר בעבר.
כך תקנו וילונות שמתאימים לכל חדר בבית

חומרים ומרקמים, צבעים ומבנה הווילון, טכניקות שונות לגלילה, אפשרויות מגוונות יותר לפתרונות הצללה לחדרים שונים, אלה חלק מהמאפיינים המגוונים יותר שחנויות של וילונות מציעות ללקוחותיהם, וכדאי לשים לב לכמה דברים בזמן התאמת הוילון לחדר הנכון.

חומרים שיתאימו להצללה

שימו לב לכיוון החלון ולשעות האור שיש לכם בכל חדר, כך תדעו איזה וילונות להתאים לחדר כך שימלא את תפקידו. בסלון, שבו נוהגים לשבת בעיקר בשעות הערב בבתים רבים, רצוי למצוא וילונות שמצלים עליו בשעות היום. גם אם אינכם נמצאים בו בשעות היום, וילונות בעלי כיסוי מלא יותר שומרים על הפרטיות שלכם בערבים, כאשר אפשר להציץ פנימה כשאתם מתכנסים בו. כמו כן, אור חזק מאוד עלול לגרום לדהייה מוקדמת של בדי הריפוד של הרהיטים בסלון עצמו, ולכן הצללה בשעות היום מאריכה את חיי הריפוד, השטיחים והאקססוריז מטקסטיל שפיזרתם ברחבי החדר. רצוי גם שיהיה בעל מנגנון גלילה נוח כדי שתוכלו לתפעל אותו בקלות.

חדר האוכל

חדר האוכל מחובר בדרך כלל לסלון ולמטבח, ולכן גם נוטה לצבור לכלוך וריחות בישול שונים כמו גם עלול להיות מועד לפורענות בגלל תאונות עם כלי האוכל. חומרי הווילונות בחדר האוכל צריכים להיות כביסים, ניתנים להורדה ולכביסה בקלות יחסית, וכמובן שלא מסורבלים וכאלה שיגרמו להסתבך בהם כשמסתובבים עם כלי האוכל וההגשה.

חדרי השינה שלכם

חדר השינה, בין אם זוגי או ליחיד, מצריך וילון שמשרה אווירה רגועה שמקלה על השינה והשהות בו בשעות שבהן נחוצה לכם שלווה. וילונות לחדר השינה יכולים להיות רכים ורומנטיים, או כבדים ודרמטיים, לפי האופי והאישיות שלכם. מה שבטוח, החומרים שמהם הם עשויים חייבים להצליל כמה שיותר כדי לאפשר לכם מנוחה אמתית מהאור הישראלי הבוהק שאינו מאפשר לכם חשיכה של ממש, גם בגלל זיהום האור בתאורה הרבה שמצויה ברחובות. כמו כן, יש היום כל כך הרבה אפשרויות שמחות ומעניינות, צבעוניות ומקסימות לחדרי ילדים ואף לחדרי נוער. כדאי בהזדמנות זאת גם לשתף את הילדים בקבלת ההחלטה אם הם גדולים מספיק.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש