אלן סיורי מדבר

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/11/2016 10:34 ● ערב ערב 2786
אם אתם מתכננים טיול בדרום הארץ ובנגב, 'אלן סיורי מדבר' היא הכתובת הנכונה בשבילכם ● הטיולים שמארגן אלן גפני הם טיולים מעניינים, מאתגרים ומהנים, ואם תכנסו לדף הפייסבוק של 'אלן סיורי מדבר', תוכלו להיווכח בכך באמצעות התודות והשבחים שמחלקים לקוחות לחברה ולמדריכים ובעיקר לאלן גפני
אלן סיורי מדבר

אלן גפני הוא מורה דרך ברישיון משרד התיירות, דובר צרפתית ואנגלית, מדריך גלישה מצוקים (סנפלינג) ומדריך אופני שטח מוסמך. 'אלן סיורי מדבר' היא חברה המתמחה בסיפוק כל צרכי הנופש האתגרי של קבוצות מטיילים באזור מצפה רמון ואילת. המרחב הגיאוגרפי עליו חולשת החברה כולל את אזור רמת הנגב, דרום מדבר יהודה, חבל אילות ומגיע עד העיר הדרומית אילת. כל המדריכים ב'אלן סיורי מדבר' הינם או מורי דרך ברישיון משרד התיירות או מדריכי סנפלינג מוסמכי וינגייט. 

קבוצות שירצו לבלות במדבר, יוכלו לעשות זאת באמצעות סיורי הג'יפים, האופניים וגלישת המצוקים שיערכו עם מדריכי החברה. להשלמת החוויה האתגרית מציעה החברה גם קיר טיפוס, אומגה, קשתות וחיצים. ל'אלן סיורי מדבר' מגוון רחב של לקוחות מן המגזר הציבורי והפרטי, ישראלים וגם תיירים, גם כאלו ששמעו עליהם וגם לקוחות חוזרים רבים. 

משך 25 שנות עבודתו, רכש אלן ניסיון רב והוא לומד ומשתלם כל הזמן בכל נושא הקשור לעבודתו - כגון היסטוריה, גיאוגרפיה וכו'. קשה למצוא מדריכים כמו אלן שיש להם סבלנות למטיילים שלהם, שתמיד מתאימים את הסיור לאדם אותו הם מדריכים ודואגים שכל סיור או טיול יסתיים בחיוך של הלקוח, והוא יצא ממנו בהרגשה שקיבל משהו אותו יזכור זמן רב. 

"את הלקוחות הפרטיים שלי אני בוחר בקפידה. אני עובד רק עם אנשים שאני יודע מראש שאהנה בחברתם והם ייהנו מהטיול. בעקבות פוסטים בפייסבוק שתיעדו מטיילים שטיילו איתי, פונים אלי אנשים רבים, אבל אני זהיר בבחירת הלקוחות. כבר בשיחת הטלפון אני יכול להרגיש אם תהיה כימיה ביני לבין הלקוח ואם שנינו נהנה מהטיול". 

'אלן סיורי מדבר - אילת אקסטרים' פועלת בשני מוקדי פעילות מרכזיים במרחב הנגב מצפה רמון ואילת והם יארגנו בשבילכם טיולי ג'יפים, סיורי אופנים וסנפלינג: 


 
סיורי אופניים


'אלן סיורי מדבר' מארגנים לכם גם סיורים פרטיים לבודדים ולמשפחות, ובהתאם לדרישה אפשר לשכור גם אופניים עם מתקן נשיאה לילד קטן. בנוסף לסיורים אלו, מארגנים 'אלן סיורי מדבר' סיורי אופני הרים  לקבוצות מאורגנות ובתי ספר, עד 50 זוגות אופניים בקבוצה אחת, במחירים נוחים.

 

טיולי ג'יפים

 


'אלן סיורי מדבר' מציעים לבחירה מסלולי טיול לאתרי מזרח מכתש רמון - הר הנגב הגבוה, מעיינות נחל צין ודרך הבשמים הנבטית. סיורים מודרכים להר כרכום – 'הר האלוהים', בסופי שבוע ומועדי ישראל בכפוף לתנאי ביטוח מיוחדים. אפשר לבחור בין טיולי ג'יפים של שעתיים, שעתיים וחצי לבין טיולים בני יום - יומיים ויותר בנגב ובמדבר יהודה. לקבוצות מוצעת פעילות: טיולי ג'יפים בדרום מדבר יהודה  המשלבים סנפלינג בנחל תמר או טיולי ג'יפים באילת בהם משלבים סנפלינג בשמורת הרי אילת. טיולי הג'יפים מתקיימים בג'יפים של 6-8 מקומות בהזמנה מראש, עם או בלי פעילות מיוחדת כמו הקפצות וחילוץ.


טלפון ליצירת קשר:  086595555  או  0509988144.  
פון להזמנות ולבירורים 0737272728.


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש