בשם הקבלה

מאת: נירו ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/11/2016 14:27 ● מה נשמע 471
מי שמע על אסטרולוגיה קבלית? ▪ מאין הגיעה? מה חשיבות האותיות, איך נדע איזה שם להוסיף לשמנו כדי לשנות את המזל ואיזה מזל משתייך לתאריך הלידה העברי שלנו? ▪ על כל אלו ועוד יענה נירו במדורים הבאים
בשם הקבלה
בשם הקבלה

לפני כ-20 שנה התגלגל ליידי ספר אסטרולוגיה עתיק יומין בשם 'ספר היצירה'. כתב אותו אברהם אבינו לפני 5800 שנה לערך. הספר מספר על כוכבים, מזלות, שבטים, אבני חושן ועוד. יש בו הרבה סודות על היקום ועל האנשות בפרט. המרכיב העיקרי באסטרולוגיה הקבלית הוא לוח השנה העברי, שטומן בתוכו עולם קסום של אותיות עבריות קדושות.
ישנם שלושה לוחות שנה פעילים: לועזי, מוסלמי ויהודי. לוח השנה העברי הוא השונה והמיוחד מכל לוחות השנה הפעילים בעולם. לוח השנה העברי בנוי אך ורק מאותיות עבריות, בעוד ששאר לוחות השנה בנויים ממספרים בלבד והוא קיים כבר 5777 שנים!!! האותיות העבריות נמצאות בכל מקום בהיסטוריה של העם היהודי.

 

מהי בעצם אסטרולוגיה קבלית וכיצד היא פועלת?


הספרים מספרים על אברמ ושרי שהיו זוג. לא היו להם ילדים וכאן נכנס כוח האותיות לפעולה לראשונה בתנ"ך. לזניהם הוספה האות ה, החזקה, ואחרי שנה בדיוק נולד להם יצחק. מה בעצם קרה? אדם הוסיף אות אחת לשמו וככה שונה גורלו. כח האותיות מספר שניתן להציל אדם ממוות גם אם הרפוןאה המודרנית אינה מצליחה, באמצעות תהליך שיונ ישמו של החולה, במסגרת פיקוח הנפש. אפיל ושמו של יעקב אבינו שונה לישר - אל. אנחנו בני ישראל ולא בני יעקב. לכל דבר יש סיבה. נתינת שם לנולד היא מאוד חשובה וקובעת את גורל הילד. 
ישנם שמונה ימי מילה, די והותר זמן על מנת לבחור שם טוב לילוד. צריך להבין שיש טוב ולא טוב בכל אות. כך למשל האות ק' אומרת קשה אבל גם קל. האות ח' - אומרת חזק אבל גם חלש. האות ע' אומרת- עני אבל גם עשיר. לכן חשוב לבדוק כל אות ואות לפני שמוסיפים אותה לשם או לפני שמחליפים שם לשם אחר. חובה בדיקה טובה בנושא.
מזלו של היהודי על פי לוח השנה העברי, נקבע על פי חודש הלידה שלו. לדוגמא: טבת (חודש) - גדי (מזל). מי שנולד בטבת תמיד יהיה בן מזל גדי. האסטרולוגיה הקבלית היא כלי חיזוי השייך לעם היהודי בלבד. לוח השנה מספר לנו מה יקרה בכל שנה ושנה בגורלנו. אנו חיים בעולם המעגל והכל חוזר.
במהלך הטורים שלי אתן בכל פעם סקירה על האסטרולוגיה הקבלית, אכוון בבחירת שמות, ניתוח שמות ואשמח לנתח דמויות מוכרות שישכימו לכך. ניתן להעביר פניות בנושא למייל- merav@ereverev.co.il

 

פינת הניתוח השבועי


והשבוע על המוקד - נשיא ארצות הברית הנבחר - דונלד טראמפ


דונלד ג'י טראמפ נולד בשנת הלידה הלועזי בתאריך 14/6/46 בגרמניה לאם סקוטית ואבא גרמני.
על פי לוח השנה העברי תאריך הלידה שלו - ט"ו בסיוון תש"ו. הוא בן מזל תאומים מובהק. תמיד בתנועה, תכונה השייכת לשבל זבולון. האיש אומר דבר מסויים ומשיג אותו בקלות בעזדרת לשון חלקלקה ושואו. דונלד הוא שחקן בנשמתו. חייו האישיים נראים כמו סרט קולנוע הוליוודי. השם דונלד מאוד דומיננטי הוא בעל שתי אותיות דלת בשמו האחת בהתחלה והשנייה בסוף - מדובר על אדם שרוצה לנצח בכל מחיר, שחשובה לו התוצאה יותר מהדרך והוא יעשה הכל על מנת להשיג את מטרותיו. האות נון בשמו מראה על איש מאוד משוחרר מינית בלשונו ובחייו - עם שלוש נשים הוא התחתן וכולן יפות מראה. ראינו בקמפיין שלו עד כמה הוא משוחרר בלשונו החדה והפוגעת. האות נון שייכת למזל עקרב העוקצני. תאריך הלידה שלו ט"ו מצביעה על נשיא של כל ההמונים, הוא ממש רוצה להיות אהוב על כל העולם ויעשה הכל על מנת להשיג את רצונו זה. יש לו צדדים שאנשים עדיין לא מכירים - הוא איש משפחה שדואג למשפחתו ובקנאות, הוא אבא טוב לילדיו ומצוי איתם בקשר הדוק, הוא בעל חוש הומור מפותח מאוד. במקרה שלו התאומים שלו מוצלחים - אחד רוצה כסף, כוח ושררה והשני - איש משפחה רגוע ושקט.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש