מתחם האטרקציות של הספירל ושל מתחם RED

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/10/2016 10:48 ● ערב ערב 2780
טיילתם בטיילת הצפונית של אילת? ביקרתם בדוכני הרוכלים במתחם החדש? או אולי דווקא שחיתם בים והשתזפתם על החוף וכעת אתם מחפשים משהו לעשות - שונה, משהו שגם יעזור לכם לברוח מהחום וגם יהווה בילוי שונה מהרגיל לכם ולילדיכם? ● כדאי מאד להגיע למתחם האטרקציות שבבניין הספירל ושם מחכה לכם הפתעה - מתחם האטרקציות של הספירל
מתחם האטרקציות של הספירל ושל מתחם RED
צילום: מרסלו גולדנשטיין,

האטרקציה הראשונה היא ה'אייס ספייס', שאליו תברחו מהחום,  השנייה - לונה פארק מדליק מתאים לכל הגילאים והשלישית הטרנטולה - קרוסלה המסתובבת בגובה של חמישים מטר.


 
האייס ספייס

 


ה'אייס ספייס' הוא המקום הקר ביותר בארץ והוא יחיד במינו בישראל. אביטל ששון בחר למקם אותו דווקא באילת - העיר החמה ביותר בארץ. המעבר מהחום שבחוץ לקור השורר בתוך ה'אייס ספייס' הוא חוויה בפני עצמה, אבל אין חשש - גם אם הגעתם ל'אייס ספייס' היישר משפת הים, מהפלגה או מסיור בטיילת הלוהטת, לבושים בבגדים קלים ודקים, בכניסה תקבלו בגדים חמים שיגנו עליכם מהכפור כדי שתוכלו ליהנות מהחוויה הקפואה ולמצות אותה בשלמותה.
ה'אייס ספייס' הוא המקום הראשון אותו פתח אביטל ששון במתחם הספירל, וביקור במקום זה שכולו קרח, והטמפרטורה בו היא מינוס 17 מעלות, הוא לכל הדעות חוויה מיוחדת במינה... ב'אייס ספייס' תפגשו פסלי קרח, תצפו באקווריום עם דגים קפואים ותשבו לשתות משקאות חמים או קלים בכוסות קרח על ספסלי קרח בחדר המרכזי, או באיגלו באווירה קפואה לצלילי מוסיקה ולגלוש שוב ושוב במגלשה מקרח באורך 18 מטר.
 


 

לונה פארק מדליק במרפסת ה'ספירל' וטרנטולה על הגג

 


אחרי החוויה הקפואה, הנכם מוזמנים לצאת למרפסת ה'ספירל' ממנה נשקפת המרינה של אילת, לתת לשמש לחמם את גופכם וליהנות ממתחם הלונה פארק שבו מתקנים המתאימים לכל הגילאים:
קרוסלה לחובבי האקסטרים - המסתובבת ו'עפה' מצד לצד 90 מעלות.
מגדל נפילה - בו אנשים מורמים לגובה 11 מ' ואז נופלים נפילה חופשית. המתקן מתאים לכל המשפחה, קצת מפחיד, אך מאוד משעשע.
ושונה לגמרי משני אלה - קרוסלת סוסים שהובאה היישר מאיטליה ומתאימה לילדים וגם למבוגרים שהם עדיין ילדים בלבם, או שהם רומנטיקנים ללא תקנה.
האטרקציה השלישית והמדליקה ביותר – הטרנטולה, שכדי להנות ממנה תצטרכו לעלות על גג בנין ה'ספירל' ושם היא תחכה לכם - קרוסלה המסתובבת בגובה של 50 מטר. משך שלוש דקות תסתובבו בקרוסלה כשמפרץ אילת, המרינה, הים והרי אדום פרושים לפניכם במלוא יופיים.


ירדתם מהטרנטולה ואתם מחפשים משהו לאכול? במרחק הליכה קצרה משם תמצאו את ה'סושיה' ואת 'תרשיש 9' החדשה. שם תוכלו לנוח על המרפסת או בחלל הממוזג וליהנות מארוחת גריל בשרי טעימה או מסושי ואוכל אסייתי, או אולי מקצת מכל דבר, והכל במחירים נוחים ושווים לכל נפש.
 
המחירים:
כניסה ל'אייס ספייס': ילד מגיל 3 עד 12 - 48 ₪, מבוגר מגיל 12 ומעלה -54 ₪. הנחה בגובה 20% לאילתים בהצגת כרטיס תושב.
בלונה פארק, שאליו יש גישה ישירה מהטיילת: קרוסלת סוסים - 15 ₪, מגדל נפילה - 23 ₪, קרוסלת אקסטרים - 30 ₪, הנחה לאילתים - 10% בהצגת כרטיס תושב.
מחיר סיבוב על הטרנטולה ....50 ₪ ולאילתים הנחה של 10%.
 
במקום ניתן לערוך מסיבות יום הולדת ואירועים שונים, ומובטח לכם שאירועים שתחגגו כאן לא יהיו שגרתיים, אלא שונים ומיוחדים במינם.
 
כתובת: מגדל ים סוף - בית הספירל (צמוד לגשר הטיילת),
להזמנות- נא לתאם מראש בטלפון: 08-6332225.
שעות פתיחה: א': 17:00-24:00,
ב' עד שבת: 10:00-24:00.



 
לקראת סוכות ייפתח מתקן שעשועים אקסטרים העונה לשם בוסטר במתחם רד 

 


המתקן מתנוסס לגובה של 50 מטר ומסתובב במהירות של 90 קמ"ש.
בזמן פעילות המתקן - מופעל כוח של 3.50 ג'י על האורח.
בנוסף תהיה אופציה של צילום תוך כדי הפעלה של המתקן.
חוויה של פעם בחיים!!

המחירים:
עלות כרטיס: 65 ₪
10% הנחה לאילתים בהצגת כרטיס תושב.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש