מור סבא - ספר מיוחד במינו

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 13/10/2016 10:32 ● ערב ערב 2780
מור סבא הוא ספר שלקוחותיו הולכים אחריו לכל מקום ולא יחליפו אותו באף ספר אחר. לפני כחודש עזב מור סבא את המספרה במרכז עובדיה ועבר למלון U SUITS ועוד בטרם הספיק לעצב את המספרה החדשה שלו, היא כבר הומה מלקוחות אילתים ותיקים, המחכים בתור בסבלנות, מחליפים בדיחות ומתייחסים למספרה כמו למועדון חברים פרטי.
מור סבא - ספר מיוחד במינו

אשר אייש, לקוח ותיק, שחיכה לתורו במספרה, מספר שהוא הולך אחרי מור כבר שנים: "הסתפרתי אצלו לפני שהתחתנתי, הסתפרתי אצלו לקראת בר המצווה של בני - ספר כמו מור לא מחליפים. הוא ספר מעולה, מילה אצלו זו מילה, זמן זה זמן והוא מתייחס ללקוחותיו כמו לבני משפחה. זוכר כל אחד בשמו, תמיד מתלוצץ ובכל יום שישי שולח לכל הלקוחות ברכת שבת שלום". 
גם אמנון אביטן הוא לקוח של מור. השניים הגיעו באותה שנה לאילת ומאז שנפגשו בשנת 1993 מור הוא הספר שלו כמו הרבה מאד לקוחות אחרים.

מור יליד לוד, התחיל לעבוד במספרה בגיל 16 ואת שירותו בצ.ה.ל עשה כספר צבאי. לאחר השירות ב- 1993 הגיע לאילת, התאהב במקום ומאז הוא כאן. באילת פגש את שרון אשתו וכאן נולדו שלוש בנותיו.

שנים שהוא עובד במקצוע היחידי שאותו הוא יודע ואוהב - ספרות. "אני עושה את מה שאני יודע הכי טוב שאפשר. אני ספר שיודע את המקצוע על בוריו ואוהב מאוד את המקצוע. בעבר עבדתי אצל אבי זיקרי שנתיים ובשנת 1998-2012  ניהלתי מספרה בשחמון ולאחר מכן עברתי לשדרות התמרים".

לאחר שנה עזב מור עם משפחתו למרכז, אבל הגעגועים לאילת החזירו אותם הביתה. "אילת היא הבית שלנו", הוא אומר.  
משחזרו, הצטרף ל'סלון זיזל', מספרה השייכת לבת דודתו, ולפני כחודש עבר למספרה החדשה שלו במלוןU SUITS  - מספרה שהוא קורא לה 'היהלום שבכתר'. 

הלקוחות שלו הולכים אחריו ולא בכדי. הם יודעים כי במספרה של מור משתמשים בתכשירים הטובים ביותר: צבעים מובחרים של 'אינדולה', 'לוריאל', 'וולה', שמפו ללא מלח שאינו מייבש את השיער של החברות המובילות בשוק. החלקות שונות כולל החלקת 'אינברטו' שהיא היחידה המאושרת על ידי משרד הבריאות ותוספות של 'גרייטלנגס' הטובות ביותר בשוק. אבל חשובה מכל האמינות - לעולם לא ימליץ מור ללקוח על טיפול שהוא אינו צריך ואם לקוח מבקש טיפול כזה יעשה הכל לשכנע אותו לוותר עליו.

אמינות, מקצועיות, ניסיון רב שנים, שימוש אך ורק בחומרים הטובים ביותר בשוק ויחס אישי וחם - אלה הם הסוד של מור וזו הסיבה שלקוחותיו לא יחליפו אותו בשום ספר אחר.

המספרה של מור מטפלת בנשים, בגברים ובילדים ואפשר לקבל בה מגוון רחב מאד של טיפולים כמו: צבע, גוונים, תספורות, תסרוקות, פן, החלקות, תוספות ועוד.  

למור ניסיון רב בתסרוקות לאירועים ולכלות, ואלו מקבלות אצלו טיפול ופינוק מיוחד ויוצאות מהמספרה הכי יפות שאפשר ביום האירוע החשוב שלהן.


מור סבא, כתובת: מלוןU SUITS , הזמנות בטלפון 0523911158, או דרך המלון, פתוח: א-ה  09:00-13:00 ו 16:00-20:00, שישי וערבי חג 09:00-14:00.


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש