תרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 13/10/2016 09:17 ● ערב ערב 2780
תרבות
תרבות
תרבות

 

תערוכה - הצייר גיורא בר דרור

 

גלריית אמני אילת גאה להזמין אתכם לתערוכת יחיד של הצייר: גיורא בר דרור. ניהול אמנותי: שרית נחשון.

פתיחת התערוכה – 15.10.16, י"ג תשרי, בשעה 19:30.

שעות פתיחת הגלריה: ב-ה 10:00-20:00, שישי – 10:00-14:00, שבת 12:00-20:00. רחבת מוזיאון 'אילת עירי' בפארק המרכזי. טלפון: 6340243.


 

סטנדאפ - קובי מימון

 

קובי עולה על הבמה וההנאה שלו מדבקת. אהבת הבמה, ההבחנות הקטנות וההגשה האותנטית יוצרים מופע שתופס אותך מהרגע הראשון, מסתובב לך בראש וגורם לך לצחוק מהבטן. קובי חי את המופע, מתחבר אל הקהל ושולף.

יום חמישי, 20.10.2016, בשעה 21:00. כרטיסים: 08-6373176.


 

שמש, בירה, ים והופעות - פסטיבל הבירה בים האדום

 

מוניקה סקס, מרסדס בנד וגיא מזיג, אריאל זילבר ותיסלם בהופעות על הבמה ● שדרת בירות ישראליות, בירות בוטיק ובירות ממבשלות בינלאומיות = בירות בטעמים, דוכני אוכל, תחרויות ושעשועוני בירה ● 17-20 באוקטובר, כל ערב מ-18:00 ועד חצות, טיילת אילת – מול קניון 'מול הים'

בעצם כל העניין, הוא לשתות משהו קר... בלב מדבר, ואין מקום מושלם יותר מאילת לשתות כוס בירה קרה קרה, עם קצף משובח, עם חברים מול הופעה אדירה. פסטיבל הבירה בים האדום אילת חוזר קרוב קרוב אל קו החוף, אל הרחבה מחוץ לקניון מול הים באילת. ארבעה ימים שלמים מלאים בטעימות, בשלישים ובחצאים, משעות הערב המוקדמות ועד חצות - אף אחד לא יישאר צמא.

עיריית אילת, תאגיד התיירות העירוני אילת וקבוצת הפסטיבלים אילת גאים לארח מעל 30 מותגי בירה ישראליים, בינלאומיים וגם בירות בוטיק ברחוב אחד ארוך של ברזים, כוסות ואנשים שמחים.

על הבמה הופעות מדהימות: מוניקה סקס עם הלהיטים שכולם מכירים: מכה אפורה, על הרצפה, השמלה ממדריד, גשם חזק ועוד. אריאל זילבר במופע עם שירי האלבום האחרון והשלאגרים של פעם: מישהו, לאן פנתה אהבתינו, רוצי שמוליק, בטי בם, הולך בטל ורבים נוספים. תיסלם עם תנו לי רוק'נ'רול, לראות אותה היום, רדיו חזק, פרצופה של המדינה ומרסדס בנד שיארחו את גיא מזיג.

הכניסה לפסטיבל ללא עלות.

פרטים נוספים באתר www.redseaeilat.com.


 

פארק תמנע גאה להציג : פסטיבל הקצב תמנע LIVE – קמפינג בקצב ישראלי!

 

21/10-22/10 שישי שבת

תמנע LIVE יתקיים זו השנה השלישית ברציפות והפעם בקצב ישראלי מעינת שרוף ועד הדג נחש

ומקופיקו האגדי שלנו ועד להיטי הפסטיגל מכל הזמנים.

תמנע  - LIVE !חוויית קמפינג מדברי בנופי בראשית, מחברת לשורשים, מחוברת לאדמה, מלווה בצלילי נוסטלגיה ישראלית ומוסיקה עכשווית.

כל המשפחה מוזמנת למופעי מוסיקה, סדנאות קצב, מפגשי אומן באתרים המרהיבים, מופעי ילדים ומסלולי טיולים בדרגות קושי שונות ברחבי הפארק.

 

21/10 יום שישי :

  • *עצור! פרצוף לפניך - סיורים מודרכים למסלול החדש 'קניון הפרצופים' - בואו לגלות את הפרצופים המסתתרים בין הסלעים.
  • *סדנאות קצב: קפוארה, ריקוד ישראלי, כלי הקשה, סדנאות תופים, סדנת יצירה של כלים מוסיקליים, אוהל ילדים עם הפעלות והפתעות.
  • *קבלת שבת עם עינת שרוף: חגיגה ישראלית של קצב, מחרוזת שירי ארץ ישראל ולהיטי פסטיגל  שירי ילדים הקלאסיים והאהובים מכל הזמנים.
  • *במהלך שעות הערב: מתחם קטנטנים עם הפעלות לקטנים, הקרנת סרט לילדים וסיפורים סביב למדורה.

 

22/10 יום שבת:

  • *במהלך היום
  • 'תמנע אקשן' מתחם אקסטרים פרעוני ליד האגם, ייחודי ובלעדי בישראל!
  • סדנאות קצב: קפוארה, ריקוד ישראלי, כלי הקשה, סדנאות תופים, סדנת יצירה של כלים מוסיקליים, אוהל ילדים עם הפעלות והפתעות.
  • *מפגשי אמן באתרים הקסומים של פארק תמנע שם יפגשו המטיילים באומני קצב ב"פטרייה", ו"הקשתות".
  • *עצור! פרצוף לפניך - סיורים מודרכים למסלול החדש 'קניון הפרצופים'.
  • *מופע בוקר - קופיקו והקפואריסטים: מופע חדש-  בקצב הקפוארה! המגה מותג הכי ישראלי כבר מזה 65 שנה, במופע בידור מוסיקלי חדש לכל המשפחה, בליווי מאסטר הקפוארה קוגומלו וחבורת הקפואריסטים. מופע אחה"צ לכל המשפחה: קוגומלו - מאסטר הקפוארה של ישראל, כוכב הילדים החדש והמפתיע במופע ייחודי שטרם נראה על בימות ישראל : קטעי אקרובטיקה מרהיבים ומלאי עוצמה, תלבושות צבעוניות ותפאורה ססגונית. בנוסף לשואו אדיר, הוא מביא עמו תורה שלמה של ערכים ומסרים חשובים לחיים שלומדים בעזרת הקפוארה.
  • *20:00 - הדג נחש - מופע סיום הקיץ לכל המשפחה על בימת האגם.

התכוננו - המסיבה מגיעה!! הרכב ההיפ הופ, פאנק, רוק הטוב בארץ, בהופעה עם כל הלהיטים הגדולים. ההרכב שמאחוריו אלבומי זהב ופלטינה שזכה בכל פרס ותואר אפשריים חוגג השנה 20 שנות פעילות – הלהיטים "זמן להתעורר", "שיר נחמה", "הנה אני בא", "שירת הסטיקר", "לא פראיירים", "מה נעשה" ועוד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש