יום כיף לעובדים

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/9/2016 15:27 ● ערב ערב 2777
לא צריך להיות מנהל וותיק ומדופלם בכדי להבין שעובדים מרוצים זה אחד המפתחות להצלחה של כל עסק. כאשר העובדים שבעי רצון ממקום העבודה – אכפת להם יותר והדבר מתבטא בכל אספקט של העבודה: נאמנות, אכפתיות, שירותיות ועוד...
יום כיף לעובדים

אחד הכלים שיש לבעל עסק או חברה לשמר את העובדים מרוצים ולחבר אותם למקום העבודה הוא באמצעות יום כיף.

יום כיף לעובדים הוא הוא יום שבו המנהלים עוצרים את שגרת היום יום של העובדים שלהם ובעצם אומרים תודה  על ההשקעה, העבודה הקשה והשעות הרבות שהם עושים בעבודה.

יום כיף מוצלח הוא יום שמטרתו העיקרית לעשות כיף ולפנק את העובדים, אך הוא יכול להיות גם כלי נהדר לגיבוש, להעצמת העובדים ולשיפור תהליכים שונים בעבודה, ולכן מומלץ להשקיע מעט בבחירת יום הכיף ולחשוב האם יש איזשהו ערך מוסף אותו תרצו לקדם.

עשינו לכם חשק ואתם רוצים לפנק את העובדים שלכם ולא יודעים איך? בכדי לעזור לכם במלאכה חשבנו בשבילכם על כמה דוגמאות נחמדות שמהוות מצד אחד כיף טהור ומצד שני נותנות ערך מוסף לאלו שלוקחים בהם חלק.

  • יום כיף בהתאמה אישית

כיום בשוק ישנם לא מעט חברות שכל התמחותן הוא בארגון והפעלה של ימי כיף ושל סדנאות לארגונים – והכל ברוח מקום העבודה והעובדים. יום כיף מסוג זה יכול להתחיל בארוחת בוקר בחיק הטבע ולאחריה יגיע טיול לחילוץ העצמות באחד משבילי הארץ (למשל בניאס). בהמשך תיהנו מסדנת צחוק שלאחריה משחק כדורעף שלאחריו ארוחת צהריים מפנקת במסעדה.  אחרי ארוחת הצהריים אפשר לארגן טיול טרקטורונים ובסיום קוקטייל שקיעה אל מול אחד מנופיה הקסומים של הארץ שנמשך למסיבת טבע עם ישיבה אלטרנטיבית.

  • יום כיף במוזיאון חולון

אמנם מוזיאון הילדים בחולון ידוע בעיקר כמוזיאון הילדים הישראלי, אך לא רק הילדים יכולים ליהנות מהתערוכות המיוחדות שבו. יום הכיף מבוסס על אחת מהתערוכות המיוחדות של המוזיאון: דיאלוג בחשיכה או הזמנה לשקט ואח"כ יש אפשרות לאלו המעוניינים בכך לשכור חדר לטובת מופע סגור לארגון, הקרנת סרט או כל פעילות פנים ארגונית שתרצו. יום כיף לעובדים במוזיאון חולון כולל מגוון של חוויות המשלבות הנאה עם ערך מוסף.

  • לצחוק לאורך כל הדרך - סדנת צחוק

רעיון מיוחד ולא שיגרתי שמאוד אהוב על חברות וארגונים הוא השתתפות בלא אחר מסדנת צחוק. השתתפות בסדנת צחוק זו חוויה מהנה וכיפית אשר תעניק לכם גיבוש חברתי שופע בצחוק ובשמחה. הסדנה תיצור חברויות, תשפר את התקשורת והיחסים במקום העבודה, וכפועל יוצא תגביר את שיתוף פעולה. הערך המוסף של הסדנה היא שבה תלמדו כיצד לצחוק, גם בלי סיבה, ותקבלו כלים שבאמצעותם תוכלו להתנתק מכל המחשבות הטורדניות שמעסיקות אתכם ולקום בבוקר חדשים לגמרי.

 

 

יום גיבוש אתגרי

רעיון לא פחות מעניין  ובטח לא פחות מהנה הוא יום גיבוש בו הצוותים השונים מתחרים בינם לבין עצמם בשלל של משימות מאתגרות, תחרויות קבוצתיות ואפילו (רחמנא לצילן) קרבות. יום גיבוש אתגרי יכול לתרום לפיתוח הדינאמיקה בצוות ובחברה. בטרם תבחרו באופציה זו וודאו כי היא מותאמת לפרטים השונים בחברה.

סדנת בישול

אם אתם מחפשים מפגש קבוצתי שלא מצריך מאמץ גופני מיוחד (למעט שרירי הלסת) סדנת בישול היא אפשרות מומלצת ליום כיף עבורכם. במהלך סדנת הבישול תחולקו לקבוצות קטנות  ולאחר מכן כל קבוצה תתמודד עם מתכון שקיבלה להכנה. סדנת הבישול מומלצת בכדי לחבר בין האנשים השונים בחברה ומלווה בצחוק. מלבד הבישול עצמו הערב מלווה בשתיית יין ואלכוהול כאשר בסופו  ארוחת מלכים שווה במיוחד שאותה בישלתם במו ידיכם.

לסיכום

יום כיף וגיבוש לעובדים הוא יום שבאמצעותו אתם יכולים לעובדים שלכם כמה אתם מעריכים אותם. ארגון והפקה של ימי כיף לעובדים כוללים בדרך כלל שלושה מרכיבים: יצירתיות, התאמה לאופי המשתתפים ולכן חשוב להקפיד על כל פרט ועל כל ניואנס וזאת בשל הצורך לספק חוויה מלהיבה. חשוב לזכור כאשר עובדים מרגישים שהמעסיק משקיע בהם- הם נוטים להשקיע יותר ולתת מעצמם יותר בעבודתם כך שליום כיף מוצלח ומושקע אין מפסידים רק מרוויחים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש