השואו של רולקס באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 21/9/2016 23:33 ● ערב ערב 2777
חברת 'ארו-אסיה', היבואנית הבלעדית של שעוני היוקרה מבית Rolex, Tudor, Certina, Balmain, Michel Herbelin, Bering, Bomberg, החל משנת 1972, הביאה לארץ את הניחוח של חו"ל בדמות חנויות ה-Watch Show שלה. חנויות ה-Watch Show ממוקמות באזורי הקניות היוקרתיים המעניקים למבקר בהם אווירה של קפיצה קטנה לשאנז אליזה או למרכזי הקניות היוקרתיים האחרים בעולם. באילת ממוקם סניף 'רולקס שואו' בשדרת החנויות של מלון 'רויאל גארדן' ובו נמכר המגוון הרחב של מותגי השעונים במחירים אטרקטיביים.
השואו של רולקס באילת


בראש רשימת שעוני היוקרה שמייבאת החברה בבלעדיות עומד ללא עוררין שעון ה- Rolex, מותג על בעל מוניטין ברחבי העולם, שהוא סמל סטטוס בזכות איכותו הבלתי מתפשרת והחדשנות המאפיינת אותו כבר שנים רבות. Rolex הוא הרבה יותר ממותג שעוני יוקרתי, מאז טבע הנס ווילסדורף מבוואריה, בסוף המאה התשע עשרה, את המותג Rolex, הוא נחשב לאחד ממאה המותגים המוכרים והנחשקים בעולם ולמותג הנחשק ביותר בקרב שעוני היד. החברה מייצרת שעוני Rolex חסינים למים ולאבק ומתמחה בשעונים המותאמים לתנאי אקסטרים. במסגרת זו נוצרו סדרות שעונים המיועדים לצוללני עומק, לטייסים ולמטפסי הרים. ברבים מסרטי 'ג'יימס בונד' אפשר לזהות את שעוני Rolex המעטרים את פרק ידו של המרגל האנגלי השרמנטי. עיצובי השעונים של Rolex הם סמל ליוקרה וסטטוס, הם משלבים סגנון מוקפד בשילובים נועזים של חומרי גלם מהיקרים והמשובחים בעולם. החברה מעניקה חסויות לאירועי ספורט מפורסמים ברחבי העולם וחברת 'ארו-אסיה', היבואנית הבלעדית של Rolex בארץ, מקפידה להמשיך את המסורת המפוארת הזו ומעניקה את חסותה בין היתר לתחרויות גולף המתקיימות בישראל כגון אליפות ישראל הפתוחה בגולף.

 

איכות בלתי מתפשרת


שעוני Rolex עשויים מיציקה אחת של מתכת יקרה כגון זהב 18 קראט, פלדת אל חלד או פלטינה העוברת תהליך חישול הכולל לא פחות מ- 150 שלבים, זאת לשם יצירת ההגנה המושלמת מפני חדירת מים ומפני תנאי שטח קשים. כל שעון המיוצר על ידי Rolex עובר בדיקה מחמירה האורכת שלושה חודשים, בה מובטחת איכותו ונבדק תפקודו ודיוקו לאורך זמן בתנאים שונים. לשעוני Rolex אחריות בינלאומית בת חמש שנים. השענים בחברת 'ארו אסיה' עוברים השתלמות תקופתית ב- -Rolex ז'נבה על מנת להתמקצע ולהתעדכן בחידושים השונים. בצמוד לבוטיק בתל אביב ברחוב אבן גבירול, ממוקמת המעבדה המשוכללת והחדשנית, שנבנתה עלפי הנחיות 'רולקס' ובפיקוח 'רולקס' ועובדת לפי תקן Rolex ובין השירותים שהיא מעניקה יש גם שירות לקביעת מקוריות השעון ותעודה המעידה על האותנטיות שלו.

 

מותגים מובילים

 


חברת 'ארו-אסיה' מקפידה לייבא את השעונים המובילים בעולם, והמותג השוויצרי Tudor בהחלט נמצא ברשימה בזכות ולא בחסד. Tudor הוא מותג על מבית היוצר של Rolex. מאז היווסדו ועד היום, המותג Tudor משקף שילוב מוצלח בין דיוק לאמינות, עיצוב, טכנולוגיה ואיכות. Certina הוא מותג שוויצרי מוביל המציע מגוון שעונים: ספורטיביים, אלגנטיים וקלאסיים לגברים ולנשים בטווח רחב של מחירים. שעוני Certina נבדלים מאחרים באופי ספורטיבי, באמינות ובאיכות יוצאת דופן. ל- Certina רשום הפטנט של שיטת DS Double Security – הגנה כפולה על כתר השעון שהופכת את השעונים של Certina לעמידים במיוחד נגד מים. האחריות העולמית לשעוני Certina היא של שנתיים, חברת 'ארו-אסיה' מוסיפה שלוש שנים, כך שהאחריות הכוללת היא חמש שנים (בלעדי בארץ). שעוני Balmain מתאפיינים בעיצובי צורות אלגנטיות לצד צורות נועזות ובשימוש בטכנולוגיות חדשניות מתחום הרכבת השעונים. שעוני Balmain הם חלק מקבוצת Swatch Group. המותג Michel Herbelin שמקורו בצרפת מאופיין בשעונים מקוריים, יצירתיים ובאיכות הגבוהה ביותר. הם משלבים עיצוב צרפתי ואיכות מכאנית שוויצרית. לשעונים הצרפתיים בין השאר צמידי יד דקים במיוחד, לוחות העשויים מאם הפנינה ושילובי יהלומים וזרקונים.


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש