ליאור מרצ'ק – נטורופתית, דולה ורפלקסולוגית

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/9/2016 16:08 ● ערב ערב 2777
אם אתם מאמינים בקשר של גוף ונפש, נוטים להאמין ברפואה טבעית או אם את בהיריון ומחפשת תמיכה גופנית ורגשית למשך ההיריון ובלידה – ליאור מרצ'ק, דולה, נטורופתית ורפלקסולוגית המטפלת בתטא הלינג ואקסס בארס, היא הכתובת בשבילכם
ליאור מרצ'ק – נטורופתית, דולה ורפלקסולוגית

מגיל צעיר נמשכת ליאור לנושא הדרכים הטבעיות לריפוי. היא מאמינה בגישת הנטורופתיה, הגורסת שהגוף יודע לתקן ולרפא את עצמו, וברפואה המונעת, המאמינה ששמירה על הרגלי חיים נכונים ומאוזנים מונעת מחלות. תפקיד הנטורופת התומך והמדריך בתהליכים אלה, קסם לליאור שהחליטה להפוך את אהבתה ואמונתה למקצוע ולדרך חיים.

 

 אחרי החגים פותחת ליאור קורס הכנה ללידה, בשיתוף עם עוד שתי דולות – מיכל בן אייל ומאלי לוי. ההרשמה לקורס בעיצומה. המעוניינות מוזמנות ליצור קשר עם הדולות: ליאור-טלפון 052-4445526,  מיכל- טלפון 0526337339 ומאלי טלפון 050-9903171

 

 

ליאור למדה נטורופתיה ורפלקסולוגיה במכללת 'רידמן' באילת, ומשסיימה את לימודיה פתחה קליניקה פרטית אליה מגיעים מטופלים רבים המאמינים בה וסומכים שתצליח לעזור להם לפתור את בעיותיהם. "הגישה שלי היא גישה של התבוננות באדם כמכלול", אומרת ליאור, "אני שמה דגש על הקשר בין הגוף לנפש, ולהשפעתם אחד על השני. אני מאמינה שבריאות הגוף מתחילה בבריאות הנפש ותלויה בה".

 

יש על מי לסמוך

 

ליאור מטפלת גם בתטא הילינג ואקסס בארס – שתי גישות העוסקות בחיבור לתת מודע, שחרור מאמונות מגבילות וחסמים רגשיים, שבמקרים רבים גורמים לחולי ולתקיעות המונעת אפשרות לנהל חיים שלמים ומאוזנים. היה זה אך טבעי, שבעקבות עיסוקיה בנטורופתיה ורפלקסולוגיה, נמשכה ליאור גם לתחום הנשיות, הפריון והלידה, ופנתה למקצוע הדולה, אותו למדה דרך 'הקריה האקדמית אונו' באילת במכללת 'ניהול פלוס'. "דולה היא תומכת היריון ולידה, המלווה את היולדת מתחילת ההיריון, או מכל שלב שבו היא מרגישה צורך במישהי שהיא יכולה להיעזר בה ולסמוך עליה באופן מושלם, ועד אחרי הלידה", מסבירה ליאור ומוסיפה: "בעבר הרחוק כל הנשים היו דולות. אחת לחודש הן היו מתכנסות באוהל האדום בו עברו יחד את חווית הנשיות, ההיריון והלידה. עם השינויים שחלו בהרגלי החיים של בני האדם, ועם התפתחות הרפואה, נשכח תפקיד הדולה, עד שלפני  כ- 20-25 שנים חזרו הדולות להיות חלק מחוויית ההיריון והלידה בעולם וגם בארץ. יותר ויותר נשים מבינות את הצורך בדמות נשית, שיכולה לתמוך ולעודד אותן, ולהחזיר להן את הביטחון ביכולתו של הגוף שלהן ללדת בצורה בריאה".  ליאור מאמינה שדולה מעצימה את היולדת בחוויית הלידה, ועוזרת לה לעבור את ההיריון והלידה בשלום. ואכן, הסטטיסטיקה מדברת על ירידה משמעותית בהתערבות רפואית, ניתוחים קיסריים וסיבוכים שונים בקרב נשים הנעזרות בדולה. (תדמית)


ליצירת קשר עם ליאור מרצ'ק- טלפון- 052-4445526

מייל: liorhealing@gmail.com

פרטים נוספים בפייסבוק : "ליאור מרצ'ק – דולה ונטורופטית בגישה טבעית.


חדשות אילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש