מיסטיקה - לורד אריסטו

מאת: הלורד אריסטו ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/9/2016 15:16 ● מה נשמע 462
מיסטיקה - לורד אריסטו
מיסטיקה - לורד אריסטו
מיסטיקה - לורד אריסטו

לורד אריסטו שלום וברכה.
אני פונה אלייך, כי אני מבקש את העזרה שלך בקשר לאחותי. היא אחותי היחידה. ההורים שלנו התגרשו כשאני הייתי ילד. אימא שלי בגדה באבא ועזבה אותנו. נסעה לקנדה, ומאז לא שמענו או ראינו אותה חמש שנים. לאחר מכן אבא התחתן שוב, ואחותי גידלה אותי כמו אמא, כך שאתה עכשיו מבין שהיא הכל עבורי.
לצערי, אני גר היום בחו"ל והיא באילת, כך שאני לא תמיד יכול לתמוך בה ולהיות לעזר במיידי. אנחנו מדברים טלפונית כמה פעמים ביום, ולאחרונה היא מסתירה ממני הרבה דברים. אני מאמין שהיא לא רוצה לגרום לי צער, אבל כמו שזה ניראה לי, הבן שלה מהמר כבד וגורם לה להמון חובות וצרות. הוא בטלן כמו שאבא שלו היה, מעשן סמים, לא עובד קבוע, אבל כסף להימורים תמיד יש לו, ואם אין, הוא לוקח מאחותי את כל מה שיש לה. אני הפסקתי לשלוח לה כסף ולעזור לה, כי הכל הולך אליו ישירות. לורד יקר, אני מוכן לשלוח לך כסף מחו"ל, רק תעזור לאחותי האהובה. תיתן לה ברכה, שהבן שלה יפסיק להמר.


סיפור חיים עצוב סיפרת לי, ולצערי אין ביכולתי לעשות ניסים כאלה גדולים כפי שאתה מבקש. חבל שאקח ממך כסף ולא אהיה לך לעזר. הימורים זו מחלה מאוד קשה, ואם בנוסף לזה בגנטיקה של הבן יש את זה מאבא שלו, יחד עם בטלנות, אז איך אומרים- עם כל הכאב, היא 'אכלה אותה'. כדי הוא שהוא ישתנה צריך שיקרה נס ממש גדול. ראשית הוא צריך לרצות בזה, ללכת ל'מהמרים אנונימיים' ומשם זה שנים של עבודה עצמית קשה. יש כמובן כאלה שעשו זאת והצליחו. לצערי לא נשמע לי בכלל שהוא בכיוון. שנים מבלי לדעת, מימנת לו את ההימורים כששלחת כספים לאחותך האהובה. טוב שהפסקת זאת. היא לא מצליחה להתנגד לו כי היא מפחדת ממנו. הדרך היחידה להציל אותה זה לקחת אותה לגור אתך בחו"ל רחוק ממנו. בסוף היא עוד תהיה חולה בגללו, מסכנה. אני מצטער אדון יקר. תאמין לי שהייתי מאוד רוצה לעזור לך להציל אותו, אבל אי אפשר.באמת שאי אפשר להציל בן אדם שלא רוצה לעזור קודם לעצמו.
שנה טובה והרבה בריאות לך ולאחותך ולכל עם ישראל. ואתם כולכם, בבקשה התרחקו מהימורים. זו מחלה מגעילה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש