נייל סטודיו  - השער לעצמאות כלכלית והעצמה נשית

מאת: אביבה דקל ● 18/8/2016 14:39 ● מה נשמע 457
מזה כ-13 שנה, פועל בעיר סניף אילת של 'נייל סטודיו' בניהולה של רוני מימון ובמשך שנים אלה הוציא מתוכו מחזורים רבים של נשים שמצאו כאן את הדרך לרכישת מקצוע שהקנה להן עצמאות כלכלית והעצמה נשית.
נייל סטודיו  - השער לעצמאות כלכלית והעצמה נשית

חדש בסנייל סטודיו

בנייל סטודיו אילת לא מפסיקים להתחדש ולהנגיש לבוגרות בית הספר את כל החידושים ואת כל האמצעים הדרושים להן בעבודתן. החידוש האחרון בנייל סטודיו הוא הגדלת החנות לרווחת הנשים העוסקות במקצועות היופי ולנשים בכלל.  החנות היא מרווחת ממוזגת ונעימה ועל המדפים תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי טפול וטפוח במחירים נוחים במיוחד בין המוצרים שבחנות מותגי על שהם בבלעדיות לנייל סטודיו כמו מוצרי OPI  ,  ומוצרי  IBD,  וגם מוצרים כמו:EASY FLOW, CREATION, ARDEL   , מגוון מוצרים של בועז שטיין ועוד.

את החנות מנהל מאור מימון בנה של רוני שגדל לתוך העסק, חי אותו ועושה הכל כדי להביא לאילת את כל החידושים בתחום מוצרי הקוסמטיקה  ולהעשיר את המקצועיות בידע חדשני כמו מיקרו בילדינג- שיטת השערה בגבות,  שזירת גבות , פדיקור רוסי ועוד.

כמו כן מביא מאור לחנות את כל והציוד המקצועי הדרוש להקמת עסק בתחום מקצעות היופי - כמו מיטות, עגלות שולחנות ועוד והשירות שהוא מעניק ללקוחותיו הוא מסוג השירות שלא מקבלים בשום עסק – החל מתשומת לב, ירידה לפרטים ועד למשלוחים , הובלת הציוד עד בית הלקוחה והרכבתו חינם ללא כסף.

רשת 'נייל סטודיו' פועלת בארץ כבר מעל ל - 25 שנים, ויש לה כשלושים סניפים בפריסה ארצית. בסניף אילת של 'נייל סטודיו' אפשר להשתלם בכל מקצועות היופי: קוסמטיקה, איפור מקצועי בשיטת בועז שטיין, איפור קבוע, פדיקור ומניקור רפואי, שעווה, עיצוב גבות, שזירת ריסים, עיצוב שיער ובניית ציפורניים בכל השיטות. מעבר לקורסים השוטפים, מתקיימים במהלך השנה השתלמויות ומפגשים להעשרה מקצועית.

 

צוות סופר מקצועי

רוני מיימון, מנהלת 'נייל סטודיו' אילת, לא מתפשרת על המקצועיות של המורים, ובוחרת את האליטה בתחום. מרבית המורים הם בעלי וותק של מעל עשר שנות הוראה לפחות, ובעלי ניסיון רב הן בתחרויות, בטלוויזיה ובהפקות. רוני מימון, תמי וצוות המורים עוברים השתלמויות והדרכות, כדי להתמקצע, ולהתעדכן בחידושים בתחום, על מנת להעביר אותם לתלמידותיהם.

המורים בסניף אילת כולם מומחים בתחומם ועליהם נמנים:

*רוני מימון – מנהלת הסניף, קוסמטיקאית מדופלמת בעלת וותק של מעל אחת עשרה שנים, מורה לפדיקור, מניקור רפואי, איפור קבוע וקוסמטיקה, אשר התמחתה בכל סודות מקצועות היופי ושולטת בשטח ביד רמה.

*תמי ברבי- מורה בכירה לבניית ציפורניים, בעלת וותק של למעלה משמונה עשרה שנה. *אושרת חן- מאסטרית בינלאומית ומקום שלישי בעולם בתחום קישוטים ופיסולי ציפורניים.*סימון שויקי - מומחית לג'ל וקישוטי ציפורניים.*חנית וזאנה - מורה לקוסמטיקה המגיעה מבית ג'יג'י, בעלת וותק של למעלה מעשרים שנה במקצוע. *בועז שטיין - מורה לאיפור, שהגיע מת"א ולצידו מדריך בכיר מבית יוסי ביטון. *עמירם סויסה- מורה לעיצוב שיער (סוג 3) בעל וותק של למעלה מעשר שנים.*ורד  – אחראית על מכירות ועל ריכוז הקורסים. *מאור מנהל החנות.

 

ליווי לאורך כל הדרך

'נייל סטודיו' באילת הוא יותר מאשר בית ספר למקצועות היופי. ב'נייל סטודיו' דואגים לבוגרות בית הספר ועוזרים להן בתחילת דרכן, במציאת מקום עבודה, או פתיחת עסק משלהן. הן מקבלות הדרכה בסדנא לניהול ולשיווק עסקי של מט"י (מרכז טיפוח יזמות), ומלוות על ידי רוני לאורך כל הדרך – החל מבחירת שם לעסק, בניית כרטיס ביקור, מציאה ועיצוב המקום, ביציאה לשטח וקבלת לקוחות ועד למציאת עבודה. כל תלמידה בקורס מקבלת חבילה הכוללת: ערכת לימודים התחלתית, כרטיס חבר מועדון 'נייל סטודיו', המקנה לתלמידות מבצעים, הנחות, סדנאות והשתלמויות באופן שוטף ועיתונות מקצועית.

הקורסים ב'נייל סטודיו' הם באישור התמ"ת, המקנה תעודה נוספת של משרד העבודה והרווחה ומאפשרת לחיילות משוחררות ללמוד על חשבון הפיקדון. גם משרד הקליטה, ביטוח לאומי ולשכת העבודה עוזרים במימון קורסים המאושרים על ידי התמ"ת.

סניף 'נייל סטודיו' באילת הוא לא רק בית ספר, הוא גם בית מקצועי פתוח הנותן אפשרות לבוגרות לפנות בכל עניין ולהגיע לתרגולים נוספים מעבר להשתלמויות השוטפות במהלך השנה.

 

אורכו הממוצע של קורס הינו בין שלושה לשישה חודשים, פרט לקורס קוסמטיקה שנמשך שנה. בכל קורס לא יותר מעשר תלמידות, על מנת שכל תלמידה תקבל יחס אישי ומקסימום תשומת לב.

בשל הביקוש הרב לקורסים של 'נייל סטודיו', הקורסים נערכים במקביל בשעות הבוקר (10:00-13:00) וגם בשעות הערב ( 17:00-20:00).

 

במקום פועל גם מכון מקצועי בו אפשר לקבל טיפולים מקצועיים שונים החל מטיפולי פנים, עיצוב גבות, הסרת שיער באינפרא ובלייזר , עיצוב שיער, איפור קבוע, איפור מקצועי לכלות, לאירועים ובוק לבני ולבנות מצווה.

 

נייל סטודיו למען הקהילה

'נייל סטודיו' באילת יוזם פעילויות רבות המיוחדות רק לסניף האילתי:

פעמיים בשנה מתקיים יום פתוח שבו מגיעים ל'נייל סטודיו' מדריכים מהצפון בכל המקצועות ומעבירים סדנאות והדרכות בכל התחומים. ביום הפתוח מבצעים והנחות מיוחדים לאותו יום וכל בוגרת מקבלת שי - יומן של 'נייל סטודיו' ולוח שנה לעסק. • ארבע פעמים בשנה מגיעה אושרת חן לסדנת קישוטים ופיסולי ציפורניים• ארבע פעמים בשנה מגיע בועז שטיין להשתלמויות בתחום האיפור• בנוסף הצוות והתלמידי מתנדבים התנדבויות בארגוני נשים וזאת על מנת להעצים נשים מכל שכבות האוכלוסייה.

רשת 'נייל סטודיו', רוני וצוות הסניף האילתי מציעה לכל אשה שאוהבת את עולם היופי ורוצה להתמקצע בתחום ולהתפרנס ממנו,  להצטרף לקורסים של נייל סטודיו וליהנות מהכנסה נוספת מעבודה  תחום שכולו יופי.

 

כתובת: 'מרכז מור', קומה ב'

טלפון בסניף: 08-6371060 נייד רוני: 052-3907342,

פקס: 08-6371062

שעות פתיחה: ימים- א'-ה' 9:00-20:00, ו' 9:00-14:00.

 

 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש