ISABELLA SUSHI BAR   מביאה לאילת ניחוחות וטעמים מהמזרח הרחוק

מאת: אביבה דקל ● 18/8/2016 14:02 ● מה נשמע 457
צילום: יח"צ / בלב אזור המלונות, מסתתרת 'איזבלה', מסעדה אסיאתית קטנה, נעימה ומפנקת, שבה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות מן המזרח הרחוק ולשכוח שאתם באילת
ISABELLA SUSHI BAR   מביאה לאילת ניחוחות וטעמים מהמזרח הרחוק

 

'איזבלה' היא מקום אינטימי, חמים ורומנטי המרוהט בסגנון יפני מודרני בצבעים של חום בהיר, חום כהה ושחור. מקום לא גדול - בסך הכל 26 מקומות ישיבה ליד שולחנות בקומת הכניסה, ובקומה העליונה - 12 מקומות ישיבה על כסאות בר לישיבה על הבר או ליד שולחנות גבוהים - מקום בהחלט לא גדול מבחינת השטח, אבל גדול מאד מבחינת הרמה הגבוהה של האוכל הטעים שתקבלו כאן. אבי טנג'י, אחד מבעלי המקום, מעיד עליו באובייקטיביות גמורה ש"הסושי שתקבלו ב'איזבלה' הוא הסושי הטוב ביותר באילת אם לא בארץ".

אופיר בן זקן, הבעלים השני של המקום, הוא גם השף האחראי על האוכל שתקבלו כאן בצלחת. ברזומה שלו שנים ארוכות של עבודה במטבחים של מסעדות ובתי מלון - שנים שבהן התמחה בבישול כל סוגי האוכל, אבל תמיד הייתה לו פינה חמה בלב לאוכל אסיאתי. בשנתיים האחרונות, עזב את המסעדות ובתי המלון ובנה לעצמו קייטרינג לא גדול של אוכל יפני ואסיאתי לחוג לקוחות מובחרים. אבי טנג'י, שנחשף למאכלים שהכין השף אופיר בן זקן, הציע לו שותפות ואת תפקיד השף ב'איזבלה', והיום הוא מבשל להנאת האורחים המגיעים למקום בעקבות השמועה שפשטה בעיר שהשף אופיר בן זקן הוא זה שמכין ב'איזבלה' את האוכל.  השף אופיר בן זקן הוא פרפקציוניסט ומביא את האוכל האסיאתי שהוא מכין לרמה של שלמות, החל במוצרים המרכיבים את המנה, דרך הרטבים אותם הוא מכין במקום ועד למנה המוכנה. כל מנה היוצאת ממטבחו מגיעה לאורח רק אחרי שנבדקה על ידו והשביעה את רצונו במאה אחוזים. בשל הפרפקציוניזם שלו, הוא מבשל אך ורק כמות קבועה מראש של מנות שתספיק לסועדים במסעדה וגם למשלוחים - הכל כדי שכל מנה שיוצאת מהמטבח תהיה מושלמת.

החל משעות הערב, המוקדמות המסעדה מלאה עד אפס מקום, ואם לא עשיתם הזמנה מראש, סביר מאד להניח שלא תצליחו למצוא כאן כסא פנוי.

כל הנכנס לאיזבלה מקבל WELLCOME DRINK ,  או ביפנית "צ'ין צ'יינג ווה" – כוסית משקה אלכוהולי קל שיפתח לכם את התיאבון ויסעיר את בלוטות הטעם ורק אחרי ששתה - ניגש לארוחה.

האוכל מעולה והמחירים אטרקטיביים במיוחד יחסית למסעדות אסיאתיות אחרות, וזאת בזכות עקשנותו של השף המקפיד לשמור על רמת מחירים סבירה כדי לשמר את הקהל האילתי ההולך אחריו מזה שנים רבות.

בתפריט מבחר גדול של מנות: מרקים, מוקפצים של בקר, עוף או ירקות עם נודלס או אורז, סושי על כל סוגיו וסשימי. בנוסף לתפריט הקבוע, רוקח השף מדי יום ספיי שלים טעימים במיוחד. ויש גם מנות צמחוניות וטבעוניות, מנות ילדים וקינוחים מצוינים. לצד האוכל, תוכלו ליהנות כאן ממבחר משקאות קלים, בירות מסוגים שונים ותפריט יין עשיר.

המסעדה כשרה בהשגחת רבנות אילת וניתן להזמין בה גם מנות כשרות למהדרין.

 

 

 

 

 

מיקום: תרשיש 7 ,  מול מלון 'לאונרדו פלאזה', בצדה האחורי של מסעדת 'אולה', טלפון במסעדה: 08-6223272, פתוח א-ה 13:00-01:00, ימי שישי וערבי חג 13:00-17:00,  מוצ"ש החל מחצי שעה אחרי צאת השבת ועד 01:00, ויש גם שירות משלוחים עד הבית. חניה:  יש בשפע. המסעדה נגישה לנכים, יש חניה לנכים ויש גם שירותים לנכים.            

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש