המלצת ספר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/8/2016 13:51 ● ערב ערב 2771
מדריך חדש: מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה מאת אתי סהר
המלצת ספר

הספר 'מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה' מאת אתי סהר מתאר את ההתפתחות של המחברת בעקבות התובנות אליהן הגיעה, אותן היא מתארת בספרה הראשון 'מפריצת דיסק לפריצת דרך: ממשבר להתחלות חדשות' ואת הגישה החדשה שפיתחה של שילוב שיטת אלכסנדר עם האימון האישי 'הדרך אל השינוי'. זהו ספר אימון והדרכה, ספר לימוד לעזרה עצמית, ספר פילוסופיה וספר קריאה שעוסק בסיפורי חיים של תלמידים ומתאמנים שנטלו על עצמם את האחריות לחייהם ועזרו לעצמם להתמודד עם הכאב, לצמוח ולהתפתח. יש בו הרבה מאד כלים לשיפור החיים. המחברת מעבירה מסרים ורעיונות ומאפשרת לקוראים ולקורא שהוא מורה, מאמן או מטפל, להשתמש בהם להתפתחותם האישית והמקצועית.

הספר מתאים לכל אדם שאוהב את עצמו ואוהב ללמוד, למי שכואב, מרגיש שחייו הם לא מה שהיה רוצה ומוכן ללמוד מניסיונם של אחרים ולשנות. הוא מיועד לאדם הדואב שמחפש עצות להקלה בכאב ולהתמודדות איתו, למורה לאלכסנדר שרוצה ללמוד כיצד משתלבת שיטת אלכסנדר במחקר המדעי של 'מדע ההרגלים', למאמן האישי שמחפש מידע ורעיונות להעשרת מפגשי האימון ולמי שמעוניין להכיר דברי חכמים ומלומדים בסוגיות החיים החשובות.

"המסר העיקרי הוא שאפשר לצאת ממצבים קשים מנשוא ולצמוח. כל שעלינו לעשות הוא לקחת  את האחריות ולעזור לעצמנו כי 'אם אין אני לי מי לי'. אנחנו יוצרים את המציאות שלנו ורק אנחנו יכולים לשנות אותה".

מסר נוסף - "לא תאמינו – כאב הוא דבר טוב! לא כל כך נעים, אבל טוב! אור אדום שמעורר את תשומת ליבנו לכך שאנו מזיקים לעצמנו. הכאב הוא מנגנון התרעה של הגוף, הוא השפה של הגוף לדבר איתנו ולהודיע לנו מתי אנחנו מזיקים לו כי הגוף יודע הכי טוב מה טוב לנו והכאב הוא שליחו -חבר שבא להגן עלינו ועלינו להקשיב לו. רק כאשר יוכל הכאב לסמוך עלינו שלא נזיק יותר לעצמנו הוא יעזוב אותנו- כך לי זה קרה!" .

כאב עשוי להיות מנוף לשינוי, לגילוי עצמי, לצמיחה, להתפתחות ולהצלחה – בידנו הבחירה אם לצמוח או לצנוח...

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש