אסטרולוגיה מאת צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 12/8/2016 12:56 ● ערב ערב 2771
טיפ לילידי  מזל השבוע: הכוכב המשפיע עליכם והמוכר בשמו מרקורי נמצא בבית הכספים שלכם וזה בדיוק הזמן לבדוק ולרענן מחדש את התוכניות הכלכליות שלכם.
אסטרולוגיה מאת צילה שיר אל

טלה

הכוכב מארס שידוע ככוכב שגורם לעשייה נכנס אליכם למקום המקושר עם תפיסת עולם וטיולים. האפשרות היא שתרצו לנסוע לטייל למקומות חדשים כדי שתוכלו ליהנות ולהחליף אוירה והאפשרות השנייה היא, שזה בדיוק הזמן שלכם להבין שמה שהיה עד היום כבר לא יכול להיות וכדאי לכם לשנות את תפיסת העולם שלכם מול  הזולת, כדי לנסות להבין גם את הצד שמעבר.

 

שור

הכספים שבניתם עליהם עדיין אינם מגיעים בקצב הרצוי לכם ונראה שאתם מאוד כועסים בשל כך. זה בדיוק הזמן הנכון לבדוק מחדש את ההתחייבויות של האחרים במעגל הראשון שלכם למולכם. בהחלט נראה שכל מי שהבטיח לכם לא בהכרח יעמוד בדיבורו ולכן נראה שאתם יכולים להיות מתוסכלים מהעובדות החדשות שמכריחות אתכם להתנהל בדרך חדשה.

 

תאומים

משפחת המוצא שלכם תופסת עכשיו חלק מאוד משמעותי בחייכם כיוון שאתם עסוקים בלנסות לפתור בעיות שכבר מזמן מציקות לכם. למרות שיש לכם הכרח פנימי להגיד את כל העולה על דעתכם, לא נראה שזה הדבר הנכון לעשות. בעיות פותרים בשקט ובדרכי נועם ואין לכם בשלב הזה יכולת להתנהג בצורה שכזו. נסו להיות יותר מפויסים עם עצמכם ובדרך זו לגשת גם אל האחרים.

 

סרטן

אתם מאוד עסוקים בשני נושאים שהם אכן מאוד משמעותיים בחיים. מצד אחד הנושאים הכספיים ממשיכים להוות חלק מאוד דומיננטי במזל שלכם ומצד שני כוכבים רבים נכנסו לבית הסביבה הקרובה כך שאתם מאוד עוסקים בכספים שאמורים להגיע אליכם או אל הקרובים לכם , הסמוכים אל חיי היום יום שלכם ולא משנה המיקום הגיאוגרפי. זה בדיוק הזמן לגשר על פערים.

 

אריה

ילדי יום ההולדת עדיין נמצאים תחת השפעת יום ההולדת ולא נראה שתמו עבורכם המסיבות. לעומת זאת חשוב מאוד שתמצאו לכם את האיזון הנכון בין הדברים שאתם חייבים לעשות עבור עצמכם כאנשים שרוצים להרגיש טוב ומצד שני חשוב שתהיו מפוקסים ועם הרגליים על הקרקע כיוון שנראה שהמציאות חזקה מהכול ואתם חייבים למצוא את הדרך להישאר מקורקעים בחשיבה ובהתנהלות.

 

בתולה

אתם עוברים תקופה די מעניינית ואפילו סוערת עבורכם כיוון שכוכבים אישיים שאחראים על כספים ומערכות יחסים נמצאים במזל שלכם. נראה שהגיעה שעתכם היפה לקצור את הפירות. וונוס שהוא כוכב גם של כספים מקבל הפעם את האנרגיה הכלכלית ואתם יכולים להרגיש שהנה עשיתם את הדברים הנכונים עבור עצמכם ובני ביתכם, על מנת לשדרג את חייכם.

 

מאזניים

כוכבים מאוד מוחצנים שמשפיעים על מערכות יחסים נמצאים אצלכם בבית תת המודע שלכם כך שנראה שבשלב הזה של חייכם אתם מרבים לפעול מאחורי הקלעים ולא תמיד זה מצליח לכם כיוון שישנם אנשים שעולים על המניפולציות שלכם ואז אתם צריכים להסביר את עצמכם ואת מניעיכם. בשלב הזה מומלץ לכם להישאר יציבים בדעותיכם ולא לזגזג בין האנשים.

 

עקרב

הכוכב סטורן יושב במזל שלכם כבר הרבה זמן ומקשה עליכם מבחינה כלכלית והנה עכשיו נכנס לבית הכספים שלכם הכוכב מארס שייתן לכם יכולת עשייה באנרגיה אותה הוא מביא. נסו לשלב בין שני הדברים. מצד אחד לבדוק כיצד אתם יכולים לחזק את המעמד האישי שלכם מבחינה כלכלית ומהם הדברים שיכולים לתרום לכך ומצד שני חשוב שעדיין תשמרו על מסגרת יציבה.

 

קשת

הכוכב מארס שמוכר כאל העשייה נכנס למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ונראה שייתן לכם את ההזדמנויות החדשות ליצור לעצמכם תוכניות שתוכלו לעמוד בהם כיוון שהם יתנו לכם את הכוח ליצור ולעשות. כל מה שהתעכב עד עכשיו יוכל להגיע לידי ביטוי ומימוש ואתם תמצאו עצמכם מרוצים מהתוצאות. זה בדיוק הזמן להמשיך  בתוכניות שנדחו עד עכשיו.

 

גדי

ושוב אתם מגיעים לתקופה שבה אתם מנסים לפעול , אך עדיין חסומים ועכשיו לא רק שהכוכב סטורן נמצא בבית תת המודע שלכם וגורם לפחדים לצוף, אלא גם הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא בבית תת המודע וגורם לכך שאתם לא יכולים לפעול בצורה ישירה, אלא נאלץ פעמים רבות לפעול מאחורי הקלעים. נראה שהפעם אתם פועלים נכון וזו הדרך להתקדמות עד החודש הבא.

 

דלי

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן תקופה זו תמיד תהייה אצלכם יותר עמוסה מהרגיל. זה בדיוק הזמן להרשות לעצמכם לקחת אחריות חדשה בתחומי החיים החשובים לכם ולבצע אותם הלכה למעשה בדרך מצוינת ויעילה. הכוחות הפיזיים שלכם עומדים לטובתכם בביצוע משימות ואין למעשה משהו שתיקחו על עצמכם ולא תוכלו לעמוד בו. זה הזמן להצליח.

 

דגים

אתם מתקרבים לחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן תקופה זו טובה לחשבונות נפש. ביניכם לבין עצמכם וביניכם לבין הסביבה בה אתם חיים. נראה שהגיע הזמן לעשות שינויים בתפיסת עולמכם ומצד אחד להשקיע יותר באנשים שאתם מרגישים שמגיע להם, אבל מצד שני אתם חייבים גם לדרוש את מה שמגיע לכם ולא לוותר על מנת לשמור על שלום בית.

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

            

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש