חדש ב'זר פור יו' – קורס לשזירת פרחים

מאת: אביבה דקל ● 12/8/2016 12:49 ● מה נשמע 456
צילומים: יח"צ (מאיר אוחיון) / מיטל ויזמן, הבעלים של 'זר של פור יו' לא עוצרת במכירת פרחים ואביזרים יפים. בימים אלה מתקיים במלון 'לאונרדו פריבילג'' קורס שזירת פרחים אותו יזמה. כי אם אפשר להכניס את תושבי אילת לתחום המדהים הזה, בעצם למה לא?
חדש ב'זר פור יו' – קורס לשזירת פרחים

מיטל ויזמן לא מפסיקה לנסות לחדש ולפנק את לקוחותיה האילתים,  ולקרב אותם לעולם היפהפה של הפרחים. מאחר ומניסיונה בתחום היא יודעת שיש בעיר מחסור גורף של שוזרי פרחים, החליטה מיטל לפתוח קורס לשזירת פרחים להנאתם של תושבות העיר, ובו בזמן לפתוח אולי דלת, בשוק התעסוקה, למי שרוצה לעבוד לפרנסתו במקצוע מדהים, שונה ומהנה.

 

מבצע שוזרים

 

להרים קורס ברמה גבוהה כמו זו שהרימו ב'זר פור יו' סניף אילת זה לא משהו פשוט. זה דורש תכנון, פרסום, הבנה בדרישות המקצוע, מקום לתרגל בו את מה שלומדים בקורס, ובעיקר צריך להצליח להביא לאילת את המדריכה והמורה המתאימה. מיטל נועצה ברשת 'זר פור יו' וההחלטה נפלה להביא לאילת את צופית רוזן, מנהלת מכללת 'אור ופרח' בתל אביב, מכללה בה לומדים שזירת פרחים ברמה גבוהה. צופית, שלה ניסיון של 30 בתחום, והעובדת בשיתוף פעולה עם רשת 'זר פור יו', נאותה להרים את הכפפה, להגיע לאילת, ולהעביר כאן קורס שזירת פרחים ברמה גבוהה ביותר. הקורס מתקיים במלון 'לאונרדו פריבילג'' בין התאריכים 4/7/16- 22/8/16 וכולל שמונה מפגשים שבועיים המתקיימים מדי יום ב' בשבוע בין השעות 16:30 ועד 19:30. בקורס לומדים המשתתפים את כל הטרנדים, הסוגים והשיטות של שזירת הפרחים – מודרני, קלאסי, עיצוב אירועים, עיצוב זרי כלה, סידורים לאירועים תכשיטי גוף מפרחים ועוד.

 

ההנאה שבפרחים

 

"בקורס מקבלים פרקטיקה, טכניקה, כיוון ודרך לחוות את עולם השזירה", אומרת צופית רוזן, מדריכת קורס השזירה, "אבל כמו בכל תחום, לא די בקורס. מי שרוצה לעסוק בשזירה, צריכה לתרגל שוב ושוב, וזה משהו ש'זר פור יו' סניף אילת מספק ל-14 הנשים המשתתפות בקורס, ואולי גם יכולת להשתלב בעתיד בשוק העבודה כשוזרות פרחים מן המניין". כבר אחרי שלושה שיעורים שומעת אורטל, העובדת ב'זר פור יו', המשתתפת גם היא בקורס, את הבנות האחרות, שהגיעו לקורס מתוך אהבת עולם הפרחים, שהן מרגישות שהגיעו לקורס המועבר בצורה המקצועית ביותר,תוך אהבה והבנה של עולם שזירת הפרחים.

ב'זר פור יו' פגשתי את יפה שלם, אמא של רונית דנינו, המשתתפת בקורס, שסיפרה על העונג שחווה ביתה בקורס. "רונית שוזרת פרחים לכל המשפחה וגם לעצמה, והיא מאושרת מכל רגע. הבתים של כל בני המשפחה מלאים יצירות פרחים שלה".

 

ומה לקראת יום האהבה?

 

ב'זר פור יו' כבר החלו להתכונן במרץ לקראת ט"ו באב – חג האהבה, שחל השנה ביום שישי ה- 19 לאוגוסט. על המדפים מחכים לאוהבים פרחים ועציצים, מארזים ובלונים, כרטיסי ברכה, כלים דקורטיביים ועוד. אתם יכולים להיות בטוחים ושקטים שתצאו מכאן עם המתנה היפה ביותר, שתתאים לטעמכם ולתקציבכם ותגרום שמחה למקבל או מקבלת מתנת האהבה שלכם.

כמדי שנה, רשת 'זר פור יו' מפנקת את לקוחותיה. כל הרוכשים בט"ו באב ממגוון הזרים והסידורים במחיר 179₪, מקבל מארז טיפוח מבית 'סבון של פעם' במחיר 19 ₪ בלבד.

שוק הפרחים הצבעוני השוקק חיים של 'זר פור יו' ממשיך ומתקיים כאן בכל יום שישי, ובו מוצעים ללקוחות 'זר פור יו' מגוון  גדול של זרי פרחים לשבת במחיר של החל מ- 20 ₪.

 

 

 

 

'זר פור יו'-

מיקום: רחוב ששת הימים 294/5 מרכז שחמון

טלפון להזמנות: 08-6640060

פתוח: ימים א'-ה' 08:30-21:00, בימי שישי 08:00-17:00.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש