הקטנת חזה לגברים הסובלים מגניקומסטיה

מאת: או-מד מדיקל ● 9/8/2016 12:01 ● ערב ערב 2770
הקטנת חזה לגברים הסובלים מגניקומסטיה

 

רבים סבורים כי ניתוחי הקטנת חזה אלו ניתוחים אשר מיועדים לנשים בלבד אך ניתן לראות ניתוחי הקטנת חזה לגברים אשר מבוצעים במרפאות רבות ברחבי הארץ וברחבי העולם. עבור גברים, הסיבה העיקרית לביצוע ניתוחי הקטנת חזה היא סיבה אסתטית וגברים רבים אשר סובלים מחזה נפול וגדול יחסית (גינקומסטיה) בוחרים לבצע את הניתוחים הללו על מנת להעניק לגוף שלהם מראה הרבה יותר גברי ועל מנת להעלות את רמת הביטחון העצמי שלהם בצורה משמעותית מאוד.

חשוב להבין כי גברים אשר סובלים מחזה גדול אלו גברים אשר סובלים פעמים רבות מביטחון עצמי נמוך, דחייה חברתית וכדומה ולכן ניתוח שכזה יכול להעניק להם איכות חיים הרבה יותר גבוהה ויתרונות רבים מאוד.

 

סוגים שונים של ניתוחי הקטנת חזה לגברים

 

ניתן למצוא מספר סוגים של ניתוחי הקטנת חזה לגברים כאשר הסוגים השונים של הניתוחים הללו נובעים בעיקר מהשוני של הבעיה אצל כל גבר וגבר ומהחומרה שלה. לכן, לפני ביצוע ניתוחי הקטנת חזה לגברים מקפידים בכל מרפאה לבצע פגישה אישית בין הרופא המטפל לבין המטופל על מנת שהרופא יוכל להתאים את סוג הניתוח הנכון ביותר עבור המטופל ויוכל לסייע לו לפתור את הבעיה ממנה הוא סובל בצורה הטובה ביות.

בפגישה האישית הרופא מבצע שאלון מסוים ומנסה להבין את תחושותיו של האדם ואת הסיבה שלו לביצוע הניתוח ולאחר מכן הוא מבצע בדיקה גופנית אשר בעזרתה הוא מבין את חומרת הבעיה ומאבחן את הדרך הנכונה ביותר בה ניתן להקטין את החזה של הגבר המטופל.

 

סיכונים בניתוח הקטנת חזה לגברים

 

ניתוח הקטנת חזה לגברים הוא ניתוח אשר מבוצע בעזרת הרדמה כללית מלאה ולכן הוא כרוך בסיכונים שונים, ממש כמו בכל ניתוח אחר עם הרדמה מסוג זה. לכן, לפני ביצוע הניתוח יחויב המטופל לחתום על מסמך בו מפורטים כל הסיכונים הכרוכים בניתוח, סיכונים אשר עליהם יסביר לו הפירוט הרופא. כמובן, מדובר בסיכונים אשר בדרך כלל לא קורים וסיכונים נדירים מאוד אך בכל זאת חשוב להיות מודעים אליהם ולהשלכות שלהם.

בנוסף, לאחר הניתוח ייתכנו תופעות לוואי שונות והאדם יזדקק לתקופת התאוששות עד שיוכל לחזור לשגרת פעילות מלאה. את התוצאות של הניתוח רואים רק לאחר חודשיים – שלושה, לאחר שכל הנפיחות נעלמת מהאזור ובמשך כל תקופת ההתאוששות וגם לאחריה חשוב מאוד להקפיד על ההוראות של הרופא המטפל כדי שלא ליצור בעיות נוספות.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש