טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 27/7/2016 15:31 ● ערב ערב 2769
טארוט

יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך הטארוט

בוקר אחד התקשר אלי אדם ופתח במשפט: "יש לי בעיה בזוגיות. אני אשם!!. צריך את עזרתך דחוף!!".  קולו היה שקט ומובס. הוא נתן לי את ההרגשה שהוא לא רוצה שנסיים את השיחה, כאילו שאני זו שמחזיקה את הזוגיות שלו. "רונית, אשתי פנתה אלייך", הוא המשיך, "מצאתי את מה שהיא כתבה, ואני רוצה שתדעי שכל מה שאמרת לה והזהרת אותה אכן קרה. התרעת בפניה שהיא תיתפס, והם אכן נתפסו על ידי אשתו של המאהב של רונית, שפעלה הרבה יותר בחוכמה ממני", אומר לי הבעל במעמד השיחה הטלפונית המוזרה. "היא חשדה, לקחה בלש וזהו. במקביל. אני מצאתי את הדפים שהיא כתבה אצלך, ככה שכשאשתו של המאהב שלה התקשרה אלי, אני כבר ידעתי ושתקתי".

רונית הגיעה אלי כשהיא מסוחררת ומרוגשת מחיזורו של גבר שאיתו באה במגע עסקי. המפגשים היום יומיים יצרו חיבה הדדית שהתפתחה למשיכה עזה וכובשת בין שני אנשים נשואים. רונית בחרה לשבת על השטיח ומחברת בידה, "אני לא רוצה לשכוח", היא אמרה לי מבלי להשיר מבט.

"הקשיבי למה שיש לי לומר לך והניחי את המחברת בצד", ביקשתי, אבל היא התעקשה. נקשתי לה על המצח וביקשתי שתביט לתוך עיני ושתניח את המחברת בצד!! אבל היא סירבה בתואנה שהמחברת נשארת ברכב העבודה ולאף אחד אין גישה לדפים שלה.

לצערי, כפי שהזהרתי אותה, רונית רשמה את תחזית הפריסה מילה במילה, ודי בכך היה עבור בעלה שמצא את הדפים ובהם למעשה רשומים כל מילות האזהרה שלי מפני הרומן האסור. זו הייתה ראיה.

"אני מוכן לעשות כל דבר על מנת שרונית אשתי תחזור אלי, ואת חייבת לעזור לי, בבקשה", אמר לי בעלה. כיועצת זוגית, מה שהנחה אותי ברגע שרונית ביקשה אותי לטפל בהם, הייתה היכולת למצוא נקודות חיבור בין שני בני הזוג, אבל כאן גיליתי בעל שעל פניו נאבק לשמר את חי הנישואים שלו, אך באמת הפנימית החליט שעליו לנקום את נקמתו.

במעמד הפגישות המשותפות אמרתי לבעל וגם לרונית את דעתי, המלצתי להם להתרחק מעט על מנת לפגוש את רגשותיהם. אך הבעל לחץ לקחת את משפחתו הרחק מהמאהב, הם עקרו את מקום מגוריהם לצפון הרחוק ושם כהבטחתי לרונית הבעל נקם את נקמתו והותיר אותה מתמודדת עם ארבעה ילדים במקום חדש, כשהוא למעשה בוגד בה עם הפקידה הצעירה במשרדו. הבגידה ריחפה כענן שהסתיר והאפיל על כל שבב של אהבה שהייתה בניהם טרם הבגידה.

"פעם", הוא אמר לי, "חבר אמר לי ש"בגידה כמוה כאכילת פלאפל!!".

"כיצד?", שאלתי אותו בתמיהה והוא השיב-  "כשאתה מתחיל לאכול מהצד הפיתה נקרעת והכל נשפך ומתפרק".

 

 

 

 

חדשות אילת

 

 

 

 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש