סנטרל ספא בוטיק המחודש

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 27/7/2016 15:15 ● ערב ערב 2769
צילום: דניאל בראון / הבסיס לכל אושר הוא בריאות. וכאשר מדובר בבריאות - עיסוי הוא חלק חשוב בתחזוקת הגוף - נפש. 'סנטרל ספא' תחת הנהלה וצוות חדש ומקצועי מפצח את קוד הבריאות והאושר בעזרת עיסויים מקצועיים, יסודיים ליחידים ולזוגות באווירה מדהימה עם יחס אישי
סנטרל ספא בוטיק המחודש

יום שני השבוע, אני מגיעה ל'סנטרל ספא המחודש' שנמצא במלון 'סנטרל פארק' ממש בלב מרכז העיר. כבר בכניסה לספא המהודר, מקדמת את פניי אווירה נינוחה, צבעים ועיצוב יפים ורגועים, ריחות שמנים ונרות. אני מציצה לאחד החדרים שהוכנו במיוחד לאירוע זוגי - המקושט בבלונים ומזמין עד מאוד ומתמוגגת.

לפני שלושה חודשים לערך, עבר 'סנטרל ספא' לבעלותו של ישראל גבאי, מעסה מאסטר בעצמו, המתמחה בכל סוגי הטיפולים, בוגר מכללת רידמן ובעל 10 שנות נסיון וותק במקצוע, בהן לא הפסיק לרגע ללמוד אותו, את החידושים בו, במהלך נסיעותיו למזרח וכן כשעבד בתחום במספר בתי ספא באילת, בחמאם הטורקי וכן כעצמאי. "במזרח עיסוי נחשב לחלק בלתי נפרד מהחיים", מספר ישראל, "אתה לא מגיע לרופא כשאתה כואב ודואב, אלא אתה דואג לתחזק את הגוף כל הזמן בעיסויים כדי לא להגיע למצב הזה. עיסוי הוא חלק בלתי נפרד מהחיים לבריאות הגוף והנפש, הוא מזרים בגוף דם חדש. אני דואג להתעדכן כל הזמן בחידושים בתחום ומייעץ ללקוחות למשל על ישיבה נכונה מול מחשב, צורת עבודה עם משאות כבדים ועוד". עוד אנו מדברים, ולקוחות יוצאים מהעיסויים, משבחים ומבטיחים שיחזרו ואף יעבירו את הבשורה הלאה.

ב'סנטרל ספא' תוכלו להנות מכל סוגי העיסויים: משוודי, עיסוי כתפיים-צוואר, עיסוי קרקפת – פנים, תאילנדי, דרך שיאצו, עיסוי משולב (מומלץ), איורוודה, אבנים חמות ועד טיפול פנים מיוחד עם פילינג אך ורק בעזרת חומרים טבעיים אותו המציא ישראל. הטיפולים מיועדים לכל מגוון האוכלוסיה כולל נשים בהריון וילדים. יש לציין שכל העיסויים הם רפואיים מקצועיים בלבד. המטופלים במקום יכולים להנות משימוש בסאונה והג'קוזי של המלון (בקומת הבריכה).

'סנטרל ספא' כולל ארבעה חדרי טיפולים מפנקים, שניים מהם זוגיים. בחדרים עיצוב מרהיב, נרות, מוסיקה נעימה וריחות נהדרים. ואם בחדרים זוגיים עסקינן, אז כדאי שתדעו שהחבילות הזוגיות במקום מפנקות במיוחד – ומותאמות לכל אירוע זוגי כמו יומולדת, הצעת נישואין, ימי נישואין, חתונות ועוד, והן כוללות בקבוק יין, שוקולד וקישוט החדר בהתאם לאופי החגיגה, ולבת הזוג – טיפול הפנים המיוחד של ישראל במתנה.

העיסויים נעשים בשמנים האיכותיים ביותר בשוק ויש מענה גם לבעלי אלרגיות – קרמי עיסוי על בסיס טבעי בלבד.

המטפלים/ות במקום בעלי תעודה בלבד ומקצועיים ביותר. ישראל: "אני מכיר היטב את כל המטפלים שכן אני מקבל מידם את כל סוגי הטיפולים לפני קבלתם כדי לוודא שמדובר בטובים ובמקצועיים ביותר. אני והצוות יכולים לזהות בעיות תוך כדי תשאול ושיחה עם המטופל וגם תוך טיפול ולהתאים לו את העיסוי המתאים והיסודי ביותר לבעיה שלו".

את המידע המלא על 'סנטרל ספא' תוכלו למצוא באתר האינטרנט המרהיב והמעמיק אותו בנה דניאל בראון – מעצב ובונה אתרים (www.dbrownstudio.co.il): www.centralspa.co.il (מותאם למחשב ולנייד), בפייסבוק: סנטרל ספא באילת - https://www.facebook.com/centralspaeilat, באינסטגרם ובטוויטר. תוכלו לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט וגם דרך הפייסבוק.

לתושבי אילת עד 20% הנחה בהתאם לסוג הטיפול.

מבצעים: עיסוי שוודי של 50 דקות – רק ב-170 ₪ וחבילות זוגיות במחירים מפתיעים.

ניתן לרכוש במקום שוברי מתנה הכוללים – ארוחת בוקר, טיפול פנים של 10 דקות, טיפול של שעה בספא (לפי בחירה) וכן מתנה, כל אלה במחיר סביר לכל כיס (והשובר בדרך אליכם הביתה).

 

 

 

 

סנטרל ספא המחודש, מלון 'סנטרל פארק', גן בנימין 10, מול מרכז חופית. שעות פתיחה – ימי שני ועד שבת 10:00-20:00, ימי ראשון – 12:00-20:00. ניתן לקבל טיפולים גם לאחר שעות הסגירה בתוספת סמלית של תשלום. טלפונים להזמנות: 086597770, 0502273661. יש לתאם את הטיפול מראש.   

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש