אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 13/7/2016 12:08 ● ערב ערב 2767
אסטרולוגיה - צילה שיר אל

טיפ לילידי  מזל השבוע

כוכב התקשורת מרקורי צמוד למדי לשמש שלכם ולכן היכולת שלכם להגיע לעמק השווה בנושאים כאובים בחייכם תהייה במיטבה ותגיע השבוע לשיאה.

 

טלה

אלה מכם הקשורים עם הצעירים מכם במשפחה וייתכן שהם גם הילדים שלכם תהיו מאוד עסוקים ביצירת זמן איכות כיוון שאיזה שהוא קול פנימי מנחה אתכם לכך שאתם חייבים להיות קשובים לזולת ובעיקר למי שקרוב אליכם. ההיענות שתקבלו תיתן לכם עוד כוחות לתת מעצמכם. למרות שיש לכם חשק לפרוץ קדימה ,חשוב מאוד שתקשיבו גם לאינטואיציה הטבעית שלכם.

 

שור

כבר תקופה ארוכה שילידי השליש השני והשלישי של המזל חווים קושי וייתכן שאף דלקת מסתורית תקפה אתכם. מהשבוע תתחילו להרגיש יותר טוב כיוון שסוף סוף הכוכב שעשה בעייתיות זו זז ממעלת הנסיגה שלו בה שהה לאורך החודשים האחרונים הארוכים. ייתכן שאף נאלצתם להיעזר בבני משפחה , אך מהשבוע תחזור אליכם תחושת העצמאות.

 

תאומים

בית הכספים שלכם מואר על ידי כוכבים מאוד משמעותיים עובדה שמלמדת על כך שנושא זה חשוב מאוד עבורכם עכשיו ואתם בודקים את המערך הכלכלי שלכם. נסו להיעזר גם באנשי מקצוע שיעזרו לכם בנושאים רגישים אלה כיוון שאתם לא תמיד רואים את העובדות כפי שהן ויכולים לנהוג בפזיזות. העבודה שהייתם תלויים בה לקיומכם מתחילה להירגע ואתם תוכלו לתכנן את עתידכם כפי שהייתם רוצים.

 

סרטן

נראה שיש לכם הוצאות רבות אך אלה הוצאות שגורמות לכם שמחה כיוון שהן קשורות לבשורות משמחות. למרות שאתם בתקופת יום ההולדת ופעמים קרובות אתם רוצים למצוא זמן לעצמכם שיעזור לכם להגיע למסקנות בעקבות כל האירועים שחוויתם. אך מסתבר שלחיים קצב משלהם ואתם מרגישים מאוד מחוברים עם הסביבה הטבעית שלכם שמשלימה לכם את החסרים .

 

אריה

לאחרונה חוויתם אירועים מטלטלים שהראו לכם שכל מה שחשבתם שהוא ברור מאליו ממש לא כך ועובדה זו גרמה לכם להתנהג באופן שגם אתם לא הייתם מאמינים על עצמכם. השבוע תמשיכו בקו זה כיוון שרק עכשיו הכוכב מארס שישב חודשים ארוכים אצלכם בבית המשפחה וגרם לזעזועים מתחיל לנוע ממקומו ועובדה זו תיתן לכם את ההתחלה החדשה והשקט לו אתם מייחלים.

 

בתולה

כוכבים רבים מבקרים אצלכם בבית תת המודע ולכן בשלב הזה נושא זה צץ על פני השטח גם אם אתם אינכם מעוניינים לדון בכך. מאחר ואתם מאוד מאופקים ולא מחווים את דעותיכם, הרי שבמידה ואתם רוצים להרגיש טוב אתם חייבים הפעם להיות יותר קשובים לעצמכם ולפעול לפי המסרים הפנימיים שתקבלו. רק עבודת צוות כזו של עצמכם תוכל לעזור לכם לפעול בהצלחה.

 

מאזניים

הכוכב מארס שהיה אצלכם בנסיגה במשך כל החודשים האחרונים בבית הכספים שלכם חזר לעצמו ומהשבוע הקרוב תתחילו להרגיש הקלה. זה בדיוק הזמן שלכם להתחיל לשחרר קצת את כל תחומי החיים שלחצו אתכם ובעיקר בתחום הכספי. זוהי עובדה שאתם מעוניינים לעזור לאחרים אך תצטרכו ללמוד להשאיר מקום גם עבור  עצמכם ולהשאיר "כסף לבן ליום שחור".

 

עקרב

בחודשים הארוכים לא יכולתם לפעול באופן עצמאי בגלל נסיגת כוכב העשייה מארס במזל שלכם, עובדה זו גרמה לכך שהייתם כבולים בעשייה שלכם ואף ייתכן שהיא נותבה באופן עצבני לתחומי חיים שדי נכפו עליכם בגלל הנסיבות שלא יכולתם לשנות אותם. מבחינה כלכלית גם כן נאלצתם להאט בגלל הנסיבות שנכפו עליכם. מהשבוע הקרוב תתחילו להרגיש הקלה.

 

קשת

הכוכב סטורן ממשיך להכות בכם ובמיוחד באלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. אתם חווים את הימצאות הכוכב במעלת התחנה ולוקח כמה חודשים עד אשר יזוז ממקומו. ובנוסף הגיע כוכב נוסף ושמו נפטון שהינו חזק ברמה של סטורן אך מטבעו מערפל ומטשטש ולכן עכשיו הדרך נראית לכם לא ברורה ומעורפלת. חשוב בשלב זה להתייעץ עם אנשי מקצוע.

 

גדי

נראה שאתם עוברים תקופה שהיא כלל אינה פשוטה אך איכשהו עם כל קשיי החיים אתם כבר לא מזדעזעים בכל פעם שקשה לכם, או שאתם מרגישים את הקושי ממשמש ומגיע. הפחדים שאתם חווים גורמים לכם להתנהל אחרת מאשר בחיי היום יום שלכם, אך למעשה אם תעיזו לעצור רגע ולהסתכל לפחד בעיניים, תראו שאתם רק יכולים להרוויח מהעניין.

 

דלי

מבחינה חברתית אתם ממשיכים להיות בתוך בועה שבה נוח לכם להיות עם עצמכם ובעיקר אם לא באים אליכם בדרישות חדשות ומלחיצות. כמו כן, גם בנושאי עבודה אתם עומדים במקום אחד, עובדים קשה אך עדיין לא ממצים את מלוא היכולות שלכם. זה בדיוק הזמן שלכם להחליט מה ואיך אתם עושים ואולי אף לנהל שיחה עם מישהו חיצוני שיעזור לכם להחליט באופן אובייקטיבי.

 

דגים

מבחינה מקצועית אתם עובדים קשה מדי ולא תמיד מתוגמלים כפי שאתם חושבים שמגיע לכם, אבל בכל מקרה העבודה הקשה שאתם חווים היום תעזור לכם גם בהמשך כך שתוכלו להסתמך על ההשקעה שלכם כעל היכולות שלכם להשקיע כאשר אתם באמת מתבקשים לכך. השבוע תרשו לעצמכם להיות טובי לב מהרגיל ונראה שהקרובים לכם עומדים ליהנות מכך.

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

         

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש