חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים

מאת: או-מד מדיקל ● 13/7/2016 12:05 ● ערב ערב 2767
מאת: איריס קדם | צילום: חיים דוד | בכל שנה לקראת שנת הלימודים, נקראים ילדי הגן ובתי הספר לשוב לרכוש מוצרים חדשים. גם השנה יוכלו כולם להתחדש במגוון ענק של מוצרים איכותיים ומדליקים, בדיוק כאלו שכולם רוצים בכדי להישאר מעודכנים ובעיקר אופנתיים. הכי חשוב בכל החגיגה שגם התשלום יהיה שפוי.  ואת כל זה תוכלו למצוא כמו תמיד בחנות 'כפר השעשועים' במרכז 'ביג' אילת
חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים

משתלם לכל המשפחה

 

זה כבר לא סוד ששנים רבות 'כפר השעשועים' היא החנות האולטימטיבית והמשתלמת ביותר בכל הקשור למשחקים, יצירות ואביזרי לימוד. מה שהופך את הקנייה לחוויה הם ללא ספק השירות המסור, איכות המוצרים ובסופו של דבר המחירים שמאפשרים קנייה גדולה, במיוחד כאשר צריכים לרכוש לא מעט לקראת השנה החדשה, ואם אתם משפחה בעלת כמה ילדים, הדבר משתלם אף יותר. החנות כבר ערוכה לקראת שנת הלימודים החדשה ומזמינה את תושבי אילת לבוא ולהתרשם ממגוון החידושים לצד האביזרים הוותיקים והמוכרים באיכותם ונוחים לשימוש בכל שנה ללא קשר לצו האופנה. מאז ומעולם דוגלים ב'כפר השעשועים' במוטו ברור והוא להעניק לקונה מוצר איכותי במחירים נוחים, מה גם שבמהלך כל השנה תפגשו במבצעים נפלאים על כל המוצרים, ובמיוחד כעת לקראת פתיחת שנת הלימודים, הן על אביזרי הלימוד והן על מגוון מוצרים לשעות הפנאי.

 

שרות מעל לכל

 

ב'כפר השעשועים' לא מקלים ראש בכל הנוגע לשירות. מלבד הצוות הקבוע שדואג תמיד להעניק שירות ברמה גבוהה, דאגו לאחרונה להעניק שתי הדרכות מקצועיות לבני הנוער שעובדים בחנות במהלך החופש הגדול, האחת על המוצרים שיש בחנות לקראת שנת הלימודים, ובנוסף הדרכה מקצועית בנושא שירות אשר הועברה להם על ידי דינה רוקסא הידועה בתחום ההדרכה. "יש לנו ים של שירות לתת", אומרת בהנאה גדולה אלה שביט-נוטס, מנהלת החנות באילת, שעבורה זה חוק בל יעבור בכל הנוגע למתן שירות הולם לתושבי אילת, וכמובן לאורחים מכל הארץ שפוקדים את החנות במהלך כל השנה בעת חופשתם. "חלק מהשירות", אומרת אלה, "הוא לדאוג שבמהלך כל השנה יהיו בחנות מוצרים חדשים ממותגים שונים ולא רק בתקופה של לפני שנת הלימודים, מה שבדרך כלל אין באף חנות אחרת".

 

אז מה חדש?

 

במחלקת התיקים תוכלו למצוא השנה ממבחר חברות מובילות בתחום: 'ניקי', 'קלגב' לקטנים ולגדולים, חברת 'קול' ועוד, ומסוגים שונים, כמו למשל התיק ה'זרוק' עם הדפסים מדליקים לנוער שעליו יש כעת מבצע לקראת שנת הלימודים: על כל רכישה מקבלים קלמר במתנה. בנוסף, תמצאו בחנות תיקים עם עגלה מובנית על גלגלים, תיקים לקטנטנים עם תמונה מהדמויות האהובות עליהם: 'פרוזן', 'קומיקס', 'הנוקמים' ועוד. ברכישת תיקים לכיתות א' ו-ב' מקבלים הטבה: עגלה נלווית לתיק ב- 20 ₪ בלבד. "העגלה נועדה לעזור לילדים בימים בהם יש להם שעות לימוד רבות או במידה ויש להם הליכה עד לבית", מסבירה אלה. התיקים בהם העגלה מובנית נועדו להעניק נוחות לילדים אשר מראש ידוע כי יש להם הליכה מרובה במהלך השנה, מה שמאפשר הקלה בסחיבת המשקל הלא קטן של ספרי הלימוד והאביזרים הנלווים יום אחר יום ומיועד לילדים מכיתה א' ומגיע ממבחר מותגים. תיקים עם עגלה מובנית יכולים להועיל לכל גיל כאשר ההדפסים והעיצוב מותאמים לטעם המשתנה. מחירי התיקים נעים בין 60 ₪ ל- 200 ₪ . לא נשכח כמובן את ילדי הגן שגם להם מגיע תיק אהוב עם הדמויות המוכרות מסדרות הטלוויזיה.

 

ומה בתחום האביזרים?

 

גם השנה ניתן למצוא ב'כפר השעשועים' מבחר של מחברות שונות, בין אם מדובר במותגים ובמקביל ניתן לרכוש מחברות זולות יותר למי שמעדיף לשלם פחות. "אלה מחברות אמנם פשוטות יותר ללא שם של מותג", מסבירה אלה, "אבל עדיין מיוצרות ברמה גבוהה ובאיכות טובה מאוד". לצורך השוואה - חמש מחברות מותג עולות 10 ₪, והאחרות עולות פחות ועדיין, אם נעשה חישוב כלכלי, המחיר בהחלט שווה לכל כיס. בנוסף, ניתן למצוא מענה לשעות הפנאי הן בחופש הגדול והן במהלך כל השנה בעזרת חוברות עבודה ומוצרי יצירה ואמנות.

'כפר השעשועים' אילת היא חנות ללא מע"מ. מלבד זאת, תושבי אילת יכולים ליהנות כל השנה מהנחה קבועה של 10% בעת התשלום בקופה. בנוסף, דוגלים בחנות במתן מבצעים במהלך כל השנה ובנוסף גם דואגים לאבזר את החנות כל העת עם מגוון גדול של משחקים חדשים. כעת בחופשת הקיץ ניתן ליהנות ממבצע נוסף: ברכישת ציוד לבית הספר ב- 300 ₪ ומעלה, ניתן לרכוש משקפי 'מציאות מדומה' במחיר של 100 ₪ וזאת לאחר הנחה של 50%. בימים אלו, ערכו בדף הפייסבוק של כפר השעשועים הגרלה בין אלו שישתפו את ההטבה. מעל 700 איש עשו שיתוף ונכנסו להגרלה שתיערך בסוף השבוע, בה הזוכים המאושרים יקבלו תיק עם תכולה בסך 300 ₪ לקראת שנת הלימודים החדשה. אלה וליזה מבטיחות הגרלות נוספות במהלך הקיץ, שווה להיכנס לדף הפייסבוק ולעקוב אחר הפרסומים גם בכדי להתעדכן בנוגע למבצעים השונים וכמובן גם כדי להשתתף בהגרלה הקרובה.

'כפר השעשועים' במרכז 'ביג' אילת. פתוח בכל יום מהשעה 9:00, "אמנם מרכז 'ביג' סוגר את הפעילות בשעה 21:30", אומרת אלה, אך אצלם היא תהיה פתוחה עד אחרון הלקוחות, כאשר בקיץ לעתים שעות הפעילות מתארכות מעט.

 

 

 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש