כיצד סולגאר מסייעת לגופכם להילחם בקנדידה?

מאת: או-מד מדיקל ● 29/6/2016 08:54 ● ערב ערב 2764
קנדידה היא פטרייה השוכנת במעיים של כל אחד ואחד מאתנו החל מיום הגעתנו לעולם. כל עוד מערכת החיסון שלנו חזקה ויציבה מצד אחד, וכמות החיידקים הטובים שלנו במעיים מספקת, אין שום בעיה. אך ברגע שמערכת החיסון נחלשת או שכמות החיידקים הטובים יורדת כתוצאה מנטילת אנטיביוטיקה או מחלות מעיים שונות, הקנדידה מתחילה להתרבות ולגרום למגוון רחב של תופעות לא נעימות. עייפות כרונית, דכאון ושינויים קיצוניים במצב הרוח, פטרת העור, קושי בריכוז, שינה לא טובה, נזלת כרונית, הפרעות עיכול שונות כגון נפיחות, עצירות, ריח רע מהפה וכדומה. כאשר מדובר בנשים, הקנדידה מתבטאת פעמים רבות בזיהום פטרייתי בנרתיק, דלקות שתם תכופות, מחזור לא סדיר וקושי להיכנס להריון. מדובר בתופעות חמורות שיש לטפל בהן במהירות על מנת למנוע החמרה של המצב.
כיצד סולגאר מסייעת לגופכם להילחם בקנדידה?

אילו מוצרים חברת סולגאר מציעה כדי להילחם בפטריית הקנדידה?

כאמור, התופעות של הקנדידה אינן נעימות ועלולות לגרום לנזקים חמורים אם לא מטפלים במקור הבעיה. חברת סולגאר מציעה מגוון רחב של מוצרים שיכולים לסייע ולהפחית את ריכוז הקנדידה במעיים שלכם. אחד המוצרים המקובלים ביותר למלחמה בקנדידה הם תוספי פרוביוטיקה שונים, הנבדלים אלו מאלו בזני החיידקים ומינונם. הרעיון שעומד מאחורי מוצרים אלו הוא להגדיל את כמות החיידקים הטובים על מנת להפחית את ריכוז הקנדידה. החברה מציעה מוצר שמשלב פרוביוטיקה בשילוב עם אנזימי עיכול, פורמולה זו מתאימה לכל מי שסובל מבעיות עיכול כתוצאה מהקנדידה. הפורמולה מסייעת במקרים של עצירות, שלשולים, גזים, ריח רע מהפה וכדומה, ובכך מאפשרת עיכול תקין וספיגה איכותית של המזון. מוצר נוסף שיכול לסייע במקרה של קנדידה הוא חומצה קפרילית. מדובר בחומצת שומן קצרת שרשרת המופקת מצמח הקוקוס ובעלת תכונות אנטי פטרייתיות מוכחות. שמן אורגנו פראי הינו תוסף מדהים העשיר בשמנים נדיפים וברכיבים פנולים עשירים הידועים כיעילים כנגד פטריות, וירוסים וחיידקים. תוסף זה מסייע להפחית את כמות הקנדידה מצד אחד, ולסייע למערכת החיסון החלשה מצד שני. כמו כן, ניתן למצוא פורמולות של שום, אכינצאה וגדילן מצוי, כל אלו עשירים באופן טבעי בחומרים אנטי – פטרייתיים והם ידועים כמסייעים לחיזוק מערכת העיכול.

לסיכום, חברת סולגאר מציעה מגוון רחב של מוצרים שיכולים להקל על תסמיני הקנדידה ואף להפחית את ריכוזה במעיים. עם זאת, חשוב לשלב את המוצרים השונים עם תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא ורגוע יותר. מצבי סטרס ותזונה עשירה בפחמימות ובחומרים משמרים או מעובדים – ידועים כמעודדים את התפתחות הקנדידה. לכן חשוב להקפיד על תזונה בריאה יותר עם כמה שפחות מוצרים מעובדים וכמעט ללא סוכר לבן. כמו כן, כדאי להפחית את רמת הלחץ והסטרס בחיים על ידי תרגול יוגה, פילאטיס או סתם הליכות בפארק. אורח חיים בריא בשילוב עם פורמולות ייעודיות יצליחו לגאול אתכם מתופעות הקנדידה.

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש