אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 22/6/2016 14:53 ● ערב ערב 2764
אסטרולוגיה - צילה שיר אל

טיפ לילידי  מזל השבוע

תקופת יום ההולדת מביאה אתכם לאחד השיאים של חייכם, בכך שאתם צריכים להחליט ואף לפעול בנוגע לסדרי עדיפויות חדשים בחייכם.

 

טלה

חוסר הסבלנות שלכם מביא אתכם כל פעם לשיאים חדשים בכך שלעיתים קרובות מדי אתם מביעים את דעותיכם מבלי לבדוק לעומק את כל הגורמים והנסיבות. אתם מגיעים למסקנות מיידיות ובכך לעיתים קרובות מקוממים עליכם את דעתם של האחרים. ולמרות זאת, אתם עובדים מעולים ועושים כל דבר מכל הלב ועובדה זו תמיד באה לזכותכם, כאשר אנשים אחרים נכונים לשפוט אתכם לחומרה.

 

שור

כוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא בבית הכספים שכם עובדה שמאוד עוזרת לכם להתבלט, כיוון שאתם מטבעכם אנשים מאוד מופנמים ולא תמיד אומרים את אשר על ליבכם וכאשר כוכב כזה מגיע יש צורך של יותר אסרטיביות מבחינה כספית אזי אתם נמצאים במקום הטוב ביותר עבור עצמכם על מנת לתקשר עם הקרובים לכם ולפתור בעיות אישיות שהעיקו עליכם מזה זמן רב.

 

תאומים

בשבוע הקרוב צמוד כוכב היחסים הבין אישיים והמוכר בשמו וונוס לבית הכספים שלכם כך שאתם נמצאים בשבוע שבו יש לכם צורך בפינוקים ונראה שגם הקרובים לכם חשים כך. הפופולאריות שלכם בשבוע זה תהייה גבוהה מהרגיל ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים אם רק תבקשו ותחייכו ותפעילו את קסמיכם. בנוסף, תעבדו קשה מהרגיל ואכן ניכר שאתם משקיעים הרבה אנרגיה שמביאה הצלחה.

 

סרטן

אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים להרגיש את תחושת הכובד הרגשי המלווה תקופה זו. באופן טבעי קיים אובדן אנרגיה בתקופה זו אך ניכר שבגלל שפע של אירועים לא משמחים אתם לא יודעים מה עוד אתם יכולים לעשות על מנת לנסות ולשפר את מצבכם האישי . הצורך שלכם להתבודד עדיין קיים ובולט אצלכם וניכר שאינכם פנויים רגשית לדבר את אשר על ליבכם.

 

אריה

הכוכב מארס שמביא איתו מלחמה ועשייה אימפולסיבית נמצא אצלכם בבית המשפחה בנסיגה , עובדה שמלמדת על כך שאתם מאוד רגישים בתקופה הזו ונוטים לעיתים קרובות מדי לדבר מבלי לתת לעצמכם דין וחשבון . עליכם לבדוק היטב מול מי אתם עומדים כיוון שנראה שלעיתים קרובות מדי אתם נוטים להרוס ולזרוע מרירות דווקא אצל האנשים הקרובים והדואגים לכם ביותר.

 

בתולה

הקריירה שלכם תופסת אצלכם את המקום הראשון כיוון שאתם אנשים מאוד שאפתניים ופרפקציוניסטים ותמיד רוצים להיות במקום הראשון. בתקופה הזו של חייכם אתם מרגישים שאתם מאוד מצליחים והנה סוף סוף אתם יכולים להוכיח את יכולותיכם להגיע להישגים שרציתם על מנת להוכיח שדרככם הייתה נכונה. חשוב מאוד שבדרך לא תאבדו אנשים מהמעגל הקרוב אליכם כי הזנחתם אותם.

 

מאזניים

אתם בולטים מאוד בתחומכם ובעיקר מנסים לשווק את עצמכם במקומות חדשים הרחוקים מהמקומות הרגילים שבהם אתם מתנהלים. מבחינה כספית עליכם לוודא שאתם פועלים נכון כיוון שהכוכב מארס שמביא איתו עשייה אכן נמצא אצלכם בבית הכספים, אך הוא בנסיגה ורק לקראת סוף חודש יוני המעמסה שאתם חשים היום תתחיל להשתחרר ואתם תרגישו טוב יותר.

 

עקרב

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נכנס למזל שלכם במהלכו לאחור אך מאחר והוא נמצא בנסיגה עד לסוף החודש, עליכם מאוד להיזהר מפעולה ללא שיקול דעת כיוון שאתם מאוד נוחים בשלב הזה להתלהב ואחר כך כאשר אתם חושבים שאולי טעיתם, לעיתים מאוחר מדי לתקן. מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד קשה עבורכם כיוון שעדיין לא מצאתם את מקומכם הנכון להכנסה מתאימה.                

 

קשת

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם עכשיו בבית תת ההכרה וגורם לכך שאתם נחשפים לנושאים שלמים שמטרידים את דעתכם ולעיתים קרובות אין לכם פתרון מה לעשות. ייתכן ותקבלו תשובה בחלומות עם מסרים משמעותיים ומשם תשאבו את המידע לפתרון בעיות סבוכות. בכל מקרה, העובדה שאתם מוכנים לקחת אחריות על חייכם תעזור לכם ביישום התשובות שתקבלו.

 

גדי

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא מרגישים שיכולים ליהנות מפרותיכם בגלל העובדה שכוכב מארס המביא איתו עשייה נכונה נמצא בשלב הזה בנסיגה עד לסוף יוני. בעוד כחודש כאשר תסתיים הנסיגה תוכלו סוף סוף ליהנות מפירות עמלכם. בינתיים הדבר הנכון עבורכם הוא לפעול בדרך של יחסי צבור במקום העבודה שלכם, על מנת לגרום לאחרים לפרגן לדרך פעולתכם.

 

דלי

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שיש לכם צורך לבטא את עצמכם בדרכים שונות ומגוונות. למעשה אין דרך אחת שהיא טובה יותר מהאחרת על מנת להביע עצמכם וכל דבר הוא נכון ובלבד שתרגישו טוב בעשייה שלכם. בחודש הקרוב תוכלו לצאת ללימודים מעניינים שיעשירו את עולמכם והאנשים הסובבים אתכם יפרגנו לכם מאוד על הצורך שלכם ללמוד ולהתפתח.

 

דגים

הנושא המשפחתי מאוד מעסיק אתכם ואתם מנסים  שלא להיגרר לעימותים בין אחרים אלא לשמור על צד נטרלי והוגן. זה בדיוק הזמן בשבילכם להשקיע את כל מרצכם בניסיון לגשר על פערים בין בני המשפחה כיוון וייתכן שאי הבנה לוקחת את הנוגעים בדבר למקום שכל אחד יכול להתקבע בצד שלו עד כדי כך שעלול להיווצר נתק. חשוב מאוד לטפל בנושא כשאי ההבנה עוד בתחילתה.

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש