הסרת שיער בלייזר לגברים לקבלת מראה אסתטי מרשים

מאת: או-מד מדיקל ● 19/6/2016 09:52 ● ערב ערב 2763
בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר גברים מטופחים המודעים למראה שלהם ומשקיעים רבות בבחירת הבגדים, הבשמים ומוצרי הטיפוח השונים. כיום, גברים רבים מכריזים על עצמם כגברים מטרוסקסואלים בעלי מודעות למראם, והם הולכים למכוני יופי וטיפוח כדי ליהנות ממגוון טיפולים, בין היתר טיפולי פנים, אנטי אייג'ינג, הסרת שיער בלייזר או בשעווה ועוד. כמו כן, הגבר המטרוסקסואל המודרני מבלה שעות ארוכות במכון הכושר כדי לחטב את הגוף, וליהנות מקוביות בבטן ומשרירים מרשימים, והוא מבלה זמן רב בחדר הרחצה ומול המראה. 
הסרת שיער בלייזר לגברים לקבלת מראה אסתטי מרשים

משקיעים בטיפוח הגוף והעור

הגבר המודרני משקיע זמן רב ומשאבים גדולים בטיפוח הגוף והעור. אם בעבר היה ניתן לראות בחופי הים ובבריכות השחייה גברים רבים עם שיער על הגב והחזה, הרי כיום התהפכה המגמה, וגברים רבים מעדיפים את המראה החלק, והם מסירים שיער מחלקים שונים בגופם באמצעות טכניקות שונות. גם הנשים דוחפות את הגברים שלהן לעבור טיפולי טיפוח שונים כדי לשפר את מראם ובעיקר כדי להסיר שיערות מאיברי הגוף השונים, בין השאר מהחזה, העורף, הרגליים והגב, אך גם מאזורים אינטימיים כמו ישבן ובית שחי.

גרים בעיר ומשקיעים בטיפוח הגוף

הגבר המטרוסקסואל גר לרוב בעיר והוא בוחר את בגדיו בחנויות אופנתיות, בדגש על בחירת מותגים מוכרים ומובילים. כמו כן, הגבר מקפיד על ריח גוף נעים, על מצעים נקיים, בגדים מגוהצים ותספורת עם פן. ישנם גברים הפונים באופן קבוע למכוני יופי וטיפוח על מנת להקפיד על מראה אסתטי ומושך, והם בוחרים בטיפולים שונים כמו דילול או הסרת שיער בלייזר לגברים מאזורים חשופים ולעתים גם מאזורים אינטימיים, ובטיפולים נוספים לטיפוח הגוף והעור, לרבות טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפול בפצעוני אקנה וכדומה.

כדאי לדעת כי אחרי שנים ארוכות בהן הנשים עודד את הגבר להסיר שיער מאזורים חשופים, כעת נשים רבות מעדיפות כי הגבר שלהן לא יסיר לגמרי את השיער, אלא רק יבצע טיפול לדילול השיער באזורים שונים. לכן, טכנולוגיית הלייזר היא היעילה ביותר לטיפולי דילול שיער מאחר וניתן במספר פגישות ליהנות מתוצאה מרשימה, בעלות נמוכה יותר בהשוואה להסרת שיער מלאה.

שיטה בטוחה ויעילה להסרת שיער

הסרת שיער בלייזר היא שיטה בטוחה ויעילה המספקת תוצאות מרשימות ואיכותיות לטווח ארוך.  חשוב לדעת כי הסרת שיער בלייזר אינה לצמיתות, ואם בעבר המכשירים מהדור הקודם לא התאימו להסרת שיער מכל סוגי וגווני העור, הרי כיום יש מכשור חדש ומתקדם המתאים לכל הגברים.

כדי ליהנות מתוצאות אסתטיות יש לעבור בין 4 ל- 6 טיפולים, בהתאם לצפיפות השיער, גוון העור וצבע שיערות הגוף. עם זאת, חשוב לבחור במכון מקצועי המתמחה בטיפולי הסרת שיער באמצעות מכשיר לייזר חדשני. לאחר אבחון ראשוני יציע המטפל סדרת טיפולים קצרים, בכל פעם מסירים שיער מאזור מסוים, ויש לחזור על הטיפול בהתאם לצורך.

לקריאה נוספת בנושא הסרת שיער לגברים, היכנסו לכאן

     

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש