לשיר מכל הלב והנשמה

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2016 16:04 ● ערב ערב 2754
מקהלת התלמידים של בית הספר 'תל"י הרי אילת', בניהולה של נורית חיימוביץ', מככבים לאחרונה על הבמות העירוניות, במחרוזת ייחודית של שירי אילת. תלמידי המקהלה, כולם תלמידי כיתות ה', החלו ללמוד את המחרוזת בשנה שעברה, בליווי של אופיר ברקוביץ והיום כולנו נהנים מפירות שירתם 
לשיר מכל הלב והנשמה

בשבוע שעבר הופיעו תלמידי המקהלה בנשף 'רוטרי', מול מאות מתושבי אילת, שלקחו חלק באירוע ייחודי, שארגנו חברי המועדון בראשות נשיא המועדון – משה סעדון. באירוע הופיעו אמני אילת בזה אחר זה בהתנדבות, וההכנסות מהאירוע הוקדשו כולן למען הקהילה. את האירוע פתחו תלמידי המקהלה, בניצוחו של אופיר ברקוביץ'. עוד בחודש שעבר, הופיעה המקהלה בטקס הממלכתי לציון 67 שנים לשחרור אילת. בשני המופעים עלו התלמידים אל הבמה בסדר מופתי וריגשו את הקהל בשירתם.
תהליך למידת המחרוזת כחלק משירת רבים החל בשנה שעברה, כשהיו התלמידים בכיתה ד', במסגרת פרויקט PBL  (למידה מבוססת פרוייטק) בנושא "אילת עירי". אז הוזמן ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי אל בית הספר 'תל"י הרי-אילת', על ידי המנהלת נורית חיימוביץ', על מנת לצפות בתוצרי הלמידה של הפרויקט. את המפגש, שכלל תערוכת תוצרים, מצגת מסכמת ושיח עם התלמידים, פתחו התלמידים בשירת מקהלה של מחרוזת שירי אילת. אופיר ברקוביץ' היה זה שחשף את התלמידים לשירי אילת, שחיברה רינת ירון לפני שנים רבות עוד כשהשתתף אופיר כתלמיד, במקהלה העירונית בניצוחה. בין השירים: הורה לאילת, לאילת באהבה ועוד. ראש העירייה התרשם מעוצמת שירתם של התלמידים והזמין אותם להופיע עם המחרוזת בטקס הממלכתי לציון יום אילת. לאור ההצלחה הוזמנו כאמור התלמידים לפתוח גם את נשף 'רוטרי'. "זוהי גאווה גדולה לתלמידים ולצוות בית הספר הדוגל בחינוך לאהבת הארץ ולחיזוק הזהות המקומית" ציינה מנהלת בית הספר.
כיתוב תמונה- מביאים כבוד. מקהלת 'תל"י הרי אילת'


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש